Tatuointien kauhistelu nykyään on yhtä turhaa kuin kauhistelisi värjättyjä hiuksia tai naisia housuissa
Kommentit (327)
Miksikö?
No koska tatuointi on länsimaissa yhdistetty aina yhteiskunnan ulkopuolella, marginaalissa olemiseen. Tatuointeja ovat ottaneet merimiehet, linnakundit, prostituoidut, juopot, narkit ja moottoripyöräjengiläiset.
Tatuoitu ihminen viestittää ulospäin, kuin Nacci Tranberg, että en ole kuten te, en välitä paskaakaan, nostan keskisormea.
Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksikö?
No koska tatuointi on länsimaissa yhdistetty aina yhteiskunnan ulkopuolella, marginaalissa olemiseen. Tatuointeja ovat ottaneet merimiehet, linnakundit, prostituoidut, juopot, narkit ja moottoripyöräjengiläiset.
Tatuoitu ihminen viestittää ulospäin, kuin Nacci Tranberg, että en ole kuten te, en välitä paskaakaan, nostan keskisormea.
Siksi.
Miten niin viestittää? Koska joskus on ollut jotenkin, niin tämäkö ei olisi muuttuva asia/käsitys?
Kyllä minua kauhistuttaa aina, kun näen että nuori kaunis nainen on mennyt ottamaan tatuointeja. Vaikken ole heteromies vaan heteronainen, mielestäni nainen kuitenkin pilaa itsensä ja ihonsa kauneuden tatuoinneilla. En nyt kenellekään sitä mene päin kasvoja sanomaan, mutta ruman näköistä on ja täällä sen kai voi sanoa.
Valkoiset naiset eivät muutenkaan arvosta itseään, omia synnynnäisiä ominaisuuksiaan. Valkoinen ihohan on kauneinta mitä on, kunhan se on marmorinvalkea, ei rusketettu, tatuoitu tai muuten pilattu. Valkoinen iho on samalla sekä neitseellinen että seksikäs. Siinä näkyy puristamisen jälki, joten virheetön valkea iho on koskematon. Moni mies mielellään jättäisi jäljen marmori-ihoon.
Tatuointien lisäksi nuoret naiset pilaavat ihonsa ruskettamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksikö?
Siksi.
Miten niin viestittää? Koska joskus on ollut jotenkin, niin tämäkö ei olisi muuttuva asia/käsitys?
Olen töissä alalla, jonne edelleen on turha kuvitella pääsevänsä töihin jos on näkyvä tatuointi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minua kauhistuttaa aina, kun näen että nuori kaunis nainen on mennyt ottamaan tatuointeja. Vaikken ole heteromies vaan heteronainen, mielestäni nainen kuitenkin pilaa itsensä ja ihonsa kauneuden tatuoinneilla. En nyt kenellekään sitä mene päin kasvoja sanomaan, mutta ruman näköistä on ja täällä sen kai voi sanoa.
Valkoiset naiset eivät muutenkaan arvosta itseään, omia synnynnäisiä ominaisuuksiaan. Valkoinen ihohan on kauneinta mitä on, kunhan se on marmorinvalkea, ei rusketettu, tatuoitu tai muuten pilattu. Valkoinen iho on samalla sekä neitseellinen että seksikäs. Siinä näkyy puristamisen jälki, joten virheetön valkea iho on koskematon. Moni mies mielellään jättäisi jäljen marmori-ihoon.
Tatuointien lisäksi nuoret naiset pilaavat ihonsa ruskettamalla.
Renessanssitaiteilijat ylistivät naisten valkeaa alabasteri-ihoa maalauksissaan.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmää on piirrellä ihoon, lapsikin tuon tietää.
Tyhmää on hermostua siitä mitä muut tekevät omalla ihollaan. Oma elämä taitaa olla aika tylsää jos muiden ihot kiinnostaa noin paljon.
T. Tatuoimaton
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksikö?
Siksi.
Olen töissä alalla, jonne edelleen on turha kuvitella pääsevänsä töihin jos on näkyvä tatuointi.
Toki sellaisiakin aloja on edelleen, ei kukaan kiistä. Tämä ei kuitenkaan muuta muuksi sitä, että useimmilla aloilla suhtautuminen asiaan on muuttunut sallivammaksi.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksikö?
Siksi.
