Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuointien kauhistelu nykyään on yhtä turhaa kuin kauhistelisi värjättyjä hiuksia tai naisia housuissa

Vierailija
16.06.2025 |

Ovat nykyään täysin arkipäivää. 

Kommentit (327)

Vierailija
221/327 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa miten tiktok-sukupolvet seuraavat orjallisesti influenssereitä vaikka jyrkänteeltä alas ja leimaavat itsensä loppuelämäksi alhaista älykkyystasoa kirkuvilla tatskoilla tajuamatta lainkaan että se influensseri itse ei mitään pysyviä tatskoja tietenkään omaan nahkaansa ottanut vaan ainoastaan pois pestäviä koska jo ensi kuussa trendikkäin juttu on jotain avain muuta.

Vierailija
222/327 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 35-vuotias ja melkein kaikilla ikäisilläni on tatuointeja. Olen käynyt tatuoidulla lääkärillä ja lentokentällä laukkuni tarkisti tatuoitu virkailija. 

Makuasia tykkääkö niistä, mutta kyllä oikeasti harvassa on enää työt jotka tatuoinnit muka jotenkin estää. Isoin riski on lähinnä se, että kun oma ikäluokka on eläkeläisiä, voi olla että tatuoinneista on tullut nolo vanhusten juttu. 

Tuo 35v on juuri se ikiteinien ikä Suomessa, nuorilla Euroopassa ei enää tatuointeja näe. "Vanhusten juttu"....olet kohta nelikymppinen.

En ole ikinä nähnyt tatuoitua lääkäriä, mutta käytän yksityisiä joten en tule näkemäänkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/327 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 35-vuotias ja melkein kaikilla ikäisilläni on tatuointeja.

Melkein = niillä jotka pyörivät samoissa porukoissa kuin minä.

Oikeasti minulla ei ole pienintä aavistustakaan mitä ne muut samalla luokalla koulussa olleet tekevät nykyään koska kukaan ei halua pitää minuun mitään yhteyttä ja ne lähtivät kaikki jonnekin opiskelemaan.

Vierailija
224/327 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen voi pohtia tykönään millaista individualismia, rohkeutta ja kapinallisuutta edustaa parikymppinen joka on ottanut mikrometrin tarkkuudella samanlaisen tatskan kuin 100 miljoonaa muutakin saman someinfluensserin seuraajaa koska ei uskalla poiketa pilkun vertaa siitä millaisia ne kaikki muutkin ovat.

Vierailija
225/327 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä lähellä on ravintola jonka tarjoilijatyttö on ottanut silmän viereen jonkun tekstin. Säälittää oikein kun nätti tyttö on pilannut naamansa tuollaisilla pikkulasten töherryksillä. Ehkä tämä on osa niitä nuorison mielenterveysongelmia.

Se on SSRI-resepti. Saa apteekista uuden purkin silmänräpäyksessä. Kirjaimellisesti.

Vierailija
226/327 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen voi pohtia tykönään millaista individualismia, rohkeutta ja kapinallisuutta edustaa parikymppinen joka on ottanut mikrometrin tarkkuudella samanlaisen tatskan kuin 100 miljoonaa muutakin saman someinfluensserin seuraajaa koska ei uskalla poiketa pilkun vertaa siitä millaisia ne kaikki muutkin ovat.

Tämä ei ole millään tapaa todellisuutta vastaava skenaario

Vierailija
227/327 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielummin ottaisin tatuoinnit kuin nämä viiltelynarvet ja savukkeen polttamat käsivarsissa,reisissä,tisseissä ja vatsassa. Aina kun on toppi ja sortsit tai bikinit,ihmiset tuijottaa kuin humanoidia.

Oli nuorena vähän  paha olla..

Olen nähnyt tosi hyviä peittotöitä millä viiltelyarpia, syntymämerkkejä ja esim onnettomuudesta jääneitä arpia on saatu pois kiinnittämistä huomiota. Jos oikeasti haluat niiden näkyvän vähemmän kuin mitä haluat tatuoinnin, niin varaa ihmeessä jollekin suositulle tatuointiartistille aika. Osaavat tatuoijat osaa kyllä kertoa voisiko niihin saada jotain peittoa :)

Vierailija
228/327 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 35-vuotias ja melkein kaikilla ikäisilläni on tatuointeja. Olen käynyt tatuoidulla lääkärillä ja lentokentällä laukkuni tarkisti tatuoitu virkailija. 

