Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen äiti kutsui ex-miniän 70v juhliinsa, joten me nyt sit ei mennä

Vierailija
18.06.2025 |

Vähän hölmö veto kutsua pojan ex-vaimo, mutta myös ex-vaimolta puuttuu pelisilmää. Olisi voinut kieltäytyä kutsusta. Voivat juhlien ulkopuolella kuitenkin kaveerata niin paljon kuin haluavat. Mitäs mieltä? 

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus se exä oli miehellesi ihan ok. Lapsellisia olette myös minun mielestä.

Vierailija
22/77 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän molempia puolia. Olen itse saanut kutsun ex-anopin juhliin. En "valitettavasti päässyt nyt tulemaan" ja laitoin kukat ja kävin myöhemmin kahvilla itsekseni. Ei ois maailmaa kaatanut mennäkin, mutta exän ja sen nyxän tunteita ajatellen passasin.

Nykyinen mies pelkää, kutsuuko äitinsä tälle yhä läheisen ex-rouvan ensi syksyn isoille synttäreilleen. Myönnän, että pikkuisen nakertaa ajatus, mutta kyllä mentäisiin mekin, ei ole isompia erimielisyyksiä tai tunnemyrskyjä kuitenkaan. 

Eihän niitä yhteisiä aikoja ja luotuja ihmissuhteita mihinkään pidä hävittää erojen takia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuka järjestää juhlat, valitsee vieraat. Ja vieraat voivat sitten osallistua tai ei, ihan oman valinnan mukaan.

Vierailija
24/77 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porrastakaa vierailu siten, että ette ole yhtä aikaa paikalla. Jos miehelläsi on äitiinsä ok välit, hän voi ehdottaa tälle että tehtäisiinkö näin. Jos äiti on normaali ihminen, hän ymmärtää kyllä, että miehen ja eksän välillä on yhä jännitteitä eikä silloin ole mukavaa olla samassa tilaisuudessa. Joskus myöhemmin sitten, kun on saatu tarpeeksi etäisyyttä ja pystytään suhtautumaan tilanteeseen kypsästi kuin aikuiset. Sillä edellytyksellä, että kaikki osapuolet ovat suht terveitä persoonallisuudeltaan ja tunne-elämältään.

Vierailija
25/77 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten oikeasti... kunnioittakaa juhlan järjestää ja opetelkaa käytöstavat.

Missä tahansa juhlissa yms. saattaa tulla vastaan hlö, jota ei ehkä haluaisi tavata, mutta eihän sen hlön kanssa tarvitse siellä juhlissa olla. Tervehtiä kuuluu, mutta sitten voi siirtyä muualle. 

Vierailija
26/77 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin äiti kutsui omiin juhliinsa ex-mieheni. Onneksi ex-mies tajusi, ettei ole hyvä idea osallistua.

Palstalla on jossain toisessa yhteydessä korostettu sitä, että juhlan kohde saa päättää, keitä kutsutaan.  Esimerkiksi tuore ylioppilas, jonka vanhemmat, kummit tai muu tärkeä sukulainen ovat uudessa liitossa. Nyt se onkin yhtäkkiä väärin. Jos tuollaisiiin juhliin päätyy, jokaisen tulee käyttäytyä neutraalisti. Ei pisteliäitä huomautuksia. Eräs tuttava kertoi isänsä olleen monessa avioliitossa. Jossain vaiheessa kävi niin, että jex-vaimot  ja ilmeisesti myös senhetkinen  vaimo tutustuivat toisiinsa ja heistä tuli ystäviä. Ystäväpariskuntani kutsui joulunviettoon toisen puolison exän. Kaikenlaisia kuvioita on.

Vierailija
27/77 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tuo sitten haittaa? Itse olin vasta juhlissa, joissa oli eksät ja nyksät.

Vierailija
28/77 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aplla mitään anoppia ole. 

Vierailija
29/77 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän molempia puolia. Olen itse saanut kutsun ex-anopin juhliin. En "valitettavasti päässyt nyt tulemaan" ja laitoin kukat ja kävin myöhemmin kahvilla itsekseni. Ei ois maailmaa kaatanut mennäkin, mutta exän ja sen nyxän tunteita ajatellen passasin.

Nykyinen mies pelkää, kutsuuko äitinsä tälle yhä läheisen ex-rouvan ensi syksyn isoille synttäreilleen. Myönnän, että pikkuisen nakertaa ajatus, mutta kyllä mentäisiin mekin, ei ole isompia erimielisyyksiä tai tunnemyrskyjä kuitenkaan. 

Eihän niitä yhteisiä aikoja ja luotuja ihmissuhteita mihinkään pidä hävittää erojen takia. 

Sehän se on ikävää avioeroiossa, että omaiset ja ystäväpiiri joutuvat miettimään kenen puolelle menevät. En ymmärrä miksi pitäisi panna välit poikki eron takia.

Vierailija
30/77 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän mamma tiedä tarkalleen mitä tekee.

Vierailija
31/77 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tiedät paikkasi suvussa.

Vierailija
32/77 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettepa lapsellisia. Hyi!

Vierailija
33/77 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä mieltä, että olette lapsellisia. 

Heh! Jos samanlainen tilanne tulisi sinun eteen niin ääni kellossa muuttuisi heti.

Vierailija
34/77 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mököttää mielenosoituksellisesti kotonaan. Hyvä niin ettei ole pilaamassa anopin juhlia.

Vierailija
35/77 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä on paljon miellyttävämpi ja anopille rakkaampi henkilö.

Vierailija
36/77 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn ex-anoppini synttäreillä. Miksi en? Onhan hän lasteni isoäiti. Pidetään muutenkin yhteyttä. Exäni on vain tÿtyväinen kun auttelen hänen äitiään. Eikä hänen nyksänsäkään ole asiasta valittanut.

Vierailija
37/77 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut miehen exän kanssa useissa juhlissa.  Niitä ei voi välttää , jos on lapsia ja lastenlapsia. Elämä menee muuten hankalaksi. Kyllä siihen tottuu, alussa voi olla kiusallista puolin ja toisin, mutta ei se tapa.  

Vierailija
38/77 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tuo sitten haittaa? Itse olin vasta juhlissa, joissa oli eksät ja nyksät.

ölölö ja lässyt lässyti

Vierailija
39/77 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap mököttää mielenosoituksellisesti kotonaan. Hyvä niin ettei ole pilaamassa anopin juhlia.

Ap varmaan voisi mennä juhliin, vaikka mies jättää väliin

Vierailija
40/77 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä jäisi menemättä jos exänsä sinne olisi menossa. Mun exän kans taas ollaan molemmat hyvissä väleissä. Jäisi menemättä siksi että miehen äiti odottaisi että poikansa on juhlissa kauan eikä vain n tuntia mitä muiden juhlissa joihin molemmat on kutsuttu. Toki anoppini ei olisi tuollainen pöllön silmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän