Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuointien kauhistelu nykyään on yhtä turhaa kuin kauhistelisi värjättyjä hiuksia tai naisia housuissa

Vierailija
16.06.2025 |

Ovat nykyään täysin arkipäivää. 

Kommentit (327)

Vierailija
181/327 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen on maksettava oma osuutensa ilmastovelasta globaalille etelälle. Ilmastovelka koostuu globaalin pohjoisen maiden valtavista historiallisista ilmastopäästöistä ja niiden tuhoisista seurauksista. Ilmastovelan nimissä Suomen on ajettava globaalin etelän valtionvelkojen mitätöimistä IMF:ssä ja Maailmanpankissa ja lisättävä velatonta ilmastorahoitusta näille yhteiskunnille.

Elokapina!!!

"Historialliset ilmastopäästöt"...Suomen?...Missä luulet eläväsi...Kiinassa? Kiinan päästöt kasvavat kuukaudessa Suomen vuosipäästöjen verran.

Maailma ei huomaisi vaikka suomalaisia ei huomenna enää olisi. Tehkää oikeita ilmastotekoja, lopettakaa esim. pohjatroolaus.

P.s. Entiset siirtomaaisännät voivat yhä maksaa velkaansa maille joiden avulla ovat rikastuneet, Suomi ei kuulu näihin.

Vierailija
182/327 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit ja lävistykset kielivät aina tietynlaisesta keskenkasvuisuudesta ja uhmaikään jäämisestä. Työelämässä tarvitaan vastuuntuntoisia ja kompromisseihin kykeneviä henkilöitä, joten on täysin ymmärrettävää, että potentiaalisia riippakiviä ei palkata.

Tässä nyt sekoittuu sinun mielikuvasi ihmisen oikeuteen ilmaista itseään ja tehdä omaan kehoonsa koskevia päätöksiä. Vastuuntuntoisuus on paljolti persoonallisuuden piirre ja kyky kompromisseihin on myös tietynlainen persoonallisuuden ominaisuus, joka on toisilla vahvempi kuin toisilla. Se, mitä tällaiset ihmiset tekevät vapaa-ajallaan ei kuulu työnantajalle jos siitä ei koidu suoraa haittaa työpaikalle. Enemmän haittaa on ryyppäämisestä ja päihteiden käytöstä kuin tatuointien ottamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/327 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyvä että pöljät leimaavat itsensä. en ole missään tekemisissä. eräs tuttava oli ottanut sanoin tää ystävyys oli sitten tässä ihmetteli että miksi.

Tuttava vai ystävä? Todellisen luonteesi paljastuminen oli ilmeisesti hänelle niin suuri yllätys, että ihmetteli asiaa

Vierailija
184/327 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on tultu ihan asioikseen kertomaan, etten ainakaan miestä saa itselleni, kun olen mennyt ihoni pilaamaan useilla tatuoinneilla. Sain myös kuulla että minulla täytyy olla suuria henkisiä ongelmia. Toisaalta tämä kommentoija hetken päästä tiedusteli puhelinnumeroani joten ehkä sittenkin taisi vähän kiinnostaa...

Höpön löpön, kukaan ei katsele vakavasti tatuoitua muuta kuin toinen samanlainen.

Vierailija
185/327 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 12 tatuointia,miehelläni ei yhtään. Hänellä ei ole edes korvista.

17 vuotta yhdessä ja kolme lasta.

Vierailija
186/327 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verikokeetkin voidaan ottaa tatuointien läpi. Yleisen varovaisuusperiaatteen mukaan toki valitaan yleensä iho, jossa ei ole tatuointimustetta päällä - ihan kuten toimitaan myös jos iho on vaikka ihottumainen. Silloin valitaan joko toinen kohta (=toinen kyynärtaive, kämmenselkä, ranteen sivu tai jopa jalkapöytä) tai ihan vaan pistetään musteen läpi. Kanylointineulaa ei yleensäkään pistetä silmän mukaan vaan siellä missä se suoni tuntuu - siksi sitä ihoa kopeloidaan ennen pistoa, että tunnetaan missä se suoni menee. 

Tällä logiikalla ei esim. tummaihoisilta voitaisi koskaan ottaa verikokeita koska ounou, suoni ei näy ihon läpi :D

Vierailija
187/327 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina niitä riittää ketkä provosoituu tatuoinneista. Yleensä nämä ihmiset ovat kotoisin jostain 50 asukkaan kylästä jossa kukaan ei edes värjää hiuksia tai lakkaa kynsiä. 

Hassua että itsensä koristelu on muutoin yhteiskunnassa täysin hyväksyttyä, mutta tatuoinnit ovat joillekin ihan mahdoton asia sulattaa.

Tatuoinnit eivät kuitenkaan ole ihmiskunnassa mikään uusi asia. Mm. Ötzillä oli tatuointeja jahän sentään eli 5000 vuotta sitten.

Totta kaikki, mutta rumia ne ovat silti.

Vierailija
188/327 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa mitään kauhistella, ellei ole joku jengitatuointi. Mutta kyllä ne tatskat silti eri juttu ovat kuin hiukset tai housut. 

Vierailija
189/327 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naamatatuointi ei kyllä kaunista ketään. Joku pikku kuva saattaa olla ihan ok. Luojan kiitos, en nuorena lähtenyt tuohon villityksen mukaan.

Olen syntynyt- 84 ja moni ikäkaveri kävi hakeen pantterintassut tai tribaalin.  Nykyisin niitä on niin paljon ja osa todella huonosti tehtyjä, että  huh huh. Jokainen silti tyylillään.

