Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuointien kauhistelu nykyään on yhtä turhaa kuin kauhistelisi värjättyjä hiuksia tai naisia housuissa

Vierailija
16.06.2025 |

Ovat nykyään täysin arkipäivää. 

Kommentit (327)

Vierailija
321/327 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 45v,lihava ja minulla  on rastat. En meikkaa enkö käytä rintaliivejä. 

Ellei minulla olisi tatuointeja  joita kauhistella,ihmiset kauhistelisivat hiuksiani tai ylipainoani. Kiusaajat löytävät aina syyn kuislutella. Kesti 20 vuotta rakentaa itsetunto ja olla piittamatta paskaakaan.

Auttaako jos sanon että tuossa kohtaa kauhistelen jo kaameiden valintojen silkkaa määrää, en niinkään laatua?

Paheksun kvantitatiivisesti, en kvalitatiivisesti.

Vierailija
322/327 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan  pubin terassilla vieras nainen alkoi haukkua ystävääni kun tämä esittelee siinä "tatuointeja ja tissejään".(normaali kesätoppi ja isot rinnat) Ystäväni kertoi,että hänen käteensä on ikuistettu kuolleen lapsensa viimeinen piirros ja nimikirjoitus. Haukkuja väänsi melkein itkua, ettei hän tiennyt 

Ihmiset voisivat opetella olemaan hiljaa,ellei ole mitään fiksua sanottavaa.

Juu, hyvä tarina, paitsi etten usko yhtään.

Parempi olisi ollut laittaa kuolleen lapsen piirros kehyksiin ja seinälle. Siinä se olisi säilynyt alkuperäisenä ja muuttumattomana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/327 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit ovat terveysriski ja muutenkin 90 % rumia.

Vierailija
324/327 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoidut naiset eivät ole vaimomateriaalia. T. Statusammatissa toimiva mies 

Vierailija
325/327 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, kyllähän sitä kummasti voimaantuu kun ottaa perseeseensä tatuoinnin!

Niin ja vielä kuvaa ja esittelee persettään. Siinä sitä vasta voimaantuu, eikä haittaa vaikka ois vähän sellua.

Vierailija
326/327 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"siinä tapauksessa varmaan joka ikinen tatuointisi on sellaisessa paikassa, mistä ne eivät näy vaatteiden alta, ja vain sinä pääset ihastelemaan niitä kotona kun riisuudut?

Aika lapsellista kuvitella, etteikö tatuointeja otettaisi nimen omaan siksi, että ne näkyvät muille."

Esim käsivarsitatuoinnit näkyy jatkuvasti itselle, mutta myös muille. Niitä saa ihastella koko ajan siinä samalla kun tekee käsillä jotain. Ei tarvi tehdä sitä kotona piilossa, mahdollisesti alasti peilin avulla :D

Vierailija
327/327 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmää on piirrellä ihoon, lapsikin tuon tietää.

Mutta silloin kun toisen tatuoinnin aiheuttaa sinussa niin voimakkaan reaktion että tuollaista pitää sanoa/kirjoittaa, merkitsee sitä, että et ole tyytyväinen itseesi tai omaan elämääsi.

No, eikös ne ole nimenomaan ne tatuoidut, jotka eivät ole tyytyväisiä itseensä? Joutuvat ottamaan tatuointeja ja kuvittelevat, että tilanne paranisi!

Tässä kuvaa keissi parin kuukauden takaa:

https://www.is.fi/viihde/art-2000011189224.html

Poistattaa nyt 200 tatuointiaan. Prosessi kestää 10 vuotta. Ja kertoo:

- Olin huumeriippuvainen ja surullinen. Tunsin itseni rumaksi ja sellaiseksi, että minun pitäisi peittää itseni, Davidson avautuu Varietylle.

- Kun katson tatuointejani, muistan surullisen ihmisen, joka oli hyvin epävarma.

- Kun katson peiliin, en halua muistutusta siitä, että ainiin, olin huumeaddikti ja sen takia minulla on Paavo Pesusieni selässäni polttamassa pilveä, koomikko sanoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä