Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me naiset: Henna, 40v, ei löydä kumppania

Vierailija
17.06.2025 |

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000010511189.html

Tuossa Me naiset -lehden artikkelissa on haastateltu Turussa asuvaa 40-vuotiasta Hennaa, joka on ollut sinkkuna 7 vuotta. Hän kovasti toivoisi löytävän miehen. Hän kertoo, että on viimeiset 6 vuotta ollut alakouluikäisen lapsen totaali-yh, joten sekin vaikeuttaa kumppanin löytymistä, kun pitää aina hankkia lapsenvahti kun menee treffeille. Siksi deittien järjestäminen on vaivalloista, kun ei voi milloin vaan lähteä.

Mä kyllä vähän ihmettelen, että jos se lapsi on nyt alakouluikäinen, niin miksei hän voisi olla kotona yksin 2-3 h ajan, kun mutsi käy kaupungilla treffeillä? Onhan sitä yksinhuoltajiakin, jotka tekevät vuorotyötä, eli jos lapsella päättyy koulupäivä klo 13 ja yh-vanhempi pääsee töistä klo 21, niin se lapsihan on ollut silloin koko illan kotona yksin. 

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisi kenen löytävän miehen?

Vierailija
122/126 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joku mies hänet ottaisi, muttei todellakaan sellainen mies, jota Henna itse suosisi. Näin se menee.

Joku toinen yh-isä mielellään ottaisi kumppanikseen toisen yh-äidin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että ei halua lisää lapsia, on monelle lapsettomalle miehelle turn off. Lisäksi tuosta ei käy ilmi hänen kriteereitään. Mitähän sieltä löytyy?

Nircel. 

Tämä onkin piristävä uusi termi niuhoille naisille. Thänks, otankin tämän heti sanavalikoimaan 🤣

Itse esimerkiksi olen varmaan tosiaan suht nirso, mutta en sillä tavalla kuin jotkut täällä luulee, että homma olisi varakkuudesta, pituudesta tai ulkonäöstä kiinni. Ne kaikki on mulle ollut aikuisella iällä ihmissuhteessa ihan toissijaisia asioita. Mutta olen mä nirso sillä tapaa, että oikeasti täytyisi viihtyä yhdessä hyvin, ja olla riittävän helppoa yhdessä eli ei jatkuvia riitoja, valtavasti kompromisseja jne. Pitäisi olla siis riittävän yhteensopiva luonne. Joskus nuorempana on tullut oltua huonoissakin suhteissa, kun pelkäsi yksin olemista, mutta nykyään tiedän pärjääväni erinomaisesti yksin, joten en ihan helpolla luovu sinkkuudestani. Vain, jos miehen kanssa oleminen tosiaan tuo arkeeni enemmän positiivista kuin negatiivista. 

Vierailija
124/126 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai Henna on nykyään pariton mies. 

Henna on yh-ikänainen jonka jo kaksi parisuhdemiestä sekä yksi tapailumies on hylännyt.

Aika monella ihmisellä on historiaa päättyneistä parisuhteista, ei se anna syytä olla ilkeä. 

Vierailija
125/126 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että ei halua lisää lapsia, on monelle lapsettomalle miehelle turn off. Lisäksi tuosta ei käy ilmi hänen kriteereitään. Mitähän sieltä löytyy?

Nircel. 

Tämä onkin piristävä uusi termi niuhoille naisille. Thänks, otankin tämän heti sanavalikoimaan 🤣

Itse esimerkiksi olen varmaan tosiaan suht nirso, mutta en sillä tavalla kuin jotkut täällä luulee, että homma olisi varakkuudesta, pituudesta tai ulkonäöstä kiinni. Ne kaikki on mulle ollut aikuisella iällä ihmissuhteessa ihan toissijaisia asioita. Mutta olen mä nirso sillä tapaa, että oikeasti täytyisi viihtyä yhdessä hyvin, ja olla riittävän helppoa yhdessä eli ei jatkuvia riitoja, valtavasti kompromisseja jne. Pitäisi olla siis riittävän yhteensopiva luonn

Ei tuo ole nirsoa, vaan se mistä pitäisi aloittaa. Bare minimum. Mitä tekee parisuhteella joka on jatkuvaa kinastelua tai jossa ei viihdytä yhdessä? Järjetön ajatuskin. 

Vierailija
126/126 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai Henna on nykyään pariton mies. 

Henna on yh-ikänainen jonka jo kaksi parisuhdemiestä sekä yksi tapailumies on hylännyt.

Aika monella ihmisellä on historiaa päättyneistä parisuhteista, ei se anna syytä olla ilkeä. 

Mutta luultavasti Henna on ollut ilkeä, koska niin moni mies on hänet hylännyt varsin lyhyen ajan sisällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi