Torissa ei mene enää edes annetaan ilmaiseksi
Olen laittanut toriin annetaan ilmaiseksi osioon lasten vaatteita ja lasten muita tarvikkeita. Sijainti on pääkaupunkiseudulla eli helppo hakea. Kuvat on hyviä, kuvaan samoin kuin isomman rahan myynti-ilmoituksia varten kuvaan eli kuvat on hyviä. Asialliset tarkat tekstit kunnosta. Kaikki kunnoltaan vielä ihan käyttökuntoisia ja tietenkin puhtaita, joku juttu jopa uudenveroinen. Savuton koti ja sellaiset asiat kunnossa. Ei yhtään viestiä moneen viikkoon. Yhdestäkään niistä. Otin sitten kokonaan pois torista, kun ei kerran reiluun kuukauteen kelpaa edes ilmaiseksi kenellekään. Mikä on kun ei mene vaikka saa ilmaiseksi?
Kommentit (107)
Miksei ihmiset halua enää kaappeihinsa roinaa? Ennen haluttiin. Epäilen tätä Konmari villitystä, että pitää olla huusholli lähestyhjä koko ajan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse laittanut suoraan roskiin jos ei ole kenelekkään kelvannut. Puiset jutut sahalla palasiksi ja pikkuhiljaa roskiin. Sähköhärpäkkeet niiden keräykseen.
On vain sääli laittaa roskiin täysin käyttökelpoista ja siistiä tavaraa. Yksikin niistä kaikista mitä olen yrittänyt antaa lasten vaatteista, on maksanut uutena yli satasen. Vain yksi lapsi käyttänyt, ostettu vuosi sitten mutta jäi pieneksi. Onhan se toki käytetty kunto mutta vielä käyttökelpoinen. Yritin ensin myydä sitä alle kympillä, mutta ei mennyt vaikka laitoin että voi tarjota ja hyväksyn kaikki tarjoukset. Sitten laitoin annetaan puolelle eikä mennyt sielläkään. Ap
Itse laitoin kerran puoliksi rikkinäisen imurin toriin ilmaiseksi. Samana päivänä taisi tulla jo lähemmäs 20 viestiä, suurin osa muistaakseni maahanmuuttajilta. Lopulta eräs maahanmuuttaja hakikin imurin. Suomalaisia ei tunnu ilmainen tavara kiinnostavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on huutonetissä toistatuhatta tavaraa myynnissä. Kuukaudessa on ostettu 3. Ei ole milloinkaan 15 vuoden aikana ollut näin jumissa kaupankäynti.
Millaista tavaraa sinulla on myynnissä?
Pääasiassa keräilytavaraa, kirjoja ja muuta "turhaa". Näistä tietysti ensimmäisenä säästetään, jos rahat on loppu. Ennen kuitenkin meni tasaisesti aina jotain, nyt on totaalisesti hyytynyt tänä keväänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse laittanut suoraan roskiin jos ei ole kenelekkään kelvannut. Puiset jutut sahalla palasiksi ja pikkuhiljaa roskiin. Sähköhärpäkkeet niiden keräykseen.
On vain sääli laittaa roskiin täysin käyttökelpoista ja siistiä tavaraa. Yksikin niistä kaikista mitä olen yrittänyt antaa lasten vaatteista, on maksanut uutena yli satasen. Vain yksi lapsi käyttänyt, ostettu vuosi sitten mutta jäi pieneksi. Onhan se toki käytetty kunto mutta vielä käyttökelpoinen. Yritin ensin myydä sitä alle kympillä, mutta ei mennyt vaikka laitoin että voi tarjota ja hyväksyn kaikki tarjoukset. Sitten laitoin annetaan puolelle eikä mennyt sielläkään. Ap
Mikset laita pöytäkirppikselle tai Vintediin? Niissä moni tuttu lähiaikoina saanut hyvin myytyä.
Minulla on molemmissa. Vintedissä tavara liikkuu ihan täysin yhtä huonosti kuin torissa.
Vierailija kirjoitti:
UFFille sitten.
Mutta kyllä, hitaasti käy kauppa. Itse olen vasta ottanut torin käyttöön. Kuulen vain tarinoita, miten tavarat meni ennen parissa päivässä. Nyt menee yksi tavara viikossa, ja välillä voi olla parin kuukauden tauko, ettei mene mitään.
Toki olen joitakin tavaroita ja vaatteita saanut myytyä. Mutta kymmeniä ilmoituksia on ollut torissa yli puoli vuotta, eikä mitään kiinnostusta. Osa on käyttämättömiäkin vaatteita, silti ilmoitusta ei edes katsota.
Ja kuten ap:lläkin, niin kuvat ovat hyvät, rauhallisella taustalla, tekstit ovat selkeät.
Oi niitä aikoja kun kuukaudessa sai myytyä satojen eurojen edestä tavaraa pois. Nyt ei saa vuodessa kuin ehkä just satasen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystytkö viemään esim kierrätyskeskukseen tai Hopelle?Tosiaan sääli hyvää tavaraa roskiin laittaa.Vielä vuosi sitten meni hyvin kaupaksi ja annetaan tavara meni heti...mitähän on tapahtunut?
Mitäkö on tapahtunut?
Torin uudistus ja sen perään vielä uudistus....
Mikä niissä uudistuksissa on mennyt vikaan? En ole ollut aiemmin ahkera käyttäjä, joten en ole huomannut mitään huononnusta. Nyt käytän toria enemmän, ja oikein hyvin se minusta toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystytkö viemään esim kierrätyskeskukseen tai Hopelle?Tosiaan sääli hyvää tavaraa roskiin laittaa.Vielä vuosi sitten meni hyvin kaupaksi ja annetaan tavara meni heti...mitähän on tapahtunut?
Mitäkö on tapahtunut?
Ja postimaksujen järkyttävä hinnannosto, joka toimijalla. Monesti katsonut joitain torin ilmoituksia ja niiden diilimaksua ja todennut että suoralla kaupalla saisi samalla hinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Miksei ihmiset halua enää kaappeihinsa roinaa? Ennen haluttiin. Epäilen tätä Konmari villitystä, että pitää olla huusholli lähestyhjä koko ajan
Voihan se tämä olla. Itse aloin siivousprojektin viime kesänä. Mutta minulla se ei liity mihinkään villityksiin. Vaan ihan vain yksinkertaisesti aikaa vapautui kodinhoitoon, kun lapsilla on nyt ajokortit ja harrastuskuskausten määrä romahti tahdista 1 - 2 kertaa päivässä tahtiin kerran viikossa. Tuskin torissa kaikilla lapsi täytti juuri 18 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäkö on tapahtunut?
Joo, mutta eihän esim. tuo toridiili ole pakollinen. Noudot ja normaali postitus toimii edelleen samaan tapaan...Silti ilmoitusten katsojamäärätkin on pudonneet roimasti, saatika yhteydenotot. Samanlaista tavaraa myynnissä (lasten harrastusvälineitä, vaatetta, huonekaluja, mattoja, lamppuja ja astioita jne.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile fb:n vähävaraisten ryhmiä, oon aina saanu sitä kautta annettua eteenpäin jos ei vintedissä ole mennyt kaupaksi
Eikö ne samat vähävaraiset ole torissa jo?
t. Eri
Ei välttämättä, en mä itsekään toria käytä vaikka ihan rahalla ostan asioita. Kaikki myy ja ostaa vintedissä nykyään.
Ei vintedissä mene yhtään paremmin kaupaksi. Toki kannattaa myydä molemmissa, niin tavoittaa suuremman yleisön.
Ai jaa, kyllä mulla menee koko ajan tasaisesti. Myyn joka viikko 2-5 tuotetta vintedissä.
Kuinka paljon tavaraa sulla
Millä hintatasolla myyt esimerkiksi uutta käyttämätöntä vaatetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäkö on tapahtunut?
Joo, mutta eihän esim. tuo toridiili ole pakollinen. Noudot ja normaali postitus toimii edelleen samaan tapaan...Silti ilmoitusten katsojamäärätkin on pudonneet roimasti, saatika yhteydenotot. Samanlaista tavaraa myynnissä (lasten harrastusvälineitä, vaatetta, huonekaluja, mattoja, lamppuja ja astioita jne.)
Ei ihmisillä ole varaa ostaa enää, kaikki on niin epävarmaa ja säästää pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan kuitenkin pikkuisen pesunukkaa, haaleita tahroja, ihan vähän kutistunut, taikka railakas kuosi?
Vie Fidaan tai Konttiin, sillä pääset eroon nätisti.
Ota kuva 20 € setelistä ja anna ilmaiseksi. Varmasti menee.
Paljon pienemmällä vaivalla olisi ap päässyt, kun olisi vaan vienyt Fidaan tms. hyväntekeväisyyskirppikselle. Jää turhat kuvaukset ja koneelle istuminen pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäkö on tapahtunut?
Ei ihmisillä ole varaa ostaa enää, kaikki on niin epävarmaa ja säästää pitää.
Ehkä näin, mutta toisaalta eikö silloin juuri käytetyn pitäisi myydä? Varsinkin siis käyttötavaran...Siis esim. lasten polkupyörät, sukset, haalarit, kengät jne....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on huutonetissä toistatuhatta tavaraa myynnissä. Kuukaudessa on ostettu 3. Ei ole milloinkaan 15 vuoden aikana ollut näin jumissa kaupankäynti.
Millaista tavaraa sinulla on myynnissä?
Pääasiassa keräilytavaraa, kirjoja ja muuta "turhaa". Näistä tietysti ensimmäisenä säästetään, jos rahat on loppu. Ennen kuitenkin meni tasaisesti aina jotain, nyt on totaalisesti hyytynyt tänä keväänä.
Keräilytavarat on huutonetissä ihan järkyttävissä hinnoissa. Monesti ääneen saa nauraa kun selaa ilmoituksia.
Kuka haalii roinaa kotiin? Vanhaa p.skaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile fb:n vähävaraisten ryhmiä, oon aina saanu sitä kautta annettua eteenpäin jos ei vintedissä ole mennyt kaupaksi
Eikö ne samat vähävaraiset ole torissa jo?
t. Eri
Ei välttämättä, en mä itsekään toria käytä vaikka ihan rahalla ostan asioita. Kaikki myy ja ostaa vintedissä nykyään.
Ei vintedissä mene yhtään paremmin kaupaksi. Toki kannattaa myydä molemmissa, niin tavoittaa suuremman yleisön.
Ai jaa, kyllä mulla menee koko ajan tasaisesti. Myyn joka viikko 2-5 tuotetta vintedissä.<
Millä hintatasolla myyt esimerkiksi uutta käyttämätöntä vaatetta?
Riippuu vaatteesta. 5-25€.
Mitäkö on tapahtunut?