Tatuointien kauhistelu nykyään on yhtä turhaa kuin kauhistelisi värjättyjä hiuksia tai naisia housuissa
Kommentit (327)
Vierailija kirjoitti:
Ainahan ne on helppo poistaa, jos ei tykkää. Just oli IS:ssä haastattelu hoitajasta, joka poisti tatuointeja.
Joo myrkyt vaan liikkeelle ja sisäelinten hoideltavaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi trendi on poistattaa tatuointeja, työn saanti voi tyssätä tatuointiin, vanhoihin tatuointeihin kyllästytty.
Tatuoinnit eivät ole este työn saanille vaan juuri tuollaiset asenteet tatuoituja ihmisiä kohtaan. Olisiko aika tuulettaa ummehtuneet vintit ja vaihtaa polttimo lamppuun?
Kyllä on, esim hoitoalalle ei palkata näkyvissä kohdissa tatuointeja omaavia.
Älä valehtele. Tulin juuri sairaalasta jossa nuori iloinen hoitaja kävi tuomassa lääkkeet ja mittaamassa verenpaineita. Kummassakin käsivarressa tosi kauniita kukkia. Kehuin niitä hänelle .Olen jo iäkäs mutta minun elämääni ei ole koskaan kuulunut ihmisten tekemiset.
Muualla Euroopassa kiinnitimme tänä kesänä huomiota kuinka vähän nuorilla naisilla on tatuointeja verrattuna Suomeen. Suomeen jää aina kaikki muoti ikäänkuin päälle junnaamaan; tatuoinnit, parrat, Rap-musiikki jne.
On ihmisiä, jotka tarvitsevat elämäänsä ihan mitä tahansa kauhisteltavaa mistä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan ne on helppo poistaa, jos ei tykkää. Just oli IS:ssä haastattelu hoitajasta, joka poisti tatuointeja.
Hoitajilla saa olla tatuointeja. 2 siskontyttöä hoitajina ja heillä näkyy tatuoinnit. Kynnet sensijaan on oltava lyhyet ilman lakkaa siisteuden takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi trendi on poistattaa tatuointeja, työn saanti voi tyssätä tatuointiin, vanhoihin tatuointeihin kyllästytty.
Tatuoinnit eivät ole este työn saanille vaan juuri tuollaiset asenteet tatuoituja ihmisiä kohtaan. Olisiko aika tuulettaa ummehtuneet vintit ja vaihtaa polttimo lamppuun?
Älä valehtele. Tulin juuri sairaalasta jossa nuori iloinen hoitaja kävi tuomassa lääkkeet ja mittaamassa verenpaineita. Kummassakin käsivarressa tosi kauniita kukkia. Kehuin niitä hänelle .Olen jo iäkäs mutta minun elämääni ei ole koskaan kuulunut ihmisten tekemiset.
On ikävä huomata kuinka paljon hoitajilla on tatuointeja. Mielenterveysongelmilla ja tatuoinneilla on tutkitusti yhteys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo myrkyt vaan liikkeelle ja sisäelinten hoideltavaksi
Joopa joo... Itke lisää jos tuo vaikuttaa jotenkin sinun elämään.😆😆😆
Vierailija kirjoitti:
En voisi ikinä seurustella tatuoidun naisen kanssa. Kertoo niin paljon henkilöstä, joko vähä-älyisyydestä tai mielenterveysongelmista tai molemmista.
t: mies
Juuri näin.
https://psychcentral.com/news/2019/01/27/people-with-tattoos-more-likel…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä palkataan. Olen ollut alalla kymmenen vuotta ja koko sen ajan on ollut kollegoita joilla on ollut tatuointeja tai tullut uusia. Vanhemmatkin ihmiset saattavat niitä ottaa. Ehkä jos on koko naama tatuoituna niin voi mennä vaikeaksi, mutta mikään tavallinen tatuointi ei ole este työnteolle.
Tatuoinnit ja lävistykset kielivät aina tietynlaisesta keskenkasvuisuudesta ja uhmaikään jäämisestä. Työelämässä tarvitaan vastuuntuntoisia ja kompromisseihin kykeneviä henkilöitä, joten on täysin ymmärrettävää, että potentiaalisia riippakiviä ei palkata.
Vierailija kirjoitti:
On ihmisiä, jotka tarvitsevat elämäänsä ihan mitä tahansa kauhisteltavaa mistä hyvänsä.
Huom. Vain moukat kauhistelee, fiksut ei. 👍
Olen tatuoitu jolla on useita perussairauksia ja voin sanoa pas""kapuheeksi sen,ettei verikoe onnistu tatuoinnin läpi tai että magneettikuvauksessa iho alkaisi polttaa. Kaikki lääketieteelliset toimenpiteet ovat onnistuneet. Enemmän vaivaa on korvisten,kielikorun ja sormuksien poistamisessa.
Kävin kerran treffeillä miehen kanssa joka kehui,miten kivaa on kun minulla ei ole lävistyksiä tai tatuointeja. Hymyilin ja nyökyttelin tietäen,ettei toisia treffejä tulisi. Selkäni ja reiteni ovat nimittäin rankasti tatuoidut minkä lisäksi minulla on napakoru.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri mutta nyt kiinnostaa kyllä sairaanhoitajana kuulla, mitä nämä tutkimukset ja hoidot paikallinen tatuointi estää. Uskallan melko varmasti väittää että viittaat urbaanilegendoihin.
Google löytää esim.
Injektio tatuoinnin läpi, magneettikuvauksissa väriaineen sisältämä rautaoksidi voi reagoida, alueen viilennys.
-ohis, ei ammattilainen
Niin, nämä kaikki on virheellisiä käsityksiä.
Tatuoinnin läpi voi rokottaa, tatuoinnin läpi voidaan pistää injektioita mutta toki jos on tatuoimatonta ihoa niin valitaan ensisijaisesti se jossa ei ole tatuointimustetta. Sama epiduraalipuudutuksessa eli pyritään laittamaan alueelle missä ei ole tatuointia, mutta jos sellaista ei ole valittavissa niin myös epiduraalit pistetään tatuointimusteen läpi.
Magneettikuvaukse
Entä verikokeen otto? Suonia ei näy tatuointien läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huom. Vain moukat kauhistelee, fiksut ei. 👍.
Tauoitu ihminen luulee aina olevansa kiinnostavampi kuin on. En halu lukea asioistasi iholtasi, et kiinnnosta minua ollenkaan.
Mua ei häiritse muiden tatuoinnit. Enemmän tuijotan mitä kuvia siellä on ja mikä viesti. Että saanko selvää siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmää on piirrellä ihoon, lapsikin tuon tietää.
Mutta silloin kun toisen tatuoinnin aiheuttaa sinussa niin voimakkaan reaktion että tuollaista pitää sanoa/kirjoittaa, merkitsee sitä, että et ole tyytyväinen itseesi tai omaan elämääsi.
No ei se kyllä merkitse yhtään mitään. Tatskat on linnakundien, merimiesten ja joidenkin inkkariheimojen juttu.
hyvä että pöljät leimaavat itsensä. en ole missään tekemisissä. eräs tuttava oli ottanut sanoin tää ystävyys oli sitten tässä ihmetteli että miksi.