Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Buranaa ei myydä kahta pakettia kerralla mutta jos maksan yhden ja haen toisen samantien?

Vierailija
21.06.2025 |

Vai onko tunnin välein hakeminen ok? Kerran päivässä?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinnassa voit ostaa vaikka laatikollisen ibuprofeenia kerralla, eivätkä mussuta mitään. Siellä ovat tekemässä kauppaa eivätkä holhoamassa ihmisiä. Kun kannat lääkkeet apteekin ovesta ulos, ei ole enää apteekin asia mitä niiden kanssa meinaat tehdä. On hullua, että saat käydä Prismasta ostamassa kaksi kilon pussia suolaa, vaikka nekin kerralla syömällä saat itseltäsi hengen pois.

Vierailija
22/33 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta varmaan keksittään jotkut burana-kortit. Jos kortissa on liikaa ostoleimoja niin joutuu apteekin takahuoneeseen puhutteluun ja tehdään huoli-ilmo sekä tarvittaessa lasu ja elsu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin pk-seudulla ihan turha sääntö, kun jopa samassa kauppakeskuksessa voi olla kaksi apteekkia (esim. Iso Omena). 

Vierailija
24/33 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on ilmeisesti ihan apteekkikohtaista miten nipoja ovat. Itse jouduin kerran vänkäämään kun ostin samalla kertaa itselleni 400mg vahvuista särkylääkettä ja lapselle 200mg.

Eikös nämä eräät keränneet korona-aikaan apteekit tyhjiksi Panadoleista ihan trokaamista varten mut taisivat osata oikeat "taikasanat" sekä habituksen ja kun niiden teho yhdessä apteekissa loppui jatkoivat seuraavaan

Panadolia ei joskus ennen koronaa myyty ilman reseptiä kuin 10 kappaletta kerralla. Reseptillä tulikin 100 kpl gramman panadolia.

Tuon saattoi kiertää ostamalla samaa lääkettä eri valmistajien nimellä.

Vierailija
25/33 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin pk-seudulla ihan turha sääntö, kun jopa samassa kauppakeskuksessa voi olla kaksi apteekkia (esim. Iso Omena). 

Maaseudulla on todellinen ongelma, kun joku voi käydä kylillä vain muutaman kerran kuukaudessa ja toiseksi lähimpään apteekkiin on sata kilometriä. Pitää sitten joka kerta poiketa apteekissa, jotta lääkettä riittää silloin, jos koko perhe sairastuu samaan aikaan.

Vierailija
26/33 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle ainakin on myyty. Ovat vain kysyneet että käyttääkö näitä muutkin perheenjäsenet ja olen todennut että Joo, käyttää, ei ole kaikki itselle. 

Vierailija
27/33 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkylääkkeitä saa useamman paketin, jos on useamnalle eri ihmiselle ja kertoi mihin käyttöön. Mieheni sai kaksi 30 kpl burana pakjausta, kun kertoi että kotona on neljä naista joilla kuukautiskivut joka kuukausi. Aiemmin saanut helposti myös sekä buranaa,vpanadolia erivahvuuksia, kun kertoi että koko perhe on kipeänä ja lapsi tarvitsee nestemäistä buranaa ja muut tabletteja sekä buranaa ja panadolia.

Nämä oli siis ihan todellisia tilanteita meillä, ei mitään keksittyjä. Mutta siis kyllä saa useamman paketin kerralla, jos on perustellut riittävät syyt.

Vierailija
28/33 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buranan ja Losatrixin (verenpainelääke) yhtäaikainen ostaminen eskaloitui huutokilpailuksi minun ja apteekin tädin välillä. Minä huusin lopulta meistä kahdesta kovempaa ja sain ostettua tarvitsemani lääkkeet.

Vierailija
29/33 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse hain ketoprofeiinia  2 pakkausta, kassa  mutisi että vain yksi, mutta sanoin että toinen  ei tule minulle, kuten ei tullutkaan, vaan koiralleni nivelrikkoon. Sai ostaa

Mitä on ketoprofeiini?? 😂

Oletko tyhmä ? 🤣 Tulehduskipulääke jota voi antaa myös koiralle, ibuprofeiini ( Burana, ,Ibumax  ym ) ei sovelu koiralle

Vierailija
30/33 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse hain ketoprofeiinia  2 pakkausta, kassa  mutisi että vain yksi, mutta sanoin että toinen  ei tule minulle, kuten ei tullutkaan, vaan koiralleni nivelrikkoon. Sai ostaa

Voi kun pidät koirulista hyvää huolta. Olet kyllä ihana ihminen💗

Kiitos, kunnia-asia pitää perheenjäsenestä huolta

Vierailija
31/33 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa netistä. Monella verkkoapteekilla on ilmaiset toimitukset.

Vierailija
32/33 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on ketoprofeiini?? 😂

Oletko tyhmä ? 🤣 Tulehduskipulääke jota voi antaa myös koiralle, ibuprofeiini ( Burana, ,Ibumax  ym ) ei sovelu koiralle

Se on ketoprofeeni ja ibuprofeeni. Jostain syystä moni kirjoittaa (ja lausuu) nuo väärin samoin kuin gluteenin.

Vierailija
33/33 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanon aina mitä tahansa lääkettä enemmän kuin yhtä pakettia ostettaessa, että toinen paketti menee mökille. Eipä ole juuri ollut hankaluuksia lääkkeiden ostossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi