”Tervetuloa firman pikkujouluihin! Pukeuduthan jouluruoaksi tai joululauluksi!”
En. Pukeudu. Enkä varmaan sitten osallistu ollenkaan, jos tällaiseen lapsellisen pelleilyyn pitää lähteä mukaan.
Kommentit (82)
Pukeudu valkoisiin. White Christmas.
Kulkuset, kulkuset
Tuo on miehille näppärä 😂
Vierailija wrote:
Äsh! Tää on oikeesti niin hyvä idea, että innostuin. Meni päivällä jo herne nenään ja päätin, etten todellakaan osallistu tällaiseen pelleilyyn. Mä en ole näin luova, ei tullut mieleen mitään muuta kuin pipariksi pukeutuminen tai joku joulupukki. Tää on loistava idea, kiitos!
Ap (joka sittenkin nielee harmituksensa ja osallistuu)
Petteri punakuino sopisi niin lauluja että ruokana
Nää on just näitä... siellä henkilöstötiimi koitttanut kovasti keksiä piristystä firman arkeen... ja sitten ei viitsitä edes osallistua... noloa!
Vierailija wrote:
Petteri punakuino sopisi niin lauluja että ruokana
Juu, ongelma ei ollut se, etten keksisi asua, vaan se, etten halua pukeutua hassunhauskasti ja kekkaloida petteripunakuonona Helsingin keskustassa.
Ooh, olisin tietysti Lucia. Vihdoinkin. (kouluaikoina ei ikinä valittu Luciaksi)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Äsh! Tää on oikeesti niin hyvä idea, että innostuin. Meni päivällä jo herne nenään ja päätin, etten todellakaan osallistu tällaiseen pelleilyyn. Mä en ole näin luova, ei tullut mieleen mitään muuta kuin pipariksi pukeutuminen tai joku joulupukki. Tää on loistava idea, kiitos!
Ap (joka sittenkin nielee harmituksensa ja osallistuu)
Jees, hyvä!
Lady Gagan pihvipuku olisi nyt kovaa kamaa.
Vierailija wrote:
Ooh, olisin tietysti Lucia. Vihdoinkin. (kouluaikoina ei ikinä valittu Luciaksi)
Lue tarina luciasta niin et koskaan enää halua kuulla mitään Luciasta
Ap on jo valmiiksi sellainen Snowflake
Vierailija wrote:
No vitsi, tääkin on aivan loistava idea. Olipa hölmöä multa hermostua ihan turhaan.
ap
Voiko olla tylsempää tapahtumaa kuin firman pikkujoulu. Onneksi niihin ei ole pakko osallistua.
Menee vaan kännissä suoraan juhlimaan
Jouluaattona kännissä-kappale
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Lue tarina luciasta niin et koskaan enää halua kuulla mitään Luciasta
No kyllä se jo koulussa kerrottiin. Lucia-perinne on hänen muistoksi.
Tiernapoika. "Hoo-o, jos minä olen musta..."
Verkkosukkahousut jalkaan niin käyn kinkusta 🍖