Mihin kiinnität huomiota kun arvioit, onko mies kiinnostava?
- Kasvot
- Vartalo
- Ilmeet
- Liikkeet
- Käytös
- Pukeutuminen
Vai mihin erityisesti?
Kommentit (127)
Arvio tulee selkärangasta puolessa sekunnissa. Ei siinä mitkään yksityiskohdat paina vaan yleinen habitus ja tapa olla.
Nainen on 100% uskollinen sydämensä äänelle. Mies ei pääse naisen uskollisuuden kohteeksi; vain naisen sydän napsahtaa voittoon 100% joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen arvioi ensimmäisenä ulkonäköä. Sitä ei vain voi ohittaa, jos tapaa ihmisen silmätysten eikä ole sokea.
Seuraavaksi tulee sitten kaikki muu, eli olemus, hymy, tapa kantaa itseään, hyvät (tai huonot) jutut, äly, huumorintaju jne.
Sinä et määrää sitä, mihin muut kiinnittävät huomiota. Eivät kaikki ihmiset havainnoi ulkonäköä samalla tavalla. Minä voin tavata ihmistä vuosia päivittäin, enkä tiedä, onko sillä parta tai silmälasit. Mutta saatan tietää tarkkaan, mitä hän ajattelee monista asioista.
Silmät ihan ekana, se tulee jostain selkäytimestä. Sitten muu yleinen olemus ja kun ihmisen kanssa alkaa juttelemaan, siitä se lähtee selville onko tyyppi kiinnostava vai ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen arvioi ensimmäisenä ulkonäköä. Sitä ei vain voi ohittaa, jos tapaa ihmisen silmätysten eikä ole sokea.
Seuraavaksi tulee sitten kaikki muu, eli olemus, hymy, tapa kantaa itseään, hyvät (tai huonot) jutut, äly, huumorintaju jne.
Sinä et määrää sitä, mihin muut kiinnittävät huomiota. Eivät kaikki ihmiset havainnoi ulkonäköä samalla tavalla. Minä voin tavata ihmistä vuosia päivittäin, enkä tiedä, onko sillