HS: Poliisi kohtaa nyt itsetuhoisia ihmisiä enemmän kuin koskaan
"Se, mistä pahoinvoinnin määrän kasvu johtuu, on vaikea kysymys. Kokeneen poliisin mukaan yhteisöllisyys on vähentynyt ja yksinäisyyttä on paljon. Viime vuonna tällaisia tehtäviä koko maassa oli yli 18400. Se on keskimäärin 50 tehtävää vuorokaudessa."
Kommentit (192)
Vierailija kirjoitti:
Nollapäästövaatimus pakottaa meidät oliko se 50-luvulle vai peräti ennen sota-aikaan?
Toivottavasti ponnistelu ei ole turhaa.
Alapeukulle:
Paluu 1950-luvulle
16.10.2009 3:00
Hallitus haluaa vähentää Suomen ilmastopäästöjä 80 prosenttia vuoden 1990 tasosta vuoteen 2050 mennessä. Tämä tarkoittaa sitä, että päästöjä on leikattava 1950-luvun tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Demarisyövän satoa vain niitetään. Kun muiden rahat ja maksuhalukkuus demaroitu loppuun, se sitten manifestoituu näin.
Minimi verot & työ on edelleenkin parasta sosiaaliturvaa. Mutta jälkimmäistä ei voi olla olemassakaan ilman ensimmäistä, ensimmäistä taas ei voi olla koskaan olemassa niin kauaa, kuin meillä syöpäisiä demarisaatanoita haitoilla. Onneksi kyseisestä pskasakista ollaan pääsemässä päivä kerrallaan eroon pysyvästi.
Paljonkohan itse maksat veroja? Vai elätkö muiden rahoilla?
Vierailija kirjoitti:
Aaltoliikettä yhteiskunnassa. Ihmiset oli tottuneet siihen, että yhteiskunta hoitaa, jos itse putoaa. Täällä ei ole kovin paljoa ihmisiä, jotka muistavat ajan, jolloin oltiin oikeasti köyhiä.
Nyt siihen ei voikaan luottaa, kun ei ole talouskasvua ja lisäksi on pakko satsata sotavalmisteluun. Siitä ei voi tinkiä, sillä jos hävitään, ei se ole hyvä tukien saajalle sekään.
Ja niihin aikoihin itsetuhoisuus luvut olivatkin paljon korkeammalla kuin mitä nykypäivänä on. Vaikka ennen ihmisiä oli paljon vähemmän, niin silti väkilukuun verrattuna entisaikoina tehtiin enemmän i t s e m u r h i a kuin mitä tänä päivänä. I t s e m u r h a tilastot ovat koko ajan laskeneet hitaasti, mutta nytten ne ovat taas alkamassa nousta. :/
T: Maailman onnellisin kansa.
Suomalaiset nykymiehet on ainakin niin pilalla että ei tänne viitsi jäädä jos perheen haluaa perustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demarisyövän satoa vain niitetään. Kun muiden rahat ja maksuhalukkuus demaroitu loppuun, se sitten manifestoituu näin.
Minimi verot & työ on edelleenkin parasta sosiaaliturvaa. Mutta jälkimmäistä ei voi olla olemassakaan ilman ensimmäistä, ensimmäistä taas ei voi olla koskaan olemassa niin kauaa, kuin meillä syöpäisiä demarisaatanoita haitoilla. Onneksi kyseisestä pskasakista ollaan pääsemässä päivä kerrallaan eroon pysyvästi.
Minä olen NETTOveronmaksaja ja olen ollut sitä yli 25 vuotta. Ja tulen olemaan niin kauan kuin henki pihisee. En ole kourat muiden taskuissa loisiva demaripaska enkä julkisen puolen loiseläjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan muu yllättynyt, kuin Orpo?
Hallitus on tyytyväinen. Velkalaiva kevenee kun heikot hyppää pois.
Vain vahvoista välittävä Suomi
Vierailija kirjoitti:
"Se, mistä pahoinvoinnin määrän kasvu johtuu, on vaikea kysymys."
Maassa, jossa "empatia ei kuulu politiikaan" äimistellään naama peruslukemilla mistä pahoinvoinnin määrän kasvu johtuu. Myötähäpeän tunne alkaa olla murskaava.
Niin ja hyvinhän poliisi tuossa sanoi, eli "yhteisöllisyys on vähentynyt ja yksinäisyyttä on paljon"
Luonnollisesti tuon seuraus näkyy mt-ongelmina ja yksilöiden itsetuhoisuutena. Ääri-individualismi ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hän muistuttaa, että itsetuhoisiin ajatuksiin saa aina apua. Esimerkiksi Suomen Mielenterveys ry:n eli Mieli ry:n kriisipuhelin tarjoaa keskusteluapua kriiseissä ja vaikeissa elämäntilanteissa."
"Saa aina apua"?? 😄
Olen vaikeasti ja pitkäkestoisesti masentunut, itsetuhoinen ja muita mielenterveysongelmia. Olen yrittänyt päästä terapiaan, mutta lääkärin mielestä mä en sitä tarvitse. Käyn kahdesti kuussa puhumassa jonkin sairaanhoitajan kanssa, ja keskustelut on aina niitä samoja hyödyttömiä sairaanhoitajan säälivinkunoita.
En jaksa enää. Kesän jälkeen hyppään ju nan al le.
N.25
Tyttöystävällä sama ongelma. Tai no terapian sai, pitää vaan terapeutti ettiä ite.... ei vaan kellään vapaita aikoja.
Noh CHATgpt ajaa saman asian
Suomen luonnossa kasvaa myös psilosybiinisieniä, jotka auttavat näihin vaivoihin. En siis suosittele ketään poimimaan ja syömään niitä, koska se on rikollista.
Vierailija kirjoitti:
Sosiaaliturvaa on tiukennettu. Ihmiset ovat taloudellisesti todella tiukilla. Samanaikaisesti palveluja on supistettu reilusti. Mielenterveysongelmaiset eivät pääse hoitoon vaan heidät ohjataan tekemään itse omat hoitonsa netissä. Tästä tulee todella kallis lasku vielä maksettavaksi.
Niin tulee, varmuudella. Psyk.sh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen NETTOveronmaksaja ja olen ollut sitä yli 25 vuotta. Ja tulen olemaan niin kauan kuin henki pihisee. En ole kourat muiden taskuissa loisiva demaripaska enkä julkisen puolen loiseläjä.
Julkisen puolen "loiseläjien" palvelut sulle kelpaa kuitenkin?
Voisikohan tällä maailmantilanteella olla osansa asiaan. Kyllä minua ahdistaa hirveästi, kun ei voi tietää, milloin se maailman sota alkaa. Tai milloin naapuri hyökkää meille murhaamaan, niinkuin hyökkäsi Ukrainaan.
Jos oiekasti on niin köyhä ettei ole rahaa ruokaan, niin meillä on kyllä 60 prosenttia ihmisistä syönyt liikaa .
Demariudesta tuli Marinitusta
kun siitä työläisen kädestä joka välitti ja otti mukaan
tulikin menestystään muiden naamoihin hierova bileprinsessa,
joka canceloi sinut, ellet ylistä.
Ellet älyä hyötyä muista.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset nykymiehet on ainakin niin pilalla että ei tänne viitsi jäädä jos perheen haluaa perustaa.
Ei sinua kukaan nykymies kaipaa, kun edes oma isäsi ei sinua kaivannut. Byebye
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan muu yllättynyt, kuin Orpo?
Petosjytky tuhosi Suomen.
Vierailija kirjoitti:
"Hän muistuttaa, että itsetuhoisiin ajatuksiin saa aina apua. Esimerkiksi Suomen Mielenterveys ry:n eli Mieli ry:n kriisipuhelin tarjoaa keskusteluapua kriiseissä ja vaikeissa elämäntilanteissa."
"Saa aina apua"?? 😄
Olen vaikeasti ja pitkäkestoisesti masentunut, itsetuhoinen ja muita mielenterveysongelmia. Olen yrittänyt päästä terapiaan, mutta lääkärin mielestä mä en sitä tarvitse. Käyn kahdesti kuussa puhumassa jonkin sairaanhoitajan kanssa, ja keskustelut on aina niitä samoja hyödyttömiä sairaanhoitajan säälivinkunoita.
N.25
No, mitä sieltä sitten pitäisi saada?
HS:n uutisiin en enää luota.
Aina on ollut ja aina tulee olemaan itsetuhoisia ihmisiä, nyt Suomi vaan hyysää koko Afrikkaa ja omat jää hoitamatta. Joku osa hyötyy tästä touhusta ihan selvästi ja lisää vaan tuodaan elätettäväksi?
Siihen malliin kun vanhuksia meillä nyt kohdellaan, herättää kyllä jo kauhua itsessäni, jos vanhaksi elän.
Yhteisöllisyys on kadonnut digilaitteiden myötä. Nenä kiinni aamusta iltaan puhelimessa, mitään ei tarvitse tehdä kun woltti tuo ruoatkin kotiin ja puhelimella voi hauskuutta itseään 5 sekunnin videoilla. Huono olo tulee sisäisestä huonosta omastatunnosta kun ei jaksa eikä kiinnosta kehittää itseään saatika tehdä mitään. Kaikki mielikuvitus on kaikonnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Saa aina apua"?? 😄
N.25
Oma tilanteeni on myös todella kamala ja huononee koko ajan. En enää nouse tästä. Pääsinpä edes eläkkeelle tai saisipa edes tässä helpottavia diagnooseja, joista oikeasti kärsin, sillä en ty
Ja on vielä ihan Intia buumikin joogineen ja uskontoineen syntynyt kermaperse- ylimystön jälkeläisille. Nämä käyvät raakaa moraalisaarnasotaansa ilmastosta (vaikka sodat lisääntyvät niistä ei puhuta), eläimistä ja metsistä(vaikka eivät viihdy päivääkään siellä parissaan). He näkevät puutteen ulkomailla ja syyllistävät Suomen mummoa ja pappaa, jotka nostivat tämän maan raa-alla ahertamisellaan. Näiden rinnalle on syntynyt helppoheikkimäiset Influensserit jotka tahkoavat sanoillaan ja ulkonäöllään ja sirkustempuillaan rahaa ja tuovat ilmi joka käänteessä sen "miten sinäkin pystyt".
ja vihreiden "koittakaa nyt ymmärtää, että teillä on paha olla sössötykset päälle"