Mies päätti eilen erosta
Olemme olleet yhdessä kohta 7 vuotta. Suhteessaan ei todellakaan ole ollut mitään vikaa, satunnaisia pieniä kinasteluja. Nyt kaikille on ollut toisin.
Molemmat halusivat aina kaksi lasta. Nyt meillä on taapero ja 2kk vauva. Molemmista raiskauksista olimme Innoissamme.
Kaikki muuttui kun viimeinen raskaus kuukausi alkoi. Meillä oli muutto ja miehellä alkoi uusi vaativa työ, joka vaatii työmatkoja ja puhelimen käyttämistä työn takia.
Aloimme tiuskimaan usein, itse olin tuskissani ja hermo kireällä. Lopulta synnytys piti käynnistää etuajassa pahentuneen raskausmyrkytyksen takia. Myös synnytyksen jälkeinen masennus on vahvasti läsnä vieläkin. Sen jälkeen kaikki muuttui meidän suhteessa.
Läheisyys loppui, mies alkoi ottamaan KAIKEN riitana ja ei ollut halukas keskustelemaan. Miehen mielestä kanssani ei voi puhua, joten siitä ei hyödy kumpikaan.
Lasten nähden emme keskustele aikuisten asioista, joten aikaa on vain illalla esikoisen nukkuessa. Mies on vain päättänyt menevänsä nukkumaan tai siivoaa asunnon.
Hänen mielestä haluan vain ärsyttävää jatkuvasti. En todellakaan halua ärsyttää toista, mutta myönnän välillä sanovan napakasti takaisin.
Eilen illalla mies sanoi vihaisena, ettei halua enään koskea minuun, hän haluaa vain hoitaa lapset ja olla rauhassa. Miestä ei kiinnosta tuntuuko minusta pahalta ja itkenkö, en merkitse hänelle mitään, ja hänen elämä olisi parempi ilman minua. Hän ei halua olla hyvä kumppani.
Olen hyväksynyt miehen puheet ja etsin halvan vuokra-asunnon itselleni ja lapsille. Tuntuu vain todella pahalta. Tänään on vielä synttärit. Tuntuu ahdistavalta, pahalta ja itkettää jatkuvasti. Onneksi vauva ja taapero nukkuvat nyt samaan aikaan
En halua kertoa kenellekään vielä mitään, joten kai sen takia halusin avautua tänne. Ihmettelen miehen käytöstä kovasti.
Huomautus, koska tämä on vauva palsta. En ole lihava, normaali painoinen, liikun ja huolehdin ulkonäöstäni.
Kommentit (349)
En usko sun miehellä olevan toista. Teillä on tapahtunut paljon lähellä aikavälillä. Se on kuormittavaa. Tsemppii ja yrittäkää löytää toisenne uudelleen
Vierailija kirjoitti:
Olenko säälittävä jos laitan miehelle viestiä, ja kysyn onko hän ihastunut toiseen? Ehkä nyt oma mielikuvitus laukkaa, ja miehen puheista oon ottanu osumaa.
Tuli äsken mieleen kun ruokapöydässä mies puhui uusista työkavereista, mainitsi nimet ja naisen kohdalla "on siellä joku nainen, en oo tavannut vielä."
Katsoin miestä kerran pitkään vähän kysyvästi, mies vain punastui ja kysy miksi katson niin
Ap
Älä missään tapauksessa utele viestillä, kysy kasvotusten myöhemmin. Voit pyytää myös, että saisitko vilkaista kännykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko säälittävä jos laitan miehelle viestiä, ja kysyn onko hän ihastunut toiseen? Ehkä nyt oma mielikuvitus laukkaa, ja miehen puheista oon ottanu osumaa.
Tuli äsken mieleen kun ruokapöydässä mies puhui uusista työkavereista, mainitsi nimet ja naisen kohdalla "on siellä joku nainen, en oo tavannut vielä."
Katsoin miestä kerran pitkään vähän kysyvästi, mies vain punastui ja kysy miksi katson niin
Ap
Älä missään tapauksessa utele viestillä, kysy kasvotusten myöhemmin. Voit pyytää myös, että saisitko vilkaista kännykkää.
Ei mitään kännykän vilkaisuja, se on typerää. Monella on työnantajan känny ja sitä ehdottomasti ei saa antaa kenenkään muun käyttöön, jos sisältää pääsyn firman sisäisiin tietoihin. Sama koskee työläppäriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei mitään kännykän vilkaisuja, se on typerää. Monella on työnantajan känny ja sitä ehdottomasti ei saa antaa kenenkään muun käyttöön, jos sisältää pääsyn firman sisäisiin tietoihin. Sama koskee työläppäriä.
Meillä miehen puhelin on samalla työpuhelin, eli pääsy firman tietoihin.
En edes ilman lupaa menisi, jos koen tarvetta nii kysyn luvan
Ap
Mies ei katsonut viestejä. Tänään hän vastasi ottaneensa omaa aikaa. En ole ihan 100 varma mitä hän sillä tarkoitti.
Toivottavasti on miettinyt nyt miten hän auttaa itseään, miettii millainen kumppani, ja isä haluaa olla. Ja miten käyttäytyy jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei katsonut viestejä. Tänään hän vastasi ottaneensa omaa aikaa. En ole ihan 100 varma mitä hän sillä tarkoitti.
Toivottavasti on miettinyt nyt miten hän auttaa itseään, miettii millainen kumppani, ja isä haluaa olla. Ja miten käyttäytyy jatkossa.
Ap
On mies kertonut tarkempaa syytä ärtymykseensä? Oletko sinä, perhearki vai hänen oma juttunsa? Jos pyytää eroa, niin miten on ajatellut lasten hoidon suhteen toimia.
Hei ap, tässä ei ole kysymys mistään muusta,kuin siitä että miehellä on niin valtavat naimisen himot. Haluaa nyt panna vaan jotakin vakoa. Sano sille suoraan, ettei sen takia tarvi erota. Etsii väliaikaisen panopuun vaan.