Miehen äiti kutsui ex-miniän 70v juhliinsa, joten me nyt sit ei mennä
Vähän hölmö veto kutsua pojan ex-vaimo, mutta myös ex-vaimolta puuttuu pelisilmää. Olisi voinut kieltäytyä kutsusta. Voivat juhlien ulkopuolella kuitenkin kaveerata niin paljon kuin haluavat. Mitäs mieltä?
Kommentit (77)
Kyllä jossakin vaiheessa eron jälkeen olisi hyvä antaa pölyn vähän laskeutua, vaikka se aluksi olisi vaikeaa. Nykyisin on niin paljon eroja ja uusperheitä, että jos kaikki nämä koukerot otetaan huomioon, juhliin kutsuminen olisi lähes mahdotonta niin, että ei kukaan loukkaannu. Kun miepuolinen serkkuni erosi, hänen äitinsä ja miniä sopivat, että he eivät eroa. Kun tämä miehen äiti sitten kuoli, entinen ja nykyinen miniä järjestivät kahvitarjoilun. Muutenkin isossa suvussamme on useita eronneita pareja mutta melko hyvin juhlissa on kuitenkin sovittu. Nyt on yksi nuoremman sukupolven eropari, joille tämä asia on tuore ja vaikea, mutta toista osapuolta ei tällä hetkellä kutsutakaan.
Anoppi vain osoitti, kenelle on lojaali
Meillä ei mun isä ja puolisonsa tulleet häihini, kun olin kutsunut sinne äidin (joka siis on isän exä).
Olin pelkästään helpottunut!
Mulla meni välit appivanhempiin erotessa. Ex ukko petti, ihastu viesteistä päätelleen siihen toiseen, erottiin. Samalla selvisi että oli ahkera Tinderin käyttäjä, matkatyöt ulkomailla mahdollisti kaksoiselämän. Tietty esiinty sinkkuna Tinderillä.
Hässi sitten mun ja vanhempiensa välit.
Pelkäsi ilmeisesti että kertoisin vahingossa eromme syyt jos olisimme yhteyksissä.
Oletan että on jotenkin myrkyttänyt vanhempansa minua vastaan. Koska sieltä ei ole kuulunut mitää. Oltiin 33 vuotta yhdessä.
Mulle ihan ok, jostainhan tuo kiero luonne periytyy.
Jos oltais oltu yhdessä niin hänen vanhempiensa vanhuuden hoito ja asioitten järjestely olisi paljolti jäännyt mun niskoille.
Onneksi ei tartte nyt mitää vaivaa nähä siihenkään suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Fiksut ihmiset kyllä handlaa tuollaiset tilanteet. Asiallinen ja kohtelias käytös riittää. Teitenkon menette. Heillä voi olla pitkä ystävyys ja ihmissuhde takana. Kyllä sinulta pitäisi senverran kypsyyttä ja itsevarmuutta löytyä, ettet koe häntä kilpailijana, vaan päivänsankarin vieraana.
Anteeksi, mutta jos joku kutsuisi mun ex miehen juhliinsa, niin kuolisin ennemmin kuin menisin. Vuosikymmenen henkinen ja fyysinen väkivalta. Lopulta syyttäjän kautta oikeuteen pahoinpitelystä, kun jouduin sairaalaan ja poliisit ottivat miehen kiinni. Ja vasta, kun pahoinpiteli meidän lapsen, niin lähdin. Kukaan ei ymmärtänyt miksi erosimme, on asioita joista on hyvin vaikea puhua edes läheisille. Vanhempani edelleen puhuvat ex miehestäni hyvää ja heistä hän oli korkeakoukutettu, komea, kohtelias ja mukava mies. Mutta he eivät tiedä kaikkea. Ex on ex syystä.
Anopin käytös on todella rumaa ja tahditonta. Ymmärrän hyvin, jos jätätte väliin. Vaikka on omat juhlat, niin fiksu emäntä miettii ketä kutsuu.
Ap on trolli. Ei vastaa yhteenkään kysymykseen.
Kutsusta on oikeus kieltäytyä. Mikä ongelmasi siis on?
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei mun isä ja puolisonsa tulleet häihini, kun olin kutsunut sinne äidin (joka siis on isän exä).
Olin pelkästään helpottunut!
Miksi edes kutsuit? Minä järin perheenrikkojan ja perheenrikkojakumppanin kutsumatta. Ei ole yhteisiä arvoja tuollaisten ihmisten kanssa.
Ne ovat anopin juhlat, eivät sinun tai hänen poikansa, joten voi miettiä oisko teidänkin jo aika aikuistua?
Minäkin olen ollut ex-anopin juhlissa, ei ollut kenelläkään mitään ongelmaa. Tulen hyvin juttuun lasteni isän uuden vaimon kanssa, ei meillä ole vaikeaa olla samoissa tilaisuuksissa, aikuisia kun ollaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä mieltä, että olette lapsellisia.
Mies ei halua olla exänsä kanssa tekemisissä, ehkä se sitten on lapsellista
Ap
Aikuiset ihmiset opettelee eron jälkeen sietämään exiään edes sen verran, että yhteiset juhlat saadaan vietyä kunnialla ja sovussa läpi. Piste.
Kyllä munkin tekee edelleen, 8 vuotta erosta, jättää exän pää kahden paistinpannun väliin, mutta juhlissa käyttäydytään, koska muut juhlijat eivät ole syyllisiä tulehtuneisiin väleihin tai siihen, että en halua olla tyypin kanssa missään tekemisissä. Sama koskaan miesystävän exää ja lasten äitiä, juhlat kaikki käyttäytyy sivistyneesti.
Kun se ex ei aina itse ole tippaakaan aikuinen vaan aloittaa tavatessa karmean sirkuksen varsinkin jos paikalla on muita ihmisiä. Hyvin kiusallista muille vieraille mutta ex rakastaa aiheuttaa kohtauksia. Silloin on kyllä kaikille parempi meidän pysyä poissa juhlista että muut kutsuvieraat saavat nauttia.
Tuota ei ymmärrä kuin toiset saman kokeneet ihmiset. Ja saamme kärsiä myös siitä että ihmiset eivät ymmärrä ja tuomitsevat meidät "lapsellisina".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Aikuiset ihmiset opettelee eron jälkeen sietämään exiään edes sen verran, että yhteiset juhlat saadaan vietyä kunnialla ja sovussa läpi. Piste.
Kyllä munkin tekee edelleen, 8 vuotta erosta, jättää exän pää kahden paistinpannun väliin, mutta juhlissa käyttäydytään, koska muut juhlijat eivät ole syyllisiä tulehtuneisiin väleihin tai siihen, että en halua olla tyypin kanssa missään tekemisissä. Sama koskaan miesystävän exää ja lasten äitiä, juhlat kaikki käyttäytyy sivistyneesti.
Kun se ex ei aina itse ole tippaakaan aikuinen vaan aloittaa ta
Ymmärrän sua, mutta viime kädessä exäsi käytös on ihan hänen oma valintansa ja samaa myöten häpeä. Annatko hänen käytöksensä hallita omaa elämääsi koko loppuelämäsi? Anna hullua, poistu paikalta ja nauti juhlista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kun se ex e
Kerro omasta kokemuksestasi täysin rajattoman ihmisen uhrina ja anna jotain osviittaa miten oikeasti selvisit. Ja miten muut ihmiset tilanteessa reagoivat. Miten sait heidät ymmärtämään ettet ole tehnyt kaikkea sitä kauheaa josta tuo ihminen sinua syyttelee ja vihjailee?
Niin moni jakaa meille neuvoja, kuitenkin omakohtaista kokemusta todella traumaattisesta vuosikausien kiusaamisesta harvoin on.
Antakaa meidän toimia omalla tavallamme, älkää pestautuko kiusaajan avustajaksi. Olemme jo tarpeeksi kärsineet.
Olet väärässä. Olkaa kaikki ihmisiksi ja tulkaa toimeen. Moni exä onuudenkin puolison kansa ihan kamut ja käyvät ostoksilla, kahvilla, viinillä, auttavat muutoisa jne. Fiksut pystyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Onko miehelläsi tunteita exää kohtaan, ku ei halua olla tekemisissä. 70 vuotias anoppi nyt vaan kutsuu kenet haluaa. Tuskin tekee ilkeyttään. Typeriä olette, mikäli ette kutsuttuna mene paikalle. Itse teette siitä numeron, joka aiheuttaa puhetta pitkäksi aikaa.
Älä jaksa olla lapsellinen.