Voisin kuvitella, että suurin osa tatuointien ottajista ei ole kiinnostunut konservatiivisista työpaikoista muutenkaan. Tuo on vähän niin kuin sanoisi, että kirkko ei huoli ateistia papiksi.
Mielummin ottaisin tatuoinnit kuin nämä viiltelynarvet ja savukkeen polttamat käsivarsissa,reisissä,tisseissä ja vatsassa. Aina kun on toppi ja sortsit tai bikinit,ihmiset tuijottaa kuin humanoidia.
Oli nuorena vähän paha olla..
Naiset on parempia ilman housuja. Hameella voi helpommin päästö antamaan kielitornaado.
Vierailija kirjoitti:
Uusi trendi on poistattaa tatuointeja, työn saanti voi tyssätä tatuointiin, vanhoihin tatuointeihin kyllästytty.
Kyllä vaan! Jenkkitilastojen mukaan kuvien poisto iholta on jo miljoonabisnes!
Kylmä nin pal kauhistuisisin, jos mun housuissan olisi naisia. Tai edes yksi.
INCEL
Olen 35-vuotias ja melkein kaikilla ikäisilläni on tatuointeja. Olen käynyt tatuoidulla lääkärillä ja lentokentällä laukkuni tarkisti tatuoitu virkailija.
Makuasia tykkääkö niistä, mutta kyllä oikeasti harvassa on enää työt jotka tatuoinnit muka jotenkin estää. Isoin riski on lähinnä se, että kun oma ikäluokka on eläkeläisiä, voi olla että tatuoinneista on tullut nolo vanhusten juttu.
Vierailija kirjoitti:
Miksikö?
Siksi.
Ja housuja käyttävä nainen on vain länsimaissa yhdistetty prostituutioon. Pointti varmaan on se, että valtaosassa yhteiskuntaa tämä asenne on muuttunut. Vai kuinka monta karskia ja tatuoitua merimiestä tunnette? Koko stereotypia perustuu enää lähinnä lasten satuihin ja historiankirjoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmää on piirrellä ihoon, lapsikin tuon tietää.
Tyhmää on hermostua siitä mitä muut tekevät omalla ihollaan. Oma elämä taitaa olla aika tylsää jos muiden ihot kiinnostaa noin paljon.
T. Tatuoimaton
En hermostu. Lähinnä säälin typeryyttä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä lähellä on ravintola jonka tarjoilijatyttö on ottanut silmän viereen jonkun tekstin. Säälittää oikein kun nätti tyttö on pilannut naamansa tuollaisilla pikkulasten töherryksillä. Ehkä tämä on osa niitä nuorison mielenterveysongelmia.
Itse olen noita nähdessäni miettinyt, mikä ihme olisi se kuolematon slogan, jonka haluaisin naamaani tai edes persposkeen...
Täällä päin asuu punatukkainen,pisamanenäinen tosi söpö nuori tyttö,kuin aikuinen Peppi Pitkätossu. Mutta jestas ne silmiä kiinni kiskovat ripsienpidennykset ja otsaan tatuoitu kuunsirppi :( Olisi niin kauniimpi ilman.
Vierailija kirjoitti:
Olen 35-vuotias ja melkein kaikilla ikäisilläni on tatuointeja. Olen käynyt tatuoidulla lääkärillä ja lentokentällä laukkuni tarkisti tatuoitu virkailija.
Makuasia tykkääkö niistä, mutta kyllä oikeasti harvassa on enää työt jotka tatuoinnit muka jotenkin estää. Isoin riski on lähinnä se, että kun oma ikäluokka on eläkeläisiä, voi olla että tatuoinneista on tullut nolo vanhusten juttu.
No ei kyllä ole melkein kaikilla. Sattuneesta syystä tunnen paljon tuonikäisiä naisia, eikä siinä ikäluokassa tatuoinnit ole enää olleet samanlainen muoti-ilmiö kuin vanhemmilla. Kaupunkilaisista naisista kyse.
Minusta runsaat ja näkyvät tatuoinnit, samoin kuin siihen erottamattomasti liittyvä vapettaminen ovat erinomainen tapa ilmoittaa julkisesti oma sosiaaliluokka, koulutustaso (i.e. sen puute) ja myös kasvuympäristö jo ennen kuin avaa suunsa jolloin se toki tulisi muutenkin ilmi.
Taide on subjektiivista