Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Poliisi kohtaa nyt itsetuhoisia ihmisiä enemmän kuin koskaan

Vierailija
18.06.2025 |

"Se, mistä pahoinvoinnin määrän kasvu johtuu, on vaikea kysymys. Kokeneen poliisin mukaan yhteisöllisyys on vähentynyt ja yksinäisyyttä on paljon. Viime vuonna tällaisia tehtäviä koko maassa oli yli 18400. Se on keskimäärin 50 tehtävää vuorokaudessa."

https://www.hs.fi/suomi/art-2000011293190.html

Kommentit (192)

Vierailija
81/192 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska n.90% otti CV -injektion joka on pedon merkki ja vihollinen sai vallan sortaa ja kurittaa kansaa (myös taloudellisesti) kun on joukolla luovuttu Herrasta Jeesuksesta Kristuksesta.

Vierailija
82/192 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä ahdistaa maailman meno. Menos monia konflikteja. Ukraina, Palestiina, Iran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/192 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteisöllisyys on kadonnut digilaitteiden myötä. Nenä kiinni aamusta iltaan puhelimessa, mitään ei tarvitse tehdä kun woltti tuo ruoatkin kotiin ja puhelimella voi hauskuutta itseään 5 sekunnin videoilla. Huono olo tulee sisäisestä huonosta omastatunnosta kun ei jaksa eikä kiinnosta kehittää itseään saatika tehdä mitään. Kaikki mielikuvitus on kaikonnut.

Tämä oli tärkeä puheenvuoro.  Juurikin näin.

Vierailija
84/192 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katukaa ja ottakaa Jeesus vastaan sillä Herran päivä on pian koittamassa.

Täältä voitte seurata tapahtumia ja ymmärtää mikä tämä aika on

https://m.youtube.com/@geraldbadalamento4906/community

Vierailija
85/192 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senkö takia mm kristitty terroristi murhasi edustajia usassa?

Vierailija
86/192 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman onnellisin kansa murhaa itsensä onnellisena ? ?

Vierailija
87/192 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela uutisoi äsken kuinka vanhuksia lääkitään nyt liikaa. Heille syötetään jopa huumeita, omaiset eivät ehkä pääse edes tsekkaamaan mitä vanhuksen lääkearsenaari pitää sisällään.  Omalle edemenneelle omaiselleni syötettiin 13 eri lääkettä joissa unilääkkeet, nitrot ja neljää  opiaattia sisältävää lääkettä.

Vierailija
88/192 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Senkö takia mm kristitty terroristi murhasi edustajia usassa?

Liittyy Suomeen, itsemurhiin ja uskon lohtuun miten?

Vierailija
89/192 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahva ja välittävä Suomi.... 

Tää hallitus on ihan kauhea.

Itte sä kauhea oot.

Vierailija
90/192 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen hyvnvointvaltiota ennen 1970-lukua Suomessa oli käytännössä kaikki huumeet laillisia ja heroiiniakin sai haettua apteekista ilman mitään reseptiä.  Suomi oli maailmanluokassa sotien jälkeen heroiininkäytössä kärkimaita suhteessa asukaslukuun.

Vierailija
91/192 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa enää. Kesän jälkeen hyppään ju nan al le.

N.25

Älä viitsi. Olet ihan liian nuori siihen. Kokeile vaikka sitä sähköterapiaakin ensin, moni on saanut avun. 

Olen jo kokeillut sitä kuukauden ajan, ja tuli samalla mukavan kalliiksi. :) Ei auttanut ollenkaan. Olen myös kokeillut masennuslääkkeitä. Ei auttanut ollenkaan. Käyn joka päivä ulkoilemassa, kävelyllä ja syön terveellisesti. En käytä mitään päihteitä. Mikään ei auta. :)

N.25

Entäpä magneettistimulaatiohoito, ketamiinihoito? Oletko käynyt vertaisryhmissä tai onko sinulla muuten sosiaalisia suhteita elämässä? Olet vielä niin nuori, ei kannata luopua elämästä ainakaan vielä. 

Vierailija
93/192 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N.25

Älä viitsi. Olet ihan liian nuori siihen. Kokeile vaikka sitä sähköterapiaakin ensin, moni on saanut avun. 

Olen jo kokeillut sitä kuukauden ajan, ja tuli samalla mukavan kalliiksi. :) Ei auttanut ollenkaan. Olen myös kokeillut masennuslääkkeitä. Ei auttanut ollenkaan. Käyn joka päivä ulkoilemassa, kävelyllä ja syön terveellisesti. En käytä mitään päihteitä. Mikään ei auta. :)

N.25

Entäpä magneettistimulaatiohoito, ketamiinihoito? Oletko käynyt vertaisryhmissä tai onko sinulla muuten sosiaalisia suhteita elämässä? Olet vielä niin nuori, ei kannata luopua elämästä ainakaan vielä. 

Jokaista olen kokeillut. Ja on joka päivä sosiaalisia suhteita.

N.25

Vierailija
94/192 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N.25

N.25

Onko otettu laajat verikokeet? D-vitamiinin puute ja raudanpuute ovat yleisiä ja aiheuttavat masennusoireita, samoin moni fyysinen sairaus (kilpirauhasen vajaa- ja liikatoiminta, keliakia, diabetes jne). Myös monet lääkkeet aiheuttavat masennusoireita, joskus pahojakin. Yksityisen kautta voi olla helpompi saada lähete Kelan kuntoutuspsykoterapiaan.

Vierailija
95/192 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N.25

N.25

Onko otettu laajat verikokeet? D-vitamiinin puute ja raudanpuute ovat yleisiä ja aiheuttavat masennusoireita, samoin moni fyysinen sairaus (kilpirauhasen vajaa- ja liikatoiminta, keliakia, diabetes jne). Myös monet lääkkeet aiheuttavat masennusoirei

Siis se lausunto.

https://www.kela.fi/kuntoutuspsykoterapia-nain-haet

Vierailija
96/192 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma tuli kylään ja jäi lo i si maan!

Vierailija
97/192 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N.25

N.25

Entäpä magneettistimulaatiohoito, ketamiinihoito? Oletko käynyt vertaisryhmissä tai onko sinulla muuten sosiaalisia suhteita elämässä? Olet vielä niin nuori, ei kannata luopua elämästä ainak

Entä ferritiini? Se on oikeasti aika järkkyä kuinka paljon sen puute vaikuttaa mielialaan. 

Vierailija
98/192 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Se, mistä pahoinvoinnin määrän kasvu johtuu, on vaikea kysymys."

Maassa, jossa "empatia ei kuulu politiikaan" äimistellään naama peruslukemilla mistä pahoinvoinnin määrän kasvu johtuu. Myötähäpeän tunne alkaa olla murskaava.

Hallitus on näyttänyt mallia ja eivät osaa edes hävetä.

Vierailija
99/192 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Materialismi, ateismi, woke, kaikenmaailman new age ja noitajutut, prode, ilmastosekoilu, sodan lietsominen

ja sitten halutaan vielä eutanasia että päästään turhista syöjistä ja vauvelit abortoidaan

pimeää touhua, herätkää ja voitte paljon paljon paljon paremmin

Vierailija
100/192 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N.25

N.25

Onko otettu laajat verikokeet? D-vitamiinin puute ja raudanpuute ovat yleisiä ja aiheuttavat masennusoireita, samoin moni fyysinen sairaus (kilpirauhasen vajaa- ja liikatoiminta, keliakia, diabetes jne). Myös monet lääkkeet aiheuttavat masennusoirei

On otettu ja lääkäri on oikein kehunut kuinka upeat arvoni ovat. Syön myös lisiä. Kaikki on tutkittu eikä mitään fyysisiä ongelmia ole.. 

N.25

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan