HS: Poliisi kohtaa nyt itsetuhoisia ihmisiä enemmän kuin koskaan
"Se, mistä pahoinvoinnin määrän kasvu johtuu, on vaikea kysymys. Kokeneen poliisin mukaan yhteisöllisyys on vähentynyt ja yksinäisyyttä on paljon. Viime vuonna tällaisia tehtäviä koko maassa oli yli 18400. Se on keskimäärin 50 tehtävää vuorokaudessa."
Kommentit (192)
Perus-Suomi kuuluu vain isänmaallisille, työssäkäyville, iloisille arjalaisille ! Itsetuhoinen rupusakki joutaa perustettaviin gulakeihin uudelleenkoulutettavaksi, mieliä myrkyttävät punikit kaasutetaan.
Suurin osa näistä on vain epävakaasta pershäröstä kärsivien huomionhakuisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hän muistuttaa, että itsetuhoisiin ajatuksiin saa aina apua. Esimerkiksi Suomen Mielenterveys ry:n eli Mieli ry:n kriisipuhelin tarjoaa keskusteluapua kriiseissä ja vaikeissa elämäntilanteissa."
"Saa aina apua"?? 😄
Olen vaikeasti ja pitkäkestoisesti masentunut, itsetuhoinen ja muita mielenterveysongelmia. Olen yrittänyt päästä terapiaan, mutta lääkärin mielestä mä en sitä tarvitse. Käyn kahdesti kuussa puhumassa jonkin sairaanhoitajan kanssa, ja keskustelut on aina niitä samoja hyödyttömiä sairaanhoitajan säälivinkunoita.
En jaksa enää. Kesän jälkeen hyppään ju nan al le.
N.25
Oma tilanteeni on myös todella kamala ja huononee koko ajan. En enää nouse tästä. Pääsinpä edes eläkkeelle tai saisipa edes tässä helpottavia diagnooseja, joista oikeasti kärsin, sillä en työllisty koskaan. Olen yrittänyt jo pitkään hakea
Nukuin taas tänään noin 2 tunnin päiväunet. Usein näitä nukun. Joskus olen nukkunut jopa 3 tunnin päiväunet. Diagnoosini ja mielenterveysongelmien lisäksi kärsin selkeästi myös jostakin vitamiinin puutostilasta ja vaihdevuosivaivoista, vaikka olen ehkä vähän liian nuori tähän. En tahdo jaksaa yhtään mitään, muisti ja toiminkyky ovat kärsineet ja pelkästä kaupassa käymisestäkin on tulossa melkein mahdotonta. Kaupassa on liikaa ärsykkeitä, paniikki ja monenlainen pahoinvointi iskee. Paniikkikohtaukset ja ehkä jopa rytmihäiriöt ovat lisääntyneet ja pahentuneet, kuten myös jalkojen nivelkivut ja hikoilu. Karvoja kasvaa entistä enemmän ja olen lihonnut.
Vierailija kirjoitti:
"Se, mistä pahoinvoinnin määrän kasvu johtuu, on vaikea kysymys."
Maassa, jossa "empatia ei kuulu politiikaan" äimistellään naama peruslukemilla mistä pahoinvoinnin määrän kasvu johtuu. Myötähäpeän tunne alkaa olla murskaava.
Heikot vikisijät ja kelarotat sortuu, normaalit ihmiset jatkaa elämistään kuten tähänkin asti. Positiivista kehitystä.
ps. Menkää töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hän muistuttaa, että itsetuhoisiin ajatuksiin saa aina apua. Esimerkiksi Suomen Mielenterveys ry:n eli Mieli ry:n kriisipuhelin tarjoaa keskusteluapua kriiseissä ja vaikeissa elämäntilanteissa."
"Saa aina apua"?? 😄
Olen vaikeasti ja pitkäkestoisesti masentunut, itsetuhoinen ja muita mielenterveysongelmia. Olen yrittänyt päästä terapiaan, mutta lääkärin mielestä mä en sitä tarvitse. Käyn kahdesti kuussa puhumassa jonkin sairaanhoitajan kanssa, ja keskustelut on aina niitä samoja hyödyttömiä sairaanhoitajan säälivinkunoita.
N.25
Oma tilanteeni on myös todella kamala ja huononee koko ajan. En enää nouse tästä. Pääsinpä edes eläkkeelle tai saisipa edes tässä helpottavia diagnooseja, joista oikeasti kärsin, sillä en työllisty koskaan. Olen yrittänyt jo pitkään hakea
Tämä on n miljoonan suomalaisen tarina ellei jo kahdenkin. Ne perheet joilla menee hyvin unohtavat kokonaan ne perheenjäsenet joilla ei mene ollenkaan hyvin. Eli on syntynyt kuin KASTILAITOS keskelle Suomea, ja Parialuokka joka koetaan tuovan kosketuksissa HUONOA onnea ja vaikutteita muuten "täydelliseen ihanne-elämään".
Vierailija kirjoitti:
Vahva ja välittävä Suomi....
Tää hallitus on ihan kauhea.
Koko saatanan eduskunta kaikki poliitikot.
Jos nyt oikein ymmärsin niin ensi vuonna en edes ole enää oikeutettu mihinkään tukiin. Toivottavasti olen käsittänyt jotain väärin, sillä eihän tämä näin voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Kohta maailma näkee merkillisen yhtälön: Maailman onnellisin kansa ties monettako kertaa tulee johtamaan taas itsemurhatilastoja. Katsotaan onko varaa laittaa tämä samaan lehtijuttuun sitten?
En ymmärrä itsemrhaajia. Itse olen saanut niin paljon pahuutta ja paskaa ja vääryyttä niskaan etten todellakaan tule tekemään itselleni mitään ja näin antamaan voittoa heille. Eksistenssini pysyy täällä heidän ilonaan niin pitkään kuin mahdollista jos se minusta on kiinni, häh häh!
Tuleva sota stressaa ja se, että perheet hajoavat. Ihmisillä on sen vuoksi yksinäisyyttä.
Lapset on pinottu padoksi koskeen, vesi ei virtaa enää,
Koski kuohuu vain kerran päivässä turistiaikana,
Kuulin juuri karmean äänen, äiti surmasi lapsensa,
Herra on sanonut itsensä irti ja jättänyt meidät aivan yksin.
kertosäe:
Oo-oo-ouheeijee, mitä se mulle kuuluu mitä mä teen? (2x)
Puhdas paita on pojalla yllä, äiti on pessyt sen,
Rakkauden teoista punotun ketjun pujotan tytön kaulaan,
Kaislikko huojuu, radio laulaa, lintu on ostanut sen,
Taivaan portilla notkuvat nuoret ja taskuissa myrsky raivoo.
kertosäe (2x)
Minä revin aivoni irti ja heitän ne kauas pois,
Sukellan syvälle paniikin mereen ja synnyn uudelleen,
Lohtua tuovat laulujen säkeet tutut ja turvalliset,
Mut minä olen vaarojen lapsi ja luovutan lohdun ystävilleni.
kertosäe (2x)
Oo-oo-ouheeijee...
-Ismo Alanko-
Demarisyövän satoa vain niitetään. Kun muiden rahat ja maksuhalukkuus demaroitu loppuun, se sitten manifestoituu näin.
Minimi verot & työ on edelleenkin parasta sosiaaliturvaa. Mutta jälkimmäistä ei voi olla olemassakaan ilman ensimmäistä, ensimmäistä taas ei voi olla koskaan olemassa niin kauaa, kuin meillä syöpäisiä demarisaatanoita haitoilla. Onneksi kyseisestä pskasakista ollaan pääsemässä päivä kerrallaan eroon pysyvästi.
Aaltoliikettä yhteiskunnassa. Ihmiset oli tottuneet siihen, että yhteiskunta hoitaa, jos itse putoaa. Täällä ei ole kovin paljoa ihmisiä, jotka muistavat ajan, jolloin oltiin oikeasti köyhiä.
Nyt siihen ei voikaan luottaa, kun ei ole talouskasvua ja lisäksi on pakko satsata sotavalmisteluun. Siitä ei voi tinkiä, sillä jos hävitään, ei se ole hyvä tukien saajalle sekään.
Ottaako SDP vastuun omien hallituskausiensa itsemurhista? Silloin kun Suomi vielä johti itsemurhatilastoja taisi SDP olla vallassa ja vuosikymmeniä sitä ennen.
Mielestäni pakkohoitoa pitäisi helpottaa. Ihmiselle voitaisiin antaa kuukauden välein pistos lääkettä, joka auttaa oireisiin. Tähän käytetty raha maksaisi itsensä moninkertaisesti takaisin.
Nollapäästövaatimus pakottaa meidät oliko se 50-luvulle vai peräti ennen sota-aikaan?
Toivottavasti ponnistelu ei ole turhaa.
Merkillisiä uutisia maailman (7 kertaa peräkkäin) onnellisimmassa maassa. Onko tämä valeyytinen
Vierailija kirjoitti:
Varmasti auttaa itsetuhoista kun miliisi tulee paikalle
Suomessa paikalle tulee Poliisi.
Teillä venäjällä se on miliisi.
Vierailija kirjoitti:
"Saa aina apua"?? 😄
N.25
Tyttöystävällä sama ongelma. Tai no terapian sai, pitää vaan terapeutti ettiä ite.... ei vaan kellään vapaita aikoja.
Noh CHATgpt ajaa saman asian
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Koko ajan tuodaan sotaa kohti meneviä uutisia
2. Uskonto hajonnut tuomasta toivoa
3. Perhe hajitettiin
'4. Muualta tuotiin suoraan elintasoon pääseviä, tavisnuoret kokevat jäävänsä jalkoihin koska eivät saa välttis mitään apuja vaikka oman maan kansalaisia
5. Ei hyväksyttyä ilmaista vihaa eikä todellisia tunteita
6. Taloudelliset ratkaisut joissa ihmiset kokevat etteivät näe enää toivoa tulevaan.
7. Ihmisiä jahdataan viranomaisten puolesta jos kapinoivat
8. Takana suvuissa sotakokemuksia eikä isät läsnä> kertautuu jo monennessa polvessa
9. Epärealistisia malleja menestyneistä ja kauneista joihin kokee ettei yllä
10. Verbaalisten kykyjen puute ilmaista itseään ja hakea apuja. Aleksitymia. Addh, Autismi Psykiatrinen pseudotodellisuus johon on alistuttava.
11. Impussikontrollia heikentävät pelit ja somen impulsiivisen käytön mahdollisuus ja samalla myös tuhoavan henkisen aineksen leviäminen sairastuttamaan muita.
18. Ulkoisen katuväkivallan uhka (raiskaukset ja niiden uhrit vaiennettu) ja netin kautta tulevan henkisen väkivallan uhka, joka on kehässä syy ja seuraus yhtäaikaa.
Persut