Kertokaa parikymppiset miehet, miksi piiritätte 40+ naisia?
Aina kun menen yökerhoon, tai muuallakin, 20-30 miehet ovat ihan lääpällään minuun. Kehuvat maasta taivaaseen ja ovat tosi ihastuneita.
Olen kyllä ikäisekseni hyvin säilynyt, nätti ja hoikka, menisin ehkä 30v, tai niin useat ikäni arvioivat. Mutta silti, miksi? Eikö omanikäiset tytöt käy teille?
En ole myöskään "helppo" ja monet tuntuu ihan tosissaan kiinnostuneilta, ei vain yhdenillan jutun perässä.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Ei hätää, ajan kanssa tämä ilmiö menee ohi.
Ei mene, se on aina ollut ja tulee aina olemaan, koska nuori mies haluaa seksiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei niitä kiinnosta jos et omasta mielestäsi ole helppo, se että on vanhempi niin moni mies näkee sen niin että nainen on epätoivoisempi ja haluaa enemmän seksiä kuin esim nuorempi nainen jolla on enemmän valinnanvaraa.
Vanhoilla naisillahan sitä valinnanvaraa vasta on :D eikä mikään ole niin nirso kuin parisuhteita jo kokenut nainen
Niin mutta moni nuori poika ajattelee ettei ole. Ja jostain se huhu on tullut, että vanhempi nainen antaa helpommin, en tiedä mistä.
No varmaan te keskenänne näitä käsityksiä jaatte, kuten sinäkin tässä nyt tulit asiaa faktana kertomaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irtoa helpommin. Nuoret naiset on enemmän rahan ja statuksen perään, niihin joutuu huvitellessa käyttämään suhteessa enemmän rahaa.
Kun en ole helppo ja teen sen selväksi. En ole ikinä harrastanut yhden illan juttuja. Ja kyllä nämä nuoretkin hemmottelee ja tarjoaa juomia/illallisia.
Oon miettinyt ovatko nykytytöt usein aika huonokuntoisia ja eivät pidä itsestään huolta? Me vähän vanhemmat ollaan monesti kropalta jopa timmimpiä ja ehkä positiivisempiakin?
-ap
Miksi olet kateellinen nuoreille naisille? Luuletko ettei se parikymppinen mies tosissaan haluaisi omanikäistä jos saisi? nyt reaaliteetit kuntoon!
Ei siinä yökerhon hämäryydessä välttämättä aina osaa heti arvioida toisen ikää. Siihen sitten päälle vielä jonkinasteinen humalatila, niin ei siinä mikään iänarviointikyky ole terävimmillään. Itsekin kun joskus muinoin olin 18, niin yritin jotain naista, jota luulin korkeintaan kaksvitoseksi, mutta kävikin ilmi, että tämä oli 47. Hieman hävetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa miettinyt. Eikä nuo välitä edes siitä, että olen naimisissa. Elämästä voi tulla heille vaarallista, kun mieheni saa tietää.
Miten olet vastannut miehille? Minua iskee eräs ihana namupala. En tiedä, kuinka kauan voin vastustaa kiusausta.
No en tietenkään vastusta kiusausta, en sellaista väittänytkään.
Puhuinkin itsestäni. Ja kysyin, mitä sinä olet vastannut miesten flirttiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä yökerhon hämäryydessä välttämättä aina osaa heti arvioida toisen ikää. Siihen sitten päälle vielä jonkinasteinen humalatila, niin ei siinä mikään iänarviointikyky ole terävimmillään. Itsekin kun joskus muinoin olin 18, niin yritin jotain naista, jota luulin korkeintaan kaksvitoseksi, mutta kävikin ilmi, että tämä oli 47. Hieman hävetti.
Olisit saanut kunnon kyydit kokeneelta naiselta. Tai todellisuudessa se on pari työntöä ja sitten ruikitaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit saanut kunnon kyydit kokeneelta naiselta. Tai todellisuudessa se on pari työntöä ja sitten ruikitaan
Mistä sä tiedät kuinka kokenut se olis ollu? Saattoihan tuo olla vain yhden ainoan kanssa ollu koko elämänsä ja saanu pelkkää pimeässä peiton alla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa miettinyt. Eikä nuo välitä edes siitä, että olen naimisissa. Elämästä voi tulla heille vaarallista, kun mieheni saa tietää.
Miten olet vastannut miehille? Minua iskee eräs ihana namupala. En tiedä, kuinka kauan voin vastustaa kiusausta.
