Olen mökkivieraana ja minua käskettiin pesemään perunoita
Sanoin etten syö perunoita ja minulle vastattiin että Se ei estä niitä pesemästä. Kaivoin alkometrin laukusta, puhalsin siihen ja sanoin että Jaaha, aika lähteä takaisin kaupunkiin.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
5/5
Hehe, jäävät yksin työleiriinsä! 👍
Tämä. Takuulla tappelevat siitä kuka nyt joutuu pesemään perunat.
Taitaa mökkiläisillä vaan kismittää että vieras vie Thermocellin mukanaan 😆
Vierailija kirjoitti:
Niin, onhan se aivan ylivoimaista pestä pari perunaa...siinä sormet kastuu!
Kummasti pottujen keitto mökillä on työleiri vaikka kotonakin laitetaan ruokaa. Onhan se hirveän rankkaa laittaa vettä kattilaan ja potut keittymään mökillä. Ap ei vissiin koskaan suostu koskemaan pestäviin perunoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari? Yleensä mökkiläisten ruokavalio koostuu 80 % perunoista ja niitä keitetään aina iso kattilallinen.
80 % perunoita, 20 % olutta.
Minä olisin lyönyt kirveen kouraan ja käskenyt hakata parikuutiota klapeja, sen jälkee tyyppi verkkoja kokemaan, on sellainen 20 verkkoa laittomassa jatassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti pottujen keitto mökillä on työleiri vaikka kotonakin laitetaan ruokaa. Onhan se hirveän rankkaa laittaa vettä kattilaan ja potut keittymään mökillä. Ap ei vissiin koskaan suostu koskemaan pestäviin perunoihin.
Ap ei syö perunoita. Lukea te maalaiset näköjään ette osaa.
Ja mökillä ne perunat pestään jääkylmällä kaivo vedellä, ulkona sateesaa saavissa. Ihanata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Kukaan ei tarvitse kaltaistasi mökkivierasta joka perunoiden pesemisen sijaan kirjoittaa vauvapalstalle. Vtun lokki.
Olen kuule puolimatkassa kotiin ja pysähdyin kahville. Koska se oli mökkipaikassa luokatonta kuraa Lidlistä.
ap
Veitkö heille Lidlin kahvipakettin tuliaisiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Kukaan ei tarvitse kaltaistasi mökkivierasta joka perunoiden pesemisen sijaan kirjoittaa vauvapalstalle. Vtun lokki.
Olen kuule puolimatkassa kotiin ja pysähdyin kahville. Koska se oli mökkipaikassa luokatonta kuraa Lidlistä.
ap
Mutta et vienyt mukanasi hyvää ja laadukasta kahvia, koska? Olet pihi lokki, myönnä. Ei ihme, että halusivat eroon susta.
Vierailija kirjoitti:
Ja mökillä ne perunat pestään jääkylmällä kaivo vedellä, ulkona sateesaa saavissa. Ihanata?
Järvivedellä 🥔💧
Vierailija kirjoitti:
Taitaa mökkiläisillä vaan kismittää että vieras vie Thermocellin mukanaan 😆
Joka tuo myrkyttimen mökilleni, lähtee saman tien tulosuuntaansa ja vikkelästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei syö perunoita. Lukea te maalaiset näköjään ette osaa.
En syö perunaa, mutta aina olen auttanut mökillä ollessa ja pessyt myös perunoita. Sehän on vaan mukavaa tehdä asioita yhdessä.
Jouduitko tyhjentämään myös paskahuussin?
Miksi et oma-aloitteisesti tarjonnut apua?
Niin minuakin pyydettiin. Pesin ne kuitenkin väärin, joten emännän aika kului siitä huolehtiessa
Olisin napannut vierasta niskasta kiini ja taluttanut lähimmälle murkkupesälle ja sanonut joko peset taikka sitten istut.
Minä sain kutsun mökille jossa pitäisi saada laituri paikoilleen... Omistaja ei pysty yksin siirtämään isoa laituria.
Olen osittain työkyvyttömäksi todettu.
En puutu vieraiden ihmisten kesälomamökkeilyyn, mutta perunasta voi onneksi kieltäytyä ja tehdä se kohteliaasti.
Tais jäädä jatkossa kutsut siihen. Kädetöntä ei kukaan kaipaa.