Vierailija
190/327 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä te, jotka tätä kauhistelua tatuoinneista olette enemmänkin kokeneet, asutte, tai paljonko teillä niitä tatuointeja on ja missä osissa kroppaa? Mietin vain, kun olen itse naisena pyörinyt turuilla ja toreilla ja deittipalstoillakin, enkä ole koskaan kuullut omista tatuoinneistani mitään negatiivista, jos ei oman äidin reaktiota ensimmäiseen tatuointiin lasketa. Ja minulla on sentään molemmat käsivarret täyteen tehty, eli vaikka en ole raskaasti tatuoitu, kyllä nuo kuitenkin silmiin pistävät. Netissä kyllä kauhistellaan aina näin yleisellä tasolla, mutta kuka vielä nykyään muka livenä kauhistelee? Tykkäämättä saa olla, ja saa vaikka olla valitsematta kumppaniksikin, se on selvä, mutta kokemani mukaan suurin osa ihmisistä on sen verran fiksuja, ettei mene toiselle päin naamaa töksäyttämään, että hei, mä en tykkää sun ulkonäöstä. Mitään sillä ei saavuta, koska eivät ne tatuoinnit haukkumalla katoa, mutta omat kasvonsa voi menettää kyllä olemalla tahditon.

Keksin itse vain yhden syyn sille, miksi jotakuta ottavat vaikka oman treffikumppanin tatuoinnit aivoon niin pahasti, että se deitti tarvitsee siitä hyvästä haukkua. Haukkuja purkaa siinä omaa pettymystään, koska oli ehtinyt kuvitella jo tämän deitin kanssa tulevaisuutensa, ja deitti kehtasikin olla jotain muuta kuin mitä kumppani oli hiljaa mielessään olettanut. Ehkä jotain samaa juurisyytä siis kuin siinä, miten jotkut ihmiset ottavat pakit niin henkilökohtaisesti ja haukkuvat pakkien antajan h*oraksi jota kukaan ei edes huolisi, vaikka ovat juuri viisi viestiä takaperin kehuneet saman ihmisen maasta taivaisiin.

Vierailija
191/327 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainahan ne on helppo poistaa, jos ei tykkää. Just oli IS:ssä haastattelu hoitajasta, joka poisti tatuointeja.

Joo myrkyt vaan liikkeelle ja sisäelinten hoideltavaksi

Joopa joo... Itke lisää jos tuo vaikuttaa  jotenkin sinun elämään.😆😆😆

Siis mitä ihmettä? Oon tuo jolle vastasit, tatuoitu, enkä poistattais niitä vaikka haluaisin. Tuohan toimii niin, että laser pilkkoo musteen eli myrkyn sellaiseksi, että keho pystyy hoitaan sen pois. Eli myrkyt lähtee liikkeelle

Vierailija
192/327 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä pidän jotain hiusvärjäyksiä naisten farkkuja kammottavampina.

Nää hailakat pitkillä tai sinisellä värjätyt ihan kuin pääväri olisi jo peseytynyt pois. Sitten keltainen tukka. Miksi?

Valmiiksi likaisen näköiset farkut! Ei taida olla tän hetken juttu, mutta kyllä nekin tulee taas.

Reikäset farkut ok, mutta nää yhden valtavan reiän farkut.... Mikä pointti, että puntti on reidestä sääreen valtavaa reikää? Ei o nättiä. 

Boomer 28v

Vierailija
193/327 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tehköön omalle nahalleen mitä haluaa. En ymmärrä ihmisiä jotka puuttuu toisten ihmisten itsemääräämisoikeuteen.

Mutta sitten pitää myös hyväksyä se, ettei jotkut pidä sinun tekemistä päätöksistäsi ja se voi vaikuttaa toisten ihmisten päätöksiin.

Mainitsemasi itsestäänselvyys pätee asiassa kuin asiassa. Oma elämä on aina omia valintoja, joihin muut valitsevat suhtautumisensa siten kuin valitsevat. Omilla valinnoillaan voi ja kannattaakin vaikuttaa myös siihen, keiden suhtautumisista tarvitsee välittää ja keiden ei.

Vierailija
194/327 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut voi riipaista pois ja hiukset värjätä , mutta kaameat tatuoinnit on ja pysyy. Haalenevat paskan värisiksi🥶

Vierailija
195/327 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan voi käsittää miksi joku haluaisi näyttää huoltoaseman vessan seinältä tai tarkkiksen pulpetin kannelta. Random töhryjä otetaan jopa naamaan 

Vierailija
196/327 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelussa ei pitäisi olla näkyviä tatuointeja. Miksi yleensä pitää näytellä, että on pilannut ihonsa. Kivaa ryppyisiä vanhuutta toivotan, silloin viimeistään monta kaduttaa.

Vierailija
197/327 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 12 tatuointia,miehelläni ei yhtään. Hänellä ei ole edes korvista.

17 vuotta yhdessä ja kolme lasta.

Miksi ihmeessä miehellä olisi korvakoru?

198/327 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se todellakaan kaikissa piireissä mitään arkipäivää ole.. 

Vierailija
199/327 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakaspalvelussa ei pitäisi olla näkyviä tatuointeja. Miksi yleensä pitää näytellä, että on pilannut ihonsa. Kivaa ryppyisiä vanhuutta toivotan, silloin viimeistään monta kaduttaa.

Tämäkin on niin omituinen perustelu. Meinaat että ryppyinen, roikkuva iho on suorastaan esteettinen näky vaikkei siinä olisikaan tatuointia?

Vierailija
200/327 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä lähellä on ravintola jonka tarjoilijatyttö on ottanut silmän viereen jonkun tekstin. Säälittää oikein kun nätti tyttö on pilannut naamansa tuollaisilla pikkulasten töherryksillä. Ehkä tämä on osa niitä nuorison mielenterveysongelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi