Torissa ei mene enää edes annetaan ilmaiseksi
Olen laittanut toriin annetaan ilmaiseksi osioon lasten vaatteita ja lasten muita tarvikkeita. Sijainti on pääkaupunkiseudulla eli helppo hakea. Kuvat on hyviä, kuvaan samoin kuin isomman rahan myynti-ilmoituksia varten kuvaan eli kuvat on hyviä. Asialliset tarkat tekstit kunnosta. Kaikki kunnoltaan vielä ihan käyttökuntoisia ja tietenkin puhtaita, joku juttu jopa uudenveroinen. Savuton koti ja sellaiset asiat kunnossa. Ei yhtään viestiä moneen viikkoon. Yhdestäkään niistä. Otin sitten kokonaan pois torista, kun ei kerran reiluun kuukauteen kelpaa edes ilmaiseksi kenellekään. Mikä on kun ei mene vaikka saa ilmaiseksi?
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile fb:n vähävaraisten ryhmiä, oon aina saanu sitä kautta annettua eteenpäin jos ei vintedissä ole mennyt kaupaksi
Ja kohta ne tavarat on taas Torissa myynnissä, kun "vähävaraiset" jobbarit käy Mersuillaan hakemassa ne.
Mitä sitten? Eikö tarkoitus ollu päästä eroon?
Samalla laillahan joku hakee torista ilmaisen ja lisää sen sinne myyntiin? :D ei sun jutussa nyt ollu mitään pointtia, sori.
No tottakai oli pointtia.
Jatkuvasti valitetaan miten on niin kurjaa, leikataan, millään ei tule toimeen, edes ruokaa ole. Joku voisi ajatella, että näin voisi ainakin auttaa jotain lapsiperheitä, pienesti toki mutta tarpeeseen.
Itsekin annan mielelläni suoraan tarvitsijoille, en väli
Aloittaja halusi eroon. Tuskin hän torinkaan kautta erittelee että kuka saa noutaa, kunhan joku noutaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystytkö viemään esim kierrätyskeskukseen tai Hopelle?Tosiaan sääli hyvää tavaraa roskiin laittaa.Vielä vuosi sitten meni hyvin kaupaksi ja annetaan tavara meni heti...mitähän on tapahtunut?
Mitäkö on tapahtunut?
Torin uudistus ja sen perään vielä uudistus....
Joo, mutta eihän esim. tuo toridiili ole pakollinen. Noudot ja normaali postitus toimii edelleen samaan tapaan...Silti ilmoitusten katsojamäärätkin on pudonneet roimasti, saatika yhteydenotot. Samanlaista tavaraa myynnissä (lasten harrastusvälineitä, vaatetta, huonekaluja, mattoja, lamppuja ja astioita jne.)
Ei ihmisillä ole varaa ostaa enää, kai
Näin huonoa ostovoimaa ei suomalaisilla ole koskaan ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse laittanut suoraan roskiin jos ei ole kenelekkään kelvannut. Puiset jutut sahalla palasiksi ja pikkuhiljaa roskiin. Sähköhärpäkkeet niiden keräykseen.
On vain sääli laittaa roskiin täysin käyttökelpoista ja siistiä tavaraa. Yksikin niistä kaikista mitä olen yrittänyt antaa lasten vaatteista, on maksanut uutena yli satasen. Vain yksi lapsi käyttänyt, ostettu vuosi sitten mutta jäi pieneksi. Onhan se toki käytetty kunto mutta vielä käyttökelpoinen. Yritin ensin myydä sitä alle kympillä, mutta ei mennyt vaikka laitoin että voi tarjota ja hyväksyn kaikki tarjoukset. Sitten laitoin annetaan puolelle eikä mennyt sielläkään. Ap
Itse laitoin kerran puoliksi rikkinäisen imurin toriin ilmaiseksi. Samana päivänä taisi tulla jo lähemmäs 20 viestiä, suurin osa muistaakseni maahanmuuttajilta. Lopul
Afrikkalaiset kerää suomessa kaiken minkä irtisaa, kerää kontteihin ja myy ne afrikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse laittanut suoraan roskiin jos ei ole kenelekkään kelvannut. Puiset jutut sahalla palasiksi ja pikkuhiljaa roskiin. Sähköhärpäkkeet niiden keräykseen.
On vain sääli laittaa roskiin täysin käyttökelpoista ja siistiä tavaraa. Yksikin niistä kaikista mitä olen yrittänyt antaa lasten vaatteista, on maksanut uutena yli satasen. Vain yksi lapsi käyttänyt, ostettu vuosi sitten mutta jäi pieneksi. Onhan se toki käytetty kunto mutta vielä käyttökelpoinen. Yritin ensin myydä sitä alle kympillä, mutta ei mennyt vaikka laitoin että voi tarjota ja hyväksyn kaikki tarjoukset. Sitten laitoin annetaan puolelle eikä mennyt sielläkään. Ap
Mikset laita pöytäkirppikselle tai Vintediin? Niissä moni tuttu lähiaikoina saanut hyvin myytyä.
Pöytäkirppis maksaa 55 euroa/viikko. Pitäisi olla melkoinen myynti, että tuon saa kuitattua ja itsellekin edes vähän.
Vinted vaatii postituksen, on todella työläs (kokemusta on).
-ohis-
Vintediä helpompaa ei ole, kaukana työläästä. Nappaa kuva ja täytä kuvaus, vie minuutin. Itse kuvaan tuotteet kerralla ja lataan ne kaikki Vintediin bussimatkan aikana töihin. Vartissa ehtii monta. Työpäivän aikana osa on jo myyty. Sitten vain pakkaus, koodi paketin päälle ja postiin. Kerran viikossa vien aina isomman satsin, taas matkalla bussipysäkille.
Johonkin kierrätyslaatikkoon käyttökelpoiset vaatteet, jos ei kenellekään kelpaa.
Mitä ihmettä myyt noin helposti ja nopeasti? Eurolla uusia vaatteita?
Minulla oli muutaman viikon muutama ilmoitus eikä niitä katsottu edes kymmentä kertaa per ilmoitus. Ei yhtään kauppaa.
Miten siellä toimii se postimaksu jos ostaa useampia tuotteita samalta myyjältä?