Makuasia tykkääkö niistä, mutta kyllä oikeasti harvassa on enää työt jotka tatuoinnit muka jotenkin estää. Isoin riski on lähinnä se, että kun oma ikäluokka on eläkeläisiä, voi olla että tatuoinneista on tullut nolo vanhusten juttu. 

Tuo 35v on juuri se ikiteinien ikä Suomessa, nuorilla Euroopassa ei enää tatuointeja näe. "Vanhusten juttu"....olet kohta nelikymppinen.

En ole ikinä nähnyt tatuoitua lääkäriä, mutta käytän yksityisiä joten en tule näkemäänkään.

:D Kyllä niitä tatuoituja lääkäreitä yksityiselläkin on. Toki pääosin sellaisia jolla tatuoinnit jää vaatteiden alle piiloon. 

PS. Samoin käytän pitkälti yksityistä.

Vierailija
229/327 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret näkevät yhdellä vilkaisulla että viime vuosituhannella syntynyt vaari on lisäksi köyhä koska sillä ei ollut varaa käydä poistattamassa tatskojaan kun aika ajoi trendistä ohi joskus vuonna miekka ja sandaali.

Vierailija
230/327 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoidut ovat tatuoitujen kanssa, se kannattaa muistaa, kun niitä ottaa.

Vierailija
231/327 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisen kaksinaismoralistista syyttää tatuoinnin ottaneita trendinseuraamisesta ja seuraavassa viestissä ihmetellä miksi tatuoidut eivät ole käyneet poistamassa niitä tatuointeja kuten kaikki muut. Etkö itse huomaa ristiriitaista viestintääsi?

Vierailija
232/327 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnitä huomiota, paitsi jos jollain on mielestäni poikkeuksellisen rumat tatuoinnit (naamatatuointi, päänahka tatuoitu tms.) 

T. tatuoimaton

Vierailija
233/327 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole tässä vuosikausien liitossa tällaista ilmiötä huomannutkaan. Ehkä puolisolla onkin jossain päin kehoaan salainen tatuointi?

Vierailija
234/327 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole millään tapaa todellisuutta vastaava skenaario

Yritätkö viisastella ja leikkiä sanoilla? Epäonnistut pahasti.

Tiedätkö yleensä mikä on skenaario?

Vierailija
235/327 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole tässä vuosikausien liitossa tällaista ilmiötä huomannutkaan. Ehkä puolisolla onkin jossain päin kehoaan salainen tatuointi?

Voi narsisti parka....

Vierailija
236/327 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siitä enää tekee mitenkään erikoista tai uniikkia, kun tuntuu että kaikilla on jotain liekkisavupääkalloja, kukkakuoseja tai perhosia. Uniikiimpaa olla ilman. 

Vierailija
237/327 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kauhistele niitä, mutta varsin harvallapa ne hyvännäköisiä ovat.

Elettyä elämää, ei kai sen kummempaa.

Vierailija
238/327 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoitu ihminen on yleensä aivan liian kiinnostunut itsestään. Varsinkin tatuoitu mies on yleensä täysi pelle. 

Vierailija
239/327 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoitu ihminen on yleensä aivan liian kiinnostunut itsestään. Varsinkin tatuoitu mies on yleensä täysi pelle. 

wannabe-harrikka mies, homokokki tai homosisustaja.

Vierailija
240/327 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siitä enää tekee mitenkään erikoista tai uniikkia, kun tuntuu että kaikilla on jotain liekkisavupääkalloja, kukkakuoseja tai perhosia. Uniikiimpaa olla ilman. 

Minä ymmärtäisin kyllä todellisen taiteilijan uniikin luomuksen mutta nämä metritavarana läiskityt WT-tatskat joita jokaisen tiettyyn sosiaaliluokkaan kuuluvan on ihan "pakko" hankkia, edustavat taidetta ihan yhtä paljon kuin permanent marker-luomukset lähiöräkälän miesten vessa seinällä.

Tosin ne vastaavat mitä suurimmassa määrin tatuoinnin perimmäistä tarkoitusta eli kertovat muille "mikä minä olen".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi