Mieheni vain haukkuu minua mutta en osaa erota
Ajattelen muka lapsia. Ja niitä hyviä hetkiä, mitä oli viimeksi vuosikaudet sitten. Sitten alkoi hiipiä tiuskiminen, kuittailu ja huutaminen. Nykyään hän haukkuu ihan päin naamaa minua mm. sekopääksi, haukkuu äitiyttäni, haastaa riitaa vaikka yritän vältellä konflikteja kaikin tavoin.
Olen niin henkisesti lytyssä tästä kaikesta. Tiedän, että eroaminen on vaikeaa ja raskasta lapsille, mutta ei tämäkään ole hyvää elämää.
Kommentit (26)
Tuollaiset ovat kaiken lisäksi pettäjiä, eivät arvosta kumppaniaan millään tasolla.
Mietin olevani itse mielisairas, hän nimittäin jatkuvasti kääntää asiat. Olen ruvennut pitämään kirjaa asioista. Aiemmin uskoin selitykset ja elin niiden mukaan. Mitä enemmän olen tuonut huomaamiani epäkohtia esiin, sitä huonompaa kohtelua olen saanut.
Nyt juokse suhteesta kun vielä olet hengissä.
Tuo nyt on selitysten huippu ettet osaa. Jospa nyt sanot miehellesi, että se on ero nyt, lähdetkö sinä vai lähdenkö minä. Voin olla 99% varma ettei mies halua jäädä lasten kanssa tai jos jääkin niin rukoilee sinua ottamaan heidät viimeistään syksyllä luoksesi.
Eihän tuokaan voi olla lapsille hyväksi. Nyt vain eroat! Kyllä se siitä.
Olet pelkuri ja aiheutat lapsillesi paljon pahempaa jäämällä tuollaiseen liittoon kuin kuvittelet aiheuttavasta eroamalla. Nyt ryhtiliike ja paperit vetämään.
Vierailija kirjoitti:
Tuo nyt on selitysten huippu ettet osaa. Jospa nyt sanot miehellesi, että se on ero nyt, lähdetkö sinä vai lähdenkö minä. Voin olla 99% varma ettei mies halua jäädä lasten kanssa tai jos jääkin niin rukoilee sinua ottamaan heidät viimeistään syksyllä luoksesi.
Tämä on huono neuvo Narsistit monesti haluavat viedä hyvältä vanhemmalta lapset kostona, vaikka eivät tuon taivaallista välitä lapsista todellisuudessa
Meitä ritarimiehiäkin on jotka haluaisi vääntää mieheltäsi ranteen vääräksi seagal ilmeellä ja vaatia kaikkien lukijoidenkin puolesta ja myös sinulta sekä lapsiltasi anteeks. Eikö lihaksikas isoveljesi voisi kouluttaa miestäsi itsetunnon nollaan nyrkein? Minä kävin opastamassa siskoni aviomiestä nöyremmäksi. Nykyään vain änkyttää ujosti ja pitää katseen maassa.
Luuleeko olevansa koira kun haukkuu?
Lasten takia on erottava toksisesta parisuhteesta. Kukaan ei voi tuollaisessa perheessä hyvin, ei edes se haukkuja.
Jokainen osaa erota.
Mies haluaa eron, mutta haluaa, että sinä teet aloitteen.
Kuvittelet, ettei tuo ole lapsille raskasta? Toivottavasti et ainakaan ääneen kailota etkä lapsia vastuuta siitä, että muka heidän takiaan on jatkettava perhe-helvettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on huono neuvo Narsistit monesti haluavat viedä hyvältä vanhemmalta lapset kostona, vaikka eivät tuon taivaallista välitä lapsista todellisuudessa
No jos on narsisti niin varmasti häkeltyy, kun ap kysyy otatko lapset. Ei varmasti ota, kun ei halua, että ap lihottaa vapaana sitten.
Pahenee vaan ajan kanssa. Mies saa jotain henkistä tyydytystä tai emotionaalista siitä että lyttää sinua ja näkee sinun alistuvan ja sinä käperryt yhä syvemmälle ahdistukseen, kunnes olet masentunut, uupunut ja harkitset itsemurhaa. Sitä paremmin ja nopeammin pääset takaisin jaloillesi, mitä nopeammin lähdet. Nähty on.
Vierailija kirjoitti:
Meitä ritarimiehiäkin on jotka haluaisi vääntää mieheltäsi ranteen vääräksi seagal ilmeellä ja vaatia kaikkien lukijoidenkin puolesta ja myös sinulta sekä lapsiltasi anteeks. Eikö lihaksikas isoveljesi voisi kouluttaa miestäsi itsetunnon nollaan nyrkein? Minä kävin opastamassa siskoni aviomiestä nöyremmäksi. Nykyään vain änkyttää ujosti ja pitää katseen maassa.
Vedä runkkukädestäs ranne auki, pelle.
Vierailija kirjoitti:
Narsisti on sinun mies. Saanut sinut harhaan, alentaa sinua edelleen. Ota kaikki mukana, mikä on sinulle rakas ja juokse karkuun.
Asia vaan pahenee, mitä enemmän pitkittät sitä. Narsissi ei rakastaa, vaan näyttelee. Sairaus,mielisairaus. Haukku sinussa sitä, minkäänlainen hän sisäisesti todellisuudessa itse on, vaikka antaa itsesta päivastaisen kuvan ulkopuolisille. Kerää voimat ja juokse karkuun. Äläkä jää kuuntelemaan hänen lupauksia muuttua, kun hän hoksaa, että olet tosissas jättämässä häntä. Voimia sinulle!
Mikään tekstissä ei viitannut vähimmässäkään määrin narsismiin.
Joskus ton tyylisiin miehiin tepsii uhkaus ja sen näyttäminen, että sinua ei kohdella noin. Miksikö? Siksi, että tietynlainen kynnysmattomaisuus saa miehistä ne pahimmat piirteet esille. Ja sinä olet nyt kynnysmatto, Sanot, että viikko aikaa korjata käytös tai otat eron. Ja jos ei toimi, otat sen. Ruoto suoraan nyt.
Narsisti on sinun mies. Saanut sinut harhaan, alentaa sinua edelleen. Ota kaikki mukana, mikä on sinulle rakas ja juokse karkuun.
Asia vaan pahenee, mitä enemmän pitkittät sitä. Narsissi ei rakastaa, vaan näyttelee. Sairaus,mielisairaus. Haukku sinussa sitä, minkäänlainen hän sisäisesti todellisuudessa itse on, vaikka antaa itsesta päivastaisen kuvan ulkopuolisille. Kerää voimat ja juokse karkuun. Äläkä jää kuuntelemaan hänen lupauksia muuttua, kun hän hoksaa, että olet tosissas jättämässä häntä. Voimia sinulle!