Kerro salaiset vinkkisi miksi olet niin nuorekas että moni luulee jopa 10-20 vuotta nuoremmaksi?!
Kommentit (156)
Ei mua luulla nuoremmaksi enää. Tuossa 24-29v luultiin aina että olen 17-18v. :D Mulla oli sellaiset babypullaläskiposket joista kesti kauan lähteä se läski. Lisäksi olen aina ollut ujo ja arka ja puhun tosi hiljaa niin se toi vielä vaikutelmaa että olin teini.
Varmaan pienet boobsit ja muutenkin teinimäinen kroppa
Liikunta 5 kertaa viikossa. Auringon välttäminen. Ei tupakkkaa, alkoholia. Terveellinen ruokavalio, paljon vihanneksia ja marjoja, kalaa, rahkaa. Ei tatuointeja, ei hiusvärejä. Ajaton yksinkertainen tyyli; farkut ja t-paita.
Farmarit, tennarit ja tyköistuva paita
M55+
Joku halusi olla ystävällinen. Sanoi, että luuli ensin noin nelikymppiseksi. Olimme melkein samanikäiset, 60+.
Asenne. Olen kohta 50v, olen iloinen ja pirteä, suhtauduun elämään uteliaisuudella. Siskoni on 70v ja häntäkin pidetään nuorempana. Äitini oli nuorekas yhdeksänkymppiseksi asti.
Ne geenit, ja iloinen, positiivinen luonne. Ja ehkä sekin, että on tekemisissä lasten ja nuorten kanssa
En käytä kosmetiikkaa. En edes kosteusvoidetta. En syö paljoakaan kasviksia, enkä kauhean terveellisesti myöskään. Leipää, perunaa ja lihaa + jotain höysteitä. Sokeria käytän. Usein luullaan miehen tyttäreksi, vähän noloa välillä. Tosin äiti ja isäkin on tällaisia, että geenit vaikuttaa varmaan myös. Äitikään ei muuten käytä kosmetiikkaa.
Monet sanoo että asenne tai luonne. No ei se mun mielestä siihen johda että luullaan ikäistään nuoremmaksi vaan että vaan on ikäisekseen nuorekas.
Mietin tässä yhtä naista joka on tosi nuoren oloinen ikäisekseen. Alkoholin suurkäyttäjä, mutta pienikokoinen ja siro nainen (rahat ei kulu ruokaan?). Polttaa tupakkaa mutta kun on ollut aina luonnostaan kaunis. Pitkä kihara tukka -tuskin käy kampaajalla. Että silleen. Geeneistä nää jutut on pääasiassa kiinni.
Ubikinonia siis. Sen määrä elimistössä vähenee vanhetessa ja on tärkeää mitokondrioille.
No ei nyt ihan 10-20 vuotta mutta ehkä joku 4-8 v uotta . Harmi vaan että en usko että se on enää ulkonäöstä kiinni koska olen jo kohta 35v, vaan siitä olen vieläkin aika "naiivi" ja mulle ei kehittynyt hyviä sosiaalisia taitoja koskaan. Vastaan kysymyksiin kuin teini. Lisäksi olen pälyilevä ja arka, tuo vaikutuksen etten ole 35 vuotias. Ihmiset suhtautuu muhun joskus "suojelevaisesti" koska luulevat, etten pärjää itse. Laittavat käden olalle jne.
En tee aktiivisesti mitään sen eteen. Kyse on geeneistä. 20 vuotta nuoremmaksi ei kukaan luule, mutta 10 vuotta nuoremmaksi usein. Itse en näe sitä, peilistä katsoo keski-ikäinen.
Töissä on hoitajan uniformu ja luonnollisen väriset hiukset aina nutturalla, joten ei ainakaan vaatteet ja hiukset 🤣 Olen ylipainoinenkin.
Ja silti töissä luullaan jatkuvasti 25-30 -vuotiaaksi. Ei ole vielä ryppyjä ja on sellainen babyface. Oikea ikä 43.
Ei ole mitään erityistä vinkkiä. Geeneistä lähinnä kiinni. On minulla myös ns. nuorekas elämänasenne ja mielenlaatukin, mutta tuskin tuo vaikuttaa fyysiseen ulkomuotoon, vaan pikemminkin vain korreloi sikäki, että olen biologisesti ja näin ollen myös "neurologisesti" nuorempi kuin kronologinen ikäni.
Olen muutaman viikon kuluttua 61 ja moni ihmettelee kun kerron että muutama vuosi eläkeikään. Viimeisin arvio oli 45. Minä en koe sitä kehuna sillä en ole kaunis ja mielestäni ihminen saa näyttää ikäiseltään. Mutta on tähän syinä geenit, se etten ole koskaan käyttänyt voimakasta kosmetiikkaa tai tupakoinut ja liikun paljon sekä syön paljon hevi-osaston tuotteita. Paino on normaalin puolella, mutten ole kuitenkaan laiha.
Perintötekijät. En myöskään tupakoi, juo alkoholia tai grillaa itseäni auringossa.
Krooninen sairaus, joka tekee ihostani joustavan, jolloin rypyt näkyvät vähemmän.
En ole katkera ja ilkeä niin kuin useimmat keski-ikäiset.