Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me naiset: Henna, 40v, ei löydä kumppania

Vierailija
17.06.2025 |

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000010511189.html

Tuossa Me naiset -lehden artikkelissa on haastateltu Turussa asuvaa 40-vuotiasta Hennaa, joka on ollut sinkkuna 7 vuotta. Hän kovasti toivoisi löytävän miehen. Hän kertoo, että on viimeiset 6 vuotta ollut alakouluikäisen lapsen totaali-yh, joten sekin vaikeuttaa kumppanin löytymistä, kun pitää aina hankkia lapsenvahti kun menee treffeille. Siksi deittien järjestäminen on vaivalloista, kun ei voi milloin vaan lähteä.

Mä kyllä vähän ihmettelen, että jos se lapsi on nyt alakouluikäinen, niin miksei hän voisi olla kotona yksin 2-3 h ajan, kun mutsi käy kaupungilla treffeillä? Onhan sitä yksinhuoltajiakin, jotka tekevät vuorotyötä, eli jos lapsella päättyy koulupäivä klo 13 ja yh-vanhempi pääsee töistä klo 21, niin se lapsihan on ollut silloin koko illan kotona yksin. 

Kommentit (126)

Vierailija
1/126 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo pelkkä sana totaali-yh nostattaa hieman oksennusta kurkkuun, koska se on pelkästään uhriutumisen maksimoimiseksi keksitty titteli.

Vierailija
2/126 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkkä yyhoo vaan T O T A A L I Y Y H O O

😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/126 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo pelkkä sana totaali-yh nostattaa hieman oksennusta kurkkuun, koska se on pelkästään uhriutumisen maksimoimiseksi keksitty titteli.

Niin tuossa artikkelissa kirjoitettiin, että "Henna on viimeiset 6 vuotta ollut lapsensa ainoa huoltaja", joten näin minä tulkitsen, että on totaali-yh käytännössä. Onkohan se lapsen isä sitten muuttanut ulkomaille mahdollisesti kotimaahansa? Jos näin on, niin voihan se lapsi sitten vanhempana viettää aikaa isän kotimaassa koulujen loma-aikoina. Mutta kaikki käytännön asiat on äidin hoidettava.

Vierailija
4/126 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on totaalista. TOTAALISTA. Nelikymppinen uhriutuva yksinhuoltaja, ai että mikä saalis.

Vierailija
5/126 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Red flägs - dodge the bullet. 

Vierailija
6/126 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinhuoltajuus ei ole mikään ongelma, kunhan ulkonäkö on riittävän hyvä. Valitettavasti.

Vierailija
7/126 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En monäkäämn noin 40 vuotiaana miehenä ole löytänyt ja kohdannut itselleni sopivaa kumppania. - Mutta en myöskään ole rohjennut hankkimaan lapsia yksin, joten olen myös lapseton. Mutta minusta tuskin saisi vain tämän vuoksi juttua lehteen kun vastaavantapaisia mieskohtaloita tässä(kin) maassa on aika monta. 

Vierailija
8/126 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Hennalle lohduttava tieto; on se deittailu muillekin hankalaa. Mä olen lapseton hieman nuorempi isossa kaupungissa asuva nainen ja olen reilun 2,5v aikana tavannut 47 miestä ja heistä suurin osa antoi minulle pakit. Yhtään parisuhdetta ei ole muodostunut tänä aikana,  vain muutama tapailusuhde.

Vierailija
9/126 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep. Jos tämä leidi itse huomaa sen deittailun olevan hankalaa niin arvaapa minkä päätöksen se mies tekee jatkuvasta säätelystä puhumattakaan mahdollisesta parisuhteesta naisen kanssa jolla on jonkun muun tekemä kersa ja jota pitää vaalia kuin omaa.

Vierailija
10/126 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jutun. Minusta Henna vaikuttaa mukavalta ja järkevältä ihmiseltä. Ja kivan näköinenkin. Deittailu nyt vaan on vaikeaa ja usein ihan tuuripeliä. Että kaksi toisilleen sopivaa ihmistä kohtaa oikeaan aikaan oikeassa paikassa. 

PS. Henna ei käyttänyt termiä totaali-yh. Se oli aloittajan termi. Hän ei vaikuttanut lainkaan uhriutuvalta vaan hyvinkin jalat maassa -tyypiltä. Onnea matkaan, Henna! 

Vierailija
11/126 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep jep. Jos tämä leidi itse huomaa sen deittailun olevan hankalaa niin arvaapa minkä päätöksen se mies tekee jatkuvasta säätelystä puhumattakaan mahdollisesta parisuhteesta naisen kanssa jolla on jonkun muun tekemä kersa ja jota pitää vaalia kuin omaa.

Monilla miehilläkin on kersoja ihan omasta takaa. 

Vierailija
12/126 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Hennalle lohduttava tieto; on se deittailu muillekin hankalaa. Mä olen lapseton hieman nuorempi isossa kaupungissa asuva nainen ja olen reilun 2,5v aikana tavannut 47 miestä ja heistä suurin osa antoi minulle pakit. Yhtään parisuhdetta ei ole muodostunut tänä aikana,  vain muutama tapailusuhde.

Harva mies saa mahdollisuutta edes koko elämänsä aikan käydä yhtä monilla treffeillä kuin sinä asui missä päin Suomea tahansa. - oletko varma, että ettei epätoivo paista sinusta jo liikaa kannattaisi välillä vetää vähän henkeä, vaikka nyt jo kuule korvissani kun jok huomauttaa, että eihän tuossa ole edes kovin monia treffejä takana alle kerta / viikko kun osalla on niitä useammin kuin kerran viikossa. 

Vierailija
13/126 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tenava jo teini-iässä että eiköhän Hennalla ole deittailu helpottanut tai vaikka se mieskin jo löytynyt.

Vierailija
14/126 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mahtaa olla syynä, että hänen kaksi pitkää parisuhdettaan ja jopa vuoden kestänyt tapailusuhde ovat kaikki kaatuneet?

Vierailija
15/126 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vein lapsen mun vanhempien luo siksi aikaa. Henna voi palkata hoitajan.

Vierailija
16/126 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on jo löytänyt kumppanin, elämänsä rakkauden, lapsensa isän.  Miksi ajoi hänet pois on hänen oma ongelmansa.  Siinä oli yhden ihmisen rakkauselämä.

Vierailija
17/126 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että tuossa tilanteessa tarkoitus onkin ollut ja vielä jatkossakin on olla läsnä vain lapselle.

Useasti lapsen alettua itsenäistymään saattaa se kumppanikin astua elämään.

Jumala huolehtii siitä että kaikki asiat menevät aina parhain päin.

Äiti on antanut lapselle kaikkensa ja sen jälkeen hän ansaitsee itsenäisyyttänsä takaisin. Näin se kuuluu mennä.

Tsemppiä kaikille!

Vierailija
18/126 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai tuon ikäinen seksiä inhoava rummo enää miestä löydä, varsinkin jos mukana tulee toisen miehen bersehedelmäkin vielä.

Vierailija
19/126 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä mahtaa olla syynä, että hänen kaksi pitkää parisuhdettaan ja jopa vuoden kestänyt tapailusuhde ovat kaikki kaatuneet?

Miksi sinä sitä mietit?

Vierailija
20/126 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksikään selväjärkinen mies ei toisen miehen ruikkimisia katsele. ällöttää koko ajatuskin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän