Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Torissa ei mene enää edes annetaan ilmaiseksi

Vierailija
17.06.2025 |

Olen laittanut toriin annetaan ilmaiseksi osioon lasten vaatteita ja lasten muita tarvikkeita. Sijainti on pääkaupunkiseudulla eli helppo hakea. Kuvat on hyviä, kuvaan samoin kuin isomman rahan myynti-ilmoituksia varten kuvaan eli kuvat on hyviä. Asialliset tarkat tekstit kunnosta. Kaikki kunnoltaan vielä ihan käyttökuntoisia ja tietenkin puhtaita, joku juttu jopa uudenveroinen. Savuton koti ja sellaiset asiat kunnossa. Ei yhtään viestiä moneen viikkoon. Yhdestäkään niistä. Otin sitten kokonaan pois torista, kun ei kerran reiluun kuukauteen kelpaa edes ilmaiseksi kenellekään. Mikä on kun ei mene vaikka saa ilmaiseksi? 

Kommentit (107)

Vierailija
1/107 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse laittanut suoraan roskiin jos ei ole kenelekkään kelvannut. Puiset jutut sahalla palasiksi ja pikkuhiljaa roskiin. Sähköhärpäkkeet niiden keräykseen.

Vierailija
2/107 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse laittanut suoraan roskiin jos ei ole kenelekkään kelvannut. Puiset jutut sahalla palasiksi ja pikkuhiljaa roskiin. Sähköhärpäkkeet niiden keräykseen.

On vain sääli laittaa roskiin täysin käyttökelpoista ja siistiä tavaraa. Yksikin niistä kaikista mitä olen yrittänyt antaa lasten vaatteista, on maksanut uutena yli satasen. Vain yksi lapsi käyttänyt, ostettu vuosi sitten mutta jäi pieneksi. Onhan se toki käytetty kunto mutta vielä käyttökelpoinen. Yritin ensin myydä sitä alle kympillä, mutta ei mennyt vaikka laitoin että voi tarjota ja hyväksyn kaikki tarjoukset. Sitten laitoin annetaan puolelle eikä mennyt sielläkään. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/107 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile fb:n vähävaraisten ryhmiä, oon aina saanu sitä kautta annettua eteenpäin jos ei vintedissä ole mennyt kaupaksi

Vierailija
4/107 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile fb:n vähävaraisten ryhmiä, oon aina saanu sitä kautta annettua eteenpäin jos ei vintedissä ole mennyt kaupaksi

Eikö ne samat vähävaraiset ole torissa jo?

t. Eri

Vierailija
5/107 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

UFFille sitten.

Mutta kyllä, hitaasti käy kauppa. Itse olen vasta ottanut torin käyttöön. Kuulen vain tarinoita, miten tavarat meni ennen parissa päivässä. Nyt menee yksi tavara viikossa, ja välillä voi olla parin kuukauden tauko, ettei mene mitään.

Toki olen joitakin tavaroita ja vaatteita saanut myytyä. Mutta kymmeniä ilmoituksia on ollut torissa yli puoli vuotta, eikä mitään kiinnostusta. Osa on käyttämättömiäkin vaatteita, silti ilmoitusta ei edes katsota.

Ja kuten ap:lläkin, niin kuvat ovat hyvät, rauhallisella taustalla, tekstit ovat selkeät.

Vierailija
6/107 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annetaan ilmaiseksi ei mene ikinä koska ihmiset ajattelevat että halutaan vain käyttökelvottomasta roskasta eroon. Jos laitat hinnaksi vaikka 1-5€ menee paljon paremmin.

7/107 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain sohvan menemään ilmaiseksi, kun pidin myydään puolella ja laitoin hintaan 0e

Vierailija
8/107 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annetaan ilmaiseksi ei mene ikinä koska ihmiset ajattelevat että halutaan vain käyttökelvottomasta roskasta eroon. Jos laitat hinnaksi vaikka 1-5€ menee paljon paremmin.

Niinhän sitä luulisi. Mutta kun ei ole mennyt kaupaksi edes tuolla parilla eurolla. Ap

Vierailija
9/107 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi, voi. Outoa valitusta.

Vierailija
10/107 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tästä päätellyt, että uutisoinnista huolimatta Suomessa ei ole köyhiä. Kun hyvät vaatteet eivät kelpaa ilmaiseksikaan, niin meillä ei ole köyhiä, joilta ei ole varaa leikata tukia.

Tukia alas vaan niin kauan, että torin halvat, mutta ehjät ja puhtaat vaatteet alkavat ihmisille kelvata.

Vierailija
11/107 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Eri

Ei välttämättä, en mä itsekään toria käytä vaikka ihan rahalla ostan asioita. Kaikki myy ja ostaa vintedissä nykyään. 

Vierailija
12/107 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aina saanu ilmaisen menemään päivässä. Just annoin sohvan ja siitä ihan tapeltiin.

Vierailija
13/107 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sitä luulisi. Mutta kun ei ole mennyt kaupaksi edes tuolla parilla eurolla. Ap

Lataa vinted

Vierailija
14/107 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Eri

Ei välttämättä, en mä itsekään toria käytä vaikka ihan rahalla ostan asioita. Kaikki myy ja ostaa vintedissä nykyään. 

Vintedissä on pakko postittaa. Jos ei jaksa roudata paketteja postiin yhden euron vuoksi niin ei vinted ole vaihtoehto.

Vierailija
15/107 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas vihaan ylimääräistä tavaraa, joten vaikka joku tyrkyttää jotain ilmaiseksi niin en ota, koska harvemmin sillä on käyttöä. 

Vierailija
16/107 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ole huomannut saman. Nostin kaikkien tuotteiden hintoja, jolloin sain niihin tykkäyksiä ja sen myötä muutaman myynninkin.

Kuulostaa uskomattomalta, mutta moni haluaa maksaa mieluummin enemmän kuin vähemmän. Näin, vaikka tekstissä lukee, että yhdellä lapsella ollut vähäisellä käytöllä.

Vierailija
17/107 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Eri

Vintedissä on pakko postittaa. Jos ei jaksa roudata paketteja postiin yhden euron vuoksi niin ei vinted ole vaihtoehto.

Ok, mä ennemmin postitan kuin tuhlaan aikaani odottelemalla jotakuta noutajaa joka kuitenkin jää höpöttämään (jos edes tulee).

Vierailija
18/107 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse taas vihaan ylimääräistä tavaraa, joten vaikka joku tyrkyttää jotain ilmaiseksi niin en ota, koska harvemmin sillä on käyttöä. 

Ajattelin että näitä ilmaisia lastentarvikkeita ja lastenvaatteita ottaisi ne, joilla on juuri kyseisen kokoisia lapsia jotka tarvitsevat juuri kyseisiä vaatteita ja tavaroita. En ajatellutkaan, että juuri sinä ottaisit ne ilmaiset koon 122 farkut vain siksi että ne on ilmaiset. Ap

Vierailija
19/107 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Eri

Ei vintedissä mene yhtään paremmin kaupaksi. Toki kannattaa myydä molemmissa, niin tavoittaa suuremman yleisön.

Vierailija
20/107 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten vaatteet ja vaatteet ylipäätään nyt vaan sattuvat olemaan sellainen kategoria, jossa on aivan valtavasti ylitarjontaa. Etenkin pienten lasten vaatteita on monesti (ei tietenkään aina, tiedetään) tarjolla ilmaiseksi ihan lähipiirissäkin. En tiedä mikä tuo sadan euron juttu on, mutta jos toppahaalari, niin se ei välttämättä ole näin kesäkuun puolivälissä vielä kaikilla mielessä. Moni myös saattaa ajatella, että jos sinänsä hyvännäköisen toppahaalarin saa ilmaiseksi, on siinä pakko olla jotain vikaa, eli vedenpitävyys nolla tai täytteet aivan litassa eikä lämmitä yhtään. Ilmaisestakin tuotteesta tulee kuitenkin tosiasiallisia kustannuksia haun ja menetetyn vapaa-ajan myötä, joten ehkä porukka ei jaksa lähteä arpomaan, onko joku ihan oikeasti laittanut täysin hyväkuntoisen merkkihaalarin ilmaiseksi jakoon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi