Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me naiset: Henna, 40v, ei löydä kumppania

Vierailija
17.06.2025 |

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000010511189.html

Tuossa Me naiset -lehden artikkelissa on haastateltu Turussa asuvaa 40-vuotiasta Hennaa, joka on ollut sinkkuna 7 vuotta. Hän kovasti toivoisi löytävän miehen. Hän kertoo, että on viimeiset 6 vuotta ollut alakouluikäisen lapsen totaali-yh, joten sekin vaikeuttaa kumppanin löytymistä, kun pitää aina hankkia lapsenvahti kun menee treffeille. Siksi deittien järjestäminen on vaivalloista, kun ei voi milloin vaan lähteä.

Mä kyllä vähän ihmettelen, että jos se lapsi on nyt alakouluikäinen, niin miksei hän voisi olla kotona yksin 2-3 h ajan, kun mutsi käy kaupungilla treffeillä? Onhan sitä yksinhuoltajiakin, jotka tekevät vuorotyötä, eli jos lapsella päättyy koulupäivä klo 13 ja yh-vanhempi pääsee töistä klo 21, niin se lapsihan on ollut silloin koko illan kotona yksin. 

Kommentit (126)

Vierailija
21/126 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Hennalle lohduttava tieto; on se deittailu muillekin hankalaa. Mä olen lapseton hieman nuorempi isossa kaupungissa asuva nainen ja olen reilun 2,5v aikana tavannut 47 miestä ja heistä suurin osa antoi minulle pakit. Yhtään parisuhdetta ei ole muodostunut tänä aikana,  vain muutama tapailusuhde.

Kyllä sun pillussas täytyy sitten olla jotain vikaa. Käy gynellä. 

Vierailija
22/126 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yksikään selväjärkinen mies ei toisen miehen ruikkimisia katsele. ällöttää koko ajatuskin.

Älä puhu selväjärkisistä kun et sellaisista mitään tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/126 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen naisvihapalsta tämä on?

Vierailija
24/126 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En monäkäämn noin 40 vuotiaana miehenä ole löytänyt ja kohdannut itselleni sopivaa kumppania. - Mutta en myöskään ole rohjennut hankkimaan lapsia yksin, joten olen myös lapseton. Mutta minusta tuskin saisi vain tämän vuoksi juttua lehteen kun vastaavantapaisia mieskohtaloita tässä(kin) maassa on aika monta. 

Aika monta lehtijuttua on tehty sun kaltaisista miehistä. 

Vierailija
25/126 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku mies hänet ottaisi, muttei todellakaan sellainen mies, jota Henna itse suosisi. Näin se menee.

Vierailija
26/126 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai tuon ikäinen seksiä inhoava rummo enää miestä löydä, varsinkin jos mukana tulee toisen miehen bersehedelmäkin vielä.

Seksiä inhoava mummo? - Omasta mummostasiko sinä puhut ja mitä hän yleisemmi tähän keskusteluun liittyy?

Sinkkumies

Vierailija
27/126 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä mahtaa olla syynä, että hänen kaksi pitkää parisuhdettaan ja jopa vuoden kestänyt tapailusuhde ovat kaikki kaatuneet?

Voimaantuminen.

Vierailija
28/126 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on totaalista. TOTAALISTA. Nelikymppinen uhriutuva yksinhuoltaja, ai että mikä saalis.

Jos yh-mies puhuisi yksinäisyydestään niin olisiko asenteesi yhtä kamala?

Vierailija
29/126 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pelkkä yyhoo vaan T O T A A L I Y Y H O O

😂

Ei tuosta puutu enää kuin: NEW IMPROVED FORMULA! TOTAL-YH! 

Vierailija
30/126 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä mahtaa olla syynä, että hänen kaksi pitkää parisuhdettaan ja jopa vuoden kestänyt tapailusuhde ovat kaikki kaatuneet?

Ei tällainen ole nykyään ollenkaan harvinaista, eikä välttämättä ensisijaisesti johdu hänestä. Paljon on sitoutumishaluttomia miehiäkin nykyään. Tai sitten tulee vastaan vaan se, ettei sovitakaan riittävän hyvin yhteen, että loppuelämää yhdessä voisi harkita.

Itse 50 v, ja mulla elämässä ollut 3 pitkää parisuhdetta, 1-4 vuotta. Ekassa molemmat oli vaan liian nuoria, eikä valmiita sitoutumaan ja aikuistumaan. Toisessa miehen päihde- ja mt-ongelmat sai aikaan sen, että katsoin parhaaksi lähteä, vaikka rakastinkin häntä kovasti ja hänkin minua - minun haaveissani oli lapsiperhe, eikä sekoilevan ja sekakäyttävän kanssa voi semmoista perustaa. Kolmas parisuhde oli alle nelikymppisenä, ja alkoi lupaavasti, molemmilla oli vielä haave lapsesta jne. Mies kuitenkin palasi lopulta exänsä luo, josta oli eronnut muutama vuosi sitten. Minä sitten jäin "vanhaksipiiaksi" ja lapsettomaksi, ja nyt olen jo siihen sopeutunut. Mutta mun kokemus on, että ei se nykyajassa ole niin helppoa löytää semmoista, jonka kanssa saisi wanhan ajan "kunnes kuolema meidät erottaa" suhteen, vaikka se olisi tavoitekin.

Vierailija
31/126 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti nainen mutta todella nirso ja sen takia ei sitä miestä löydy. Naiset aina valittaa ettei löydy ketään miestä mutta oletteko niitä kriteereitänne miettineet että niitä on pitkä lista josta ette jousta ja sen takia sitä miestä ei löydy. Tuollainen nätti tavis naisen pitäisi löytää helposti tavis mies mutta kun naisille ei kelpaa se tavis mies. Olen itse ainakin 300 tavis naista pyytänyt treffeille mutta ei ole kukaan lähtenyt. Siitä tietää ettei tavis naisille kelpaa juuri kukaan. Lapsi ei ole mikään este löytää miestä, kyllä monet miehet tykkää lapsista. Miehen pitää olla suber komea että nainen edes viitsii lähteä kahville olen sen huomannut.

Vierailija
32/126 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tää on ihan vaan vihapalsta

Vierailija
33/126 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirtyivät ylilaudalta tänne, kun sinne tuli kirjautumispakko. Eivät uskalla kirjoitella näitä juttujaan muuten kuin anonyymina. Pelkurit :D

Vierailija
34/126 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Hennalle lohduttava tieto; on se deittailu muillekin hankalaa. Mä olen lapseton hieman nuorempi isossa kaupungissa asuva nainen ja olen reilun 2,5v aikana tavannut 47 miestä ja heistä suurin osa antoi minulle pakit. Yhtään parisuhdetta ei ole muodostunut tänä aikana,  vain muutama tapailusuhde.

Kyllä sun pillussas täytyy sitten olla jotain vikaa. Käy gynellä. 

Ei siinä mitään muuta vikaa ollut kuin että se pysyi housuissa

Vierailija
35/126 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna on siis incel. 

Vierailija
36/126 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yksikään selväjärkinen mies ei toisen miehen ruikkimisia katsele. ällöttää koko ajatuskin.

mee sä tossukka kasvattamaan muiden miesten kakaroita ja matelemaan sen kilokeijuyyhoon oikkujen edessä. säälittävää.

Vierailija
37/126 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asteikolla yhdestä viiteen miten suurta sielunsukuisuutta tunnet Hennaan?

Vierailija
38/126 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai tuon ikäinen seksiä inhoava rummo enää miestä löydä, varsinkin jos mukana tulee toisen miehen bersehedelmäkin vielä.

Menepäs pentu takaisin sinne ylilaudalle, tai kotiin äidin helmoihin kasvamaan.

Vierailija
39/126 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nätti nainen mutta todella nirso ja sen takia ei sitä miestä löydy. Naiset aina valittaa ettei löydy ketään miestä mutta oletteko niitä kriteereitänne miettineet että niitä on pitkä lista josta ette jousta ja sen takia sitä miestä ei löydy. Tuollainen nätti tavis naisen pitäisi löytää helposti tavis mies mutta kun naisille ei kelpaa se tavis mies. Olen itse ainakin 300 tavis naista pyytänyt treffeille mutta ei ole kukaan lähtenyt. Siitä tietää ettei tavis naisille kelpaa juuri kukaan. Lapsi ei ole mikään este löytää miestä, kyllä monet miehet tykkää lapsista. Miehen pitää olla suber komea että nainen edes viitsii lähteä kahville olen sen huomannut.

Ei, siitä tietää että tavisnaiselle et kelpaa sinä.

Vierailija
40/126 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En monäkäämn noin 40 vuotiaana miehenä ole löytänyt ja kohdannut itselleni sopivaa kumppania. - Mutta en myöskään ole rohjennut hankkimaan lapsia yksin, joten olen myös lapseton. Mutta minusta tuskin saisi vain tämän vuoksi juttua lehteen kun vastaavantapaisia mieskohtaloita tässä(kin) maassa on aika monta. 

Eihän siitä kauaa ole kun Ylelläkin on viimeksi ollut juttua yksinäisistä miehistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi