Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa parikymppiset miehet, miksi piiritätte 40+ naisia?

Vierailija
21.06.2025 |

Aina kun menen yökerhoon, tai muuallakin, 20-30 miehet ovat ihan lääpällään minuun. Kehuvat maasta taivaaseen ja ovat tosi ihastuneita.

Olen kyllä ikäisekseni hyvin säilynyt, nätti ja hoikka, menisin ehkä 30v, tai niin useat ikäni arvioivat. Mutta silti, miksi? Eikö omanikäiset tytöt käy teille?

En ole myöskään "helppo" ja monet tuntuu ihan tosissaan kiinnostuneilta, ei vain yhdenillan jutun perässä.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä nyt vaan oot niin pantava 🍑

Vierailija
2/44 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kertaa se pitää sanoa että miesten on pakko yrittää kaikkea mikä liikkuu.

Nuo miehet ottaisivat mielummin sen 20v mallin näköisen naisen mutta tietävät että sellaisen saaminen on mahdotonta.

40v naiset ovat miljoona kertaa helpompia saada kuin hyvännäköiset parikymppiset naiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat oppia. Eräskin parikymppinen poju valitti minulle, viisikymppiselle, että hänen ikäisensä tytöt ja nuoret naiset ovat niin saatanan estoisia sängyssä eivätkä ole edes kiinnostuneita seksistä.

Vierailija
4/44 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa miettinyt. Eikä nuo välitä edes siitä, että olen naimisissa. Elämästä voi tulla heille vaarallista, kun mieheni saa tietää.

Vierailija
5/44 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluavat oppia. Eräskin parikymppinen poju valitti minulle, viisikymppiselle, että hänen ikäisensä tytöt ja nuoret naiset ovat niin saatanan estoisia sängyssä eivätkä ole edes kiinnostuneita seksistä.

Plus että aikuisille naisille saa puhua normaalisti eikä ne loukkaannu. Parikymppiset suuttuu kaikesta mitä niille sanoo, koska kaikki on ableismia ja ties millä tavoin epäsopivaa. Nelikymppisen kanssa mies saa olla rennosti

Vierailija
6/44 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä nyt vaan oot niin pantava 🍑

😂

Vierailija
7/44 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska me kolmekymppiset purisimme heiltä kaulat ja pallit poikki, jos tulisivat meidän lähellemme. Te olette jo sopivan väljähtäneitä.

Vierailija
8/44 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa miettinyt. Eikä nuo välitä edes siitä, että olen naimisissa. Elämästä voi tulla heille vaarallista, kun mieheni saa tietää.

Miten olet vastannut miehille? Minua iskee eräs ihana namupala. En tiedä, kuinka kauan voin vastustaa kiusausta.

Vierailija
9/44 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette vähän semmoisia mummohuoruleita siis. Annatte tehdä mitä sattuu ja puhua naisvihajuttuja. 

Esim. itse en edes katsoisi poikaa/miestä päin joka puhuu toisesta naisesta noin. Mutta te epätoivoiset lörppä pimpat olette otettuja siitä että mies käyttää teitä hyväksenne ja haukkuu samalla jotain toista naista :D säälittävää.

Vierailija
10/44 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtoa helpommin. Nuoret naiset on enemmän rahan ja statuksen perään, niihin joutuu huvitellessa käyttämään suhteessa enemmän rahaa. 

Vierailija
11/44 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olet vastannut miehille? Minua iskee eräs ihana namupala. En tiedä, kuinka kauan voin vastustaa kiusausta.

No en tietenkään vastusta kiusausta, en sellaista väittänytkään.

Vierailija
12/44 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me piiritetä rummoja vaan niiden pilluja. 

Vierailija
13/44 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulevat että olet helppo

Vierailija
14/44 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei niitä kiinnosta jos et omasta mielestäsi ole helppo, se että on vanhempi niin moni mies näkee sen niin että nainen on epätoivoisempi ja haluaa enemmän seksiä kuin esim nuorempi nainen jolla on enemmän valinnanvaraa. 

Vierailija
15/44 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä kaikki näyttää hyvältä. Krapulassa morkkiksissa ainoa rakkauden lähde on kunnon rasvanen mättö.

Vierailija
16/44 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette vähän semmoisia mummohuoruleita siis. Annatte tehdä mitä sattuu ja puhua naisvihajuttuja. 

Esim. itse en edes katsoisi poikaa/miestä päin joka puhuu toisesta naisesta noin. Mutta te epätoivoiset lörppä pimpat olette otettuja siitä että mies käyttää teitä hyväksenne ja haukkuu samalla jotain toista naista :D säälittävää.

Miten tuo on haukkumista? Tosiasioita. Voin minäkin kertoa, että tasan yksi mies on ollut hyvä sängyssä samalla kun kaikki muut itsekkäitä ja pihejä antamaan mitään nautintoa. Ihan oma kokemus, ei mitään haukkumista.

Vierailija
17/44 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää, ajan kanssa tämä ilmiö menee ohi.

Vierailija
18/44 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista en tiedä mutta itse piiritin aikuismaisen käyyöksen takia.

Vierailija
19/44 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei niitä kiinnosta jos et omasta mielestäsi ole helppo, se että on vanhempi niin moni mies näkee sen niin että nainen on epätoivoisempi ja haluaa enemmän seksiä kuin esim nuorempi nainen jolla on enemmän valinnanvaraa. 

Vanhoilla naisillahan sitä valinnanvaraa vasta on :D eikä mikään ole niin nirso kuin parisuhteita jo kokenut nainen

Vierailija
20/44 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irtoa helpommin. Nuoret naiset on enemmän rahan ja statuksen perään, niihin joutuu huvitellessa käyttämään suhteessa enemmän rahaa. 

Kun en ole helppo ja teen sen selväksi. En ole ikinä harrastanut yhden illan juttuja. Ja kyllä nämä nuoretkin hemmottelee ja tarjoaa juomia/illallisia.

Oon miettinyt ovatko nykytytöt usein aika huonokuntoisia ja eivät pidä itsestään huolta? Me vähän vanhemmat ollaan monesti kropalta jopa timmimpiä ja ehkä positiivisempiakin?

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan