Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jasper Pääkkönen voitti kalsarikiistan, jättikorvaukset!

Vierailija
18.06.2025 |

Kommentit (230)

Vierailija
21/230 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sopimuksessa ei oltu tarkoin kerrottu, mihin kuvia käytetään, niin oikein tämä meni. Ottamatta siis kantaa korvaussumman suuruuteen.

Vierailija
22/230 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jasper sai 10000€/cm.

Sillä on siis 27 senttiä pitempi kuin ap:llä ja muilla persuilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/230 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jasper sai kaadettua tämänkin pikkufirman, kuten "hollywood-uransa".

Millä ihmeen logiikalla joku hasbeen tähti saa jostain parin tonnin mainoshommasta 300 tonnin korvaukset kun vaikka raiskauksestakin korvaukset tuppaa olemaan muutaman tonnin. Ei tuo firman koko tuota logiikkaa todista kun firma on todennäköisesti nurin tuon jälkeen. 

Käyttääkö joku työnantaja ihan totta raiskaustuomioita perusteena palkkaneuvotteluissa? Palkat ja palkkiot kannattaa sopia sitovasti ja selkeästi etukäteen, ettei maksukyky ylity. Tuli firmalle isot oppirahat.

Vierailija
24/230 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä oikeuttaa ko tyypin megalomaanisen suuriin korvauksiin tällaisesta syystä? Pääkkönen halusi näyttää kuka mä oon ja oikeuslaitos seurasi puudelina perässä Ameriikan mallia. Kyseessä pieni firma ja Jasper itse meni pyllistelemään vapaaehtoisesti kameran eteen. Järjetöntä. 

Etkö osaa lukea? Iltalehdessä siteerataan hovioikeuden perustelut korvauksen suuruudelle. Vai oletko niin tyhmä persu, ettet ymmärrä lukemaasi?

Vierailija
25/230 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasperista on tullut hankala äijänkäppänä, vaikka ikää on vasta 44 vuotta.

Vierailija
26/230 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jasper sai 10000€/cm.

Sillä on siis 27 senttiä pitempi kuin ap:llä ja muilla persuilla.

Olet siis maannut monen persun kanssa.

Vierailija
27/230 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä oikeuttaa ko tyypin megalomaanisen suuriin korvauksiin tällaisesta syystä? Pääkkönen halusi näyttää kuka mä oon ja oikeuslaitos seurasi puudelina perässä Ameriikan mallia. Kyseessä pieni firma ja Jasper itse meni pyllistelemään vapaaehtoisesti kameran eteen. Järjetöntä. 

Etkö osaa lukea? Iltalehdessä siteerataan hovioikeuden perustelut korvauksen suuruudelle. Vai oletko niin tyhmä persu, ettet ymmärrä lukemaasi?

Ja joku vasuripelle tuli tännekin hokemaan persua koska noiden päähän ei näytä muuta mahtuvan. 

Vierailija
28/230 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno Jasper !  Tätä odotinkin.  Ei istu Jasperin imagoon esitellä haarojen väliä, jotta naiset arvailevat sen varustusta.  Tätähän naiset tekevät, kun kyse on kalsarimainoksista.

Onnekdi käräjäoikeuden tuomio näin kumottiin.  Korvaussumma juuri oikea ja riittävä.

Miksi pitää arvailla, kun ne varusteet oli avoimesti näkyvillä Leijonasydän-elokuvassa? 

Vierailija
29/230 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä ihmeen logiikalla joku hasbeen tähti saa jostain parin tonnin mainoshommasta 300 tonnin korvaukset kun vaikka raiskauksestakin korvaukset tuppaa olemaan muutaman tonnin. Ei tuo firman koko tuota logiikkaa todista kun firma on todennäköisesti nurin tuon jälkeen. 

Ei hän ollut suostunut mainoshommaaan mistään summasta.

Vierailija
30/230 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän firma on rikkonut aivan keskeisiä markkinoinnin pelisääntöjä. Siinä mielessä korvaussumma ihan ok, voisi olla enemmänkin!! Ihmettelen suuresti käräjäoikeuden päätöstä. Firma olisi voinut tehdä ison tuloksen käyttämällä toisen tunnettuutta härskisti, ja epäystävällisellä tuotteella. Jasper on varmaan kokenut vuosikausia henkistä tuskaa. 

Korvaussumma pitäisi asettaa niin ylös, ettei kukaan kaupallinen toimija edes mieti tällaista markkinointia.

Tsemppiä Jasper!

Vierailija
31/230 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa tuli, entäs maine...

Vierailija
32/230 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut sopimusta kampanjasta, kalsarifirman puolelta järjentöntä touhua.

Vierailija
33/230 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt on rahaa. 450 000 yhteensä.

Korkein oikeus ei luultavasti juttua ota.

Vierailija
34/230 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea päätös, onnea Jasperille!

Vierailija
35/230 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jasperista on tullut hankala äijänkäppänä, vaikka ikää on vasta 44 vuotta.

Kireä ja kuivahtanut änkyrä.

Vierailija
36/230 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

täyspelle koko tyyppi.

Ihan hyvä tyyppi. Tekee työnsä ja maksaa meille verorahoja.  Se riittää mulle ja sulle.  😊😊😊

Vierailija
37/230 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahingonkorvaus perustuu Pääkkösen kohdalla menetettyyn työtuloon ja raiskausuhrin kohdalla lähinnä lääkäri- ja hoitokuluihin sekä aineellisten vahinkojen korvaamiseen. 

Pääkkösen nettoarvo on 20 miljoonaa dollaria. Mikä sun mahtaa olla, olisko miinusmerkkinen?

https://www.celebritynetworth.com/richest-celebrities/actors/jasper-paa…

Öh, opettele edes sen verran kieltä että tajuat ettei tuossa ole näyttelijän "arvosta" p

Rahaa Jasper on laittanut sievoisen summan luonnonsuojeluun,   mm. koskien ennallistamiseen eri puolilla Suomea. Ei ole mikään persaukinen tyyppi.  Varmasti tehnyt myös hyviä bisnessijoituksia, kuten esim. Helsingin Löyly.

Vierailija
38/230 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko koko kiistaan. Tämä on vaan heidän välillään sovitun sopimuksen jatkumoa. Oikeudenkäynnistä sai molemmat vaan lisänäkyvyyttä.

Vierailija
39/230 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, ja sen kunniaksi vedänkin nyt kunnon kalsarikännit.

Vierailija
40/230 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt on rahaa. 450 000 yhteensä.

Korkein oikeus ei luultavasti juttua ota.

Ei tule mieleen yhtään rikosta mistään jossa olisi tuomittu 300 tonnin vahingonkorvaukset kenellekään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi