Tatuointien kauhistelu nykyään on yhtä turhaa kuin kauhistelisi värjättyjä hiuksia tai naisia housuissa
Kommentit (327)
Vierailija kirjoitti:
Mikä siitä enää tekee mitenkään erikoista tai uniikkia, kun tuntuu että kaikilla on jotain liekkisavupääkalloja, kukkakuoseja tai perhosia. Uniikiimpaa olla ilman.
Jotku saattaa ottaa ne kukat sen takia koska tykkää niistä, eikä siks että haluaa olla uniikki. Muutenkin, oletus, että hakis tatuoinneilla uniikkiutta on vähän tyhmä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siitä enää tekee mitenkään erikoista tai uniikkia, kun tuntuu että kaikilla on jotain liekkisavupääkalloja, kukkakuoseja tai perhosia. Uniikiimpaa olla ilman.
Minä ymmärtäisin kyllä todellisen taiteilijan uniikin luomuksen mutta nämä metritavarana läiskityt WT-tatskat joita jokaisen tiettyyn sosiaaliluokkaan kuuluvan on ihan "pakko" hankkia, edustavat taidetta ihan yhtä paljon kuin permanent marker-luomukset lähiöräkälän miesten vessa seinällä.
Tosin ne vastaavat mitä suurimmassa määrin tatuoinnin perimmäistä tarkoitusta eli kertovat muille "mikä minä olen".
Vai tatuointien perimmäinen tarkoitus viestiä muille jotain :D joo meikä muokkaa kehoa ihan vaan toisia ajatellen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 35-vuotias ja melkein kaikilla ikäisilläni on tatuointeja. Olen käynyt tatuoidulla lääkärillä ja lentokentällä laukkuni tarkisti tatuoitu virkailija.
Makuasia tykkääkö niistä, mutta kyllä oikeasti harvassa on enää työt jotka tatuoinnit muka jotenkin estää. Isoin riski on lähinnä se, että kun oma ikäluokka on eläkeläisiä, voi olla että tatuoinneista on tullut nolo vanhusten juttu.
Tuo 35v on juuri se ikiteinien ikä Suomessa, nuorilla Euroopassa ei enää tatuointeja näe. "Vanhusten juttu"....olet kohta nelikymppinen.
En ole ikinä nähnyt tatuoitua lääkäriä, mutta käytän yksityisiä joten en tule näkemäänkään.
Heh heh, ihan samat lääkärit sitä usein ovat yksityisellä ja julkisella töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ymmärtäisin kyllä todellisen taiteilijan uniikin luomuksen mutta nämä metritavarana läiskityt WT-tatskat joita jokaisen tiettyyn sosiaaliluokkaan kuuluvan on ihan "pakko" hankkia, edustavat taidetta ihan yhtä paljon kuin permanent marker-luomukset lähiöräkälän miesten vessa seinällä.
Tosin ne vastaavat mitä suurimmassa määrin tatuoinnin perimmäistä tarkoitusta eli kertovat muille "mikä minä olen".
Vai tatuointien perimmäinen tarkoitus viestiä muille jotain :D joo meikä muokkaa kehoa ihan vaan toisia ajatellen
Niin kyllähän ne viiltelyarvetkin hankitaan ihan vaan itseä varten joten tokiahan tatskoillasi voi olla sama motiivi mutta kumpikin viestittää väkisinkin asioita sinusta kaikille jotka ne näkevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotku saattaa ottaa ne kukat sen takia koska tykkää niistä, eikä siks että haluaa olla uniikki. Muutenkin, oletus, että hakis tatuoinneilla uniikkiutta on vähän tyhmä
Sillähän niitä monesti perustellaan: Että erotutaan ANKEASTA massasta
Vierailija kirjoitti:
Jokainen voi pohtia tykönään millaista individualismia, rohkeutta ja kapinallisuutta edustaa parikymppinen joka on ottanut mikrometrin tarkkuudella samanlaisen tatskan kuin 100 miljoonaa muutakin saman someinfluensserin seuraajaa koska ei uskalla poiketa pilkun vertaa siitä millaisia ne kaikki muutkin ovat.
Ovatko nämä tatuointien ottajat sitten jossain väittäneet olevansa individualisteja, rohkeita ja kapinallisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...Jos seuraa englanninkielistä keskustelua aiheesta, niin varmaan yleisin cope on se, että tatuoinnit ovat tavallaan oman persoonallisuuden jatke... Eli seisovatko nämä ihmiset sitten peilin edessä ihailemassa itseään?
Milloin tästä tuli ongelma tatuoimattomille?!
Olen 49vuotias,otin ensimmäisen kuvani 19vuotiaana eikä silloin ventovieraat länkyttäneet että "oot takuulla mt-potilas,sossupummi,koko kylän polkupyörä" vain siksi,että minulla on tatuointi! Ketään ei kiinnostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Like it or not, useimmat pukeutuvat ja laittautuvat nimenomaan muita varten, vaikka hampaat irvessä väitetään miten nyt hankittiin nämä viimeisintä trendiä olevat kledjut ihan vaan sen takia, että ne on kivat. Miksi esim. illallistreffeille laittaudutaan oikein erikseen, ehkä jopa käydään kampaajalla? Väitän että monelle tatuoinnit nimenomaan ovat sitä, että luullaan niiden tekevän jonkinlainen vaikutus tmv. kun kirjaimellisesti jokaisen tatuoinnin kohdalla jonka olen nähnyt, olen vain rekisteröinyt, että henkilöllä on tatuointi. Ei ole herännyt halua tutkia tai kysyä, että mikä se on, mitä se tarkoittaa tai muutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Eva Wahlström on hiton seksikäs. Varmasti suurimpaa osaa miehistä pelottaisi tuollainen, kun ei voi komennella. Äkkiä olisi persureppanalla mustat silmät.
Mistä lähtien jihadisti on ollut persu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten ja eläinten kuvat ovat kyllä kaiken huippu.
Moni mies ottaisi Angelina Jolien riemusta kiljuen vaikka tällä on useampi tatuointi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten muuten selität asian itsellesi? Jos muita ihmisiä ei olsi, olisiko sinulla yhtään kuvaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmää on piirrellä ihoon, lapsikin tuon tietää.
Mutta silloin kun toisen tatuoinnin aiheuttaa sinussa niin voimakkaan reaktion että tuollaista pitää sanoa/kirjoittaa, merkitsee sitä, että et ole tyytyväinen itseesi tai omaan elämääsi.
Idioottien puuhaa jokatapauksessa. Maksaa siitä, että ihon sisään hakataan myrkkyväriä.
Mikä typerintä: töherrys on pysyvä 😅 Järkevämpi piirtelisi vain tussilla nahkaansa, vaikka sekään ei ole järkevää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 35-vuotias ja melkein kaikilla ikäisilläni on tatuointeja. Olen käynyt tatuoidulla lääkärillä ja lentokentällä laukkuni tarkisti tatuoitu virkailija.
Makuasia tykkääkö niistä, mutta kyllä oikeasti harvassa on enää työt jotka tatuoinnit muka jotenkin estää. Isoin riski on lähinnä se, että kun oma ikäluokka on eläkeläisiä, voi olla että tatuoinneista on tullut nolo vanhusten juttu.
Tuo 35v on juuri se ikiteinien ikä Suomessa, nuorilla Euroopassa ei enää tatuointeja näe. "Vanhusten juttu"....olet kohta nelikymppinen.
En ole ikinä nähnyt tatuoitua lääkäriä, mutta käytän yksityisiä joten en tule näkemäänkään.
Heh heh, ihan samat lääkärit sitä usein ovat yksityisellä ja julkisella töissä.
Yritä nyt köyhä tampio ymmärtää, että voin valita lääkärini ja tatuoidulle en mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten ja eläinten kuvat ovat kyllä kaiken huippu.
Usein eläinten kuvista pystyy päättelemään mikä elainlaji on kyseessä ja monista lasten kuvista sen että tämä esittää todennäköisesti ihmistä. Siis heti sen jälkeen kun ne on otettu.
Sitten 10v päästä kun on "kasvettu ihmisenä" ja gravitaatio tehnyt tehtävänsä kyseessä onkin jo kertaluokkaa vaikeampi rasti.
Aivan oma genrensä ovat nämä dementikot jotka eivät nähtävästi muista montako lasta heillä on tai milloin ne ovat syntyneet mutta osaavat jostain merkillisestä syystä lukea vain goottilaisia kirjaintyyppejä. Käsivarsi on oiva paikka tällaiselle lunttilapulle kun hakee pikku Adaa päiväkodista ettei tule otettua ylimääräisiä mukaan.
Oikeastaan ainoat tatskat jotka ymmärrän , on olympiaurheilijoiden olympiarenkaat ja oma veriryhmä. Jotkut yolot on kyllä noloja, yksi mimmi tuli vastaan Prismassa ja sillä oli tuollainen legenda otsassa. Tsiisus.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minua kauhistuttaa aina, kun näen että nuori kaunis nainen on mennyt ottamaan tatuointeja. Vaikken ole heteromies vaan heteronainen, mielestäni nainen kuitenkin pilaa itsensä ja ihonsa kauneuden tatuoinneilla. En nyt kenellekään sitä mene päin kasvoja sanomaan, mutta ruman näköistä on ja täällä sen kai voi sanoa.
Valkoiset naiset eivät muutenkaan arvosta itseään, omia synnynnäisiä ominaisuuksiaan. Valkoinen ihohan on kauneinta mitä on, kunhan se on marmorinvalkea, ei rusketettu, tatuoitu tai muuten pilattu. Valkoinen iho on samalla sekä neitseellinen että seksikäs. Siinä näkyy puristamisen jälki, joten virheetön valkea iho on koskematon. Moni mies mielellään jättäisi jäljen marmori-ihoon.
Tatuointien lisäksi nuoret naiset pilaavat ihonsa ruskettamalla.
Valkoinen iho on kyllä armoton virheille. Sopii jos on virheetön iho, mikä on harvinaista. Mutta jos jollain onnellisella on, niin vaalikoon ihoaan valkeana. Aurinko tekee melkoiset vauriot ihoon vaikka kuinka lotraisi aurinkosuojaa.
Tatuoinnit toimivat keskimäärin aika hyvänä yhteiskuntaluokan osoittajana nykyisin.
Pidä mieluummin ne viiltelyarvet. Voit edes kehittää jännittävän tarinan siitä miten taistelit tiesi ulos Bond-pahiksen haialtaasta paljain käsin.
Mauttomat festaritatskat kertovat vain karua tarinaa mehukattikannusta jossa oli vähemmän lantrinkia kuin kuvittelit.