No en tietenkään vastusta kiusausta, en sellaista väittänytkään.Puhuinkin itsestäni. Ja kysyin, mitä sinä olet vastannut miesten flirttiin.
Olemme keskustelleet asuntojen hinnoista Pääjaupunkiseudulla, pääaineen valinnasta kauppakorkeassa jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tietenkään vastusta kiusausta, en sellaista väittänytkään.Puhuinkin itsestäni. Ja kysyin, mitä sinä olet vastannut miesten flirttiin.
Olemme keskustelleet asuntojen hinnoista Pääjaupunkiseudulla, pääaineen valinnasta kauppakorkeassa jne.
Kuumaa flirttiä kertakaikkiaan.
21 vuotiaana panin yhtä 40 v naista. Nelikymppiset voi olla tosi kauniitakin ja jos on nätti vartalo niin miksei yrittäisi iskeä. Leirintäalueella oltiin 21 vuotiaana festareilla ja tutustuin siellä 40 v naiseen. Nainen oikein tyrkytti itseään joten pantiin sitten kaksikin kertaa.
Vierailija kirjoitti:
21 vuotiaana panin yhtä 40 v naista. Nelikymppiset voi olla tosi kauniitakin ja jos on nätti vartalo niin miksei yrittäisi iskeä. Leirintäalueella oltiin 21 vuotiaana festareilla ja tutustuin siellä 40 v naiseen. Nainen oikein tyrkytti itseään joten pantiin sitten kaksikin kertaa.
Ohan tuhkikseenkin? Käytittekö kumia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irtoa helpommin. Nuoret naiset on enemmän rahan ja statuksen perään, niihin joutuu huvitellessa käyttämään suhteessa enemmän rahaa.
Kun en ole helppo ja teen sen selväksi. En ole ikinä harrastanut yhden illan juttuja. Ja kyllä nämä nuoretkin hemmottelee ja tarjoaa juomia/illallisia.
Oon miettinyt ovatko nykytytöt usein aika huonokuntoisia ja eivät pidä itsestään huolta? Me vähän vanhemmat ollaan monesti kropalta jopa timmimpiä ja ehkä positiivisempiakin?
-ap
Miksi olet kateellinen nuoreille naisille? Luuletko ettei se parikymppinen mies tosissaan haluaisi omanikäistä jos saisi? nyt reaaliteetit kuntoon!
En ole kateellinen vaan nimenomaan ihmettelen tätä juttua. Ne pojat on hyvännäköisiä ja baari täynnä myös omanikäisiä tyttöjä. Että miksi eivät ole heidän perässään vaan minun? Se ei käy järkeen.
Itse tykkäisin enemmän omanikäisistä mutta useimmat murjottaa (jos edes ovat jaksaneet sohvannurkasta liikahtaa) ja eivät edes tule juttelemaan minulle.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh 🔥🔥🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
En ole kateellinen vaan nimenomaan ihmettelen tätä juttua. Ne pojat on hyvännäköisiä ja baari täyn
Mikset sinä mene juttelemaan heille?
Jannut ymmärtää laadun päälle.
M50
en ole kyllä huomannut, tosin en käy yökerhoissa enkä ulkona ollessa kiinnitä juurikaan huomiota muihin ihmisiin, saatika että hakisin katsekontaktia johonkin kakskymppisiin kundeihin..sehän olisi jo kehdonryöstöä :D ja ihan normipainoinen olen.
Mitä jos tilanne olisi toisinpäin: nelikymppinen mies ihmettelisi täällä, miksi parikymppiset naiset piirittävät häntä, niin tulisi vihaisia vastauksia, että ei ole tapahtunut ja on vain omaa haaveilua ja päiväunta. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nämä aiheet miehiä kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos tilanne olisi toisinpäin: nelikymppinen mies ihmettelisi täällä, miksi parikymppiset naiset piirittävät häntä, niin tulisi vihaisia vastauksia, että ei ole tapahtunut ja on vain omaa haaveilua ja päiväunta. :D
Varmaan siksi, kun tosiasiallisesti nuoret miehet piirittääkin niitä vanhempia naisia toisin kuin nuoret naiset vanhempia miehiä. Mitä sun mielestä sille harhailijalle sitten pitäis vastata?
Niin mutta moni nuori poika ajattelee ettei ole. Ja jostain se huhu on tullut, että vanhempi nainen antaa helpommin, en tiedä mistä.