Kertokaa parikymppiset miehet, miksi piiritätte 40+ naisia?
Aina kun menen yökerhoon, tai muuallakin, 20-30 miehet ovat ihan lääpällään minuun. Kehuvat maasta taivaaseen ja ovat tosi ihastuneita.
Olen kyllä ikäisekseni hyvin säilynyt, nätti ja hoikka, menisin ehkä 30v, tai niin useat ikäni arvioivat. Mutta silti, miksi? Eikö omanikäiset tytöt käy teille?
En ole myöskään "helppo" ja monet tuntuu ihan tosissaan kiinnostuneilta, ei vain yhdenillan jutun perässä.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluavat oppia. Eräskin parikymppinen poju valitti minulle, viisikymppiselle, että hänen ikäisensä tytöt ja nuoret naiset ovat niin saatanan estoisia sängyssä eivätkä ole edes kiinnostuneita seksistä.
Olette vähän semmoisia mummohuoruleita siis. Annatte tehdä mitä sattuu ja puhua naisvihajuttuja.
Esim. itse en edes katsoisi poikaa/miestä päin joka puhuu toisesta naisesta noin. Mutta te epätoivoiset lörppä pimpat olette otettuja siitä että mies käyttää teitä hyväksenne ja haukkuu samalla jotain toista naista :D säälittävää.
Annetaan puhua naisvihajuttuja? Entäs nämä sinun lörppäpimppapuheesi? Mitä ne on?
Kyllähän neli- viiskymppiset naiset ovat viriileimmillään. Samanikäiset miehet eivät vaan osaa enää arvostaa niitä, vaan huohottavat teinityttöjen perään.
40+ nainen on sinut kroppansa kanssa, estoton ja osaa vaatia hyvää. Nuoret naiset ujostelevat pieniä/suuria/eriparisia rintojaan ja häpyhuuliaan jne. Kypsät naiset tietävät, ettei niillä ole väliä. Siksi minä arvostan ja isken kypsiä, äitini ikäisiä rouvia.
M21
Oi v ttu mulla rupes turvottaan.