Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jasper Pääkkönen voitti kalsarikiistan, jättikorvaukset!

Vierailija
18.06.2025 |

Kommentit (230)

Vierailija
221/230 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs riisui housunsa alunpitäenkään rahan vuoksi. Suhteettoman isot korvaukset hän tuosta saa. 

Vierailija
222/230 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse vielä omistaa kalsari firmaa. ei ole yhtiökokouksessa mennyt pikku narskun mielestä oikein. niin on pöhöttynyt puna poskinen ettei yläpäätä enää koskaan kuvata. HYVÄ NIIN.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/230 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, osaan lukea uutiset ihan itsekin :) ilmiannettu taas turha spämmipaska.

Vierailija
224/230 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. Korkein oikeus on viimeinen oikeusaste. Ainoastaan idiootti luulee, että hovioikeusvaiheen jälkeen oikeudenkäynti on ohi. 🥱 mutta tosiaan ilmiannettu spämmipaska.

Vierailija
225/230 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi tietää, mikä kalsarimainoksesta teki Pääkkösen mielestä "ala-arvoisen", kuten hän sitä medialle luonnehti? Ei se nyt tietysti millekään nettiuhkapeleille tai muille paremman luokan elinkeinoille pärjää, mutta ihan normaali ja jopa tyylikäs mainos se omiin silmiini oli.

Jos sun kuvaa käytettäisiin ilman lupaa ja korvausta mainoksessa, niin vaatisitko korvauksia sanomalla, että kuvaasi käytettiin luvatta "tyylikkäässä" mainoksessa, vai kuvailisitko mainosta mieluummin "ala-arvoiseksi"?

Vierailija
226/230 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä oikeuttaa ko tyypin megalomaanisen suuriin korvauksiin tällaisesta syystä? Pääkkönen halusi näyttää kuka mä oon ja oikeuslaitos seurasi puudelina perässä Ameriikan mallia. Kyseessä pieni firma ja Jasper itse meni pyllistelemään vapaaehtoisesti kameran eteen. Järjetöntä. 

Itse myös ihmettelen aivan älytöntä korvaussummaa. Ei kai Jasper mikään Tom Cruise ole!

Vierailija
227/230 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian isot tekarit

Kävelee jalkaterät sisäänpäin hiipien

Käyttää vaatteina sukkahousuja liian pientä takkia

Ei käy parturissa tai partatrimmissa

Vierailija
228/230 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

täyspelle koko tyyppi.

Ihan hyvä tyyppi. Tekee työnsä ja maksaa meille verorahoja.  Se riittää mulle ja sulle.  😊😊😊

Oikein meni.   Täällä ei vaan ketään käytetä hyväkseen,  se on rikos.

Vierailija
229/230 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on varaa ostaa kalsareita.

Katso hänen verotustiedot niin on kyllä rahaa hyvin ennen tätä ja hänen omat yrityksey pyörii hyvin maille verorahoja.

Vierailija
230/230 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääkkösen esiintyminen kalsarimainoksessa olisi korkeintaan parantanut hänen julkisuuskuvaansa. Tämä oikeuteen ulisemaan lähteminen puolestaan romahdutti hänen imagonsa.

Tuskin.   Hänellä riittää kyllä hommia ja asiakkaita niin Löylyssä kun Tervasaaren miljoona hotellissa joten ei tuntemattomien  tarvitse hätällä hänen toimeentulostaan. 🌼🌼🌼

Kunnioitan että ihan tyhjästä aloitti  niin hatunnoston paikka että voi palkata yrityksiinsä veronmaksajia ja pysyy itse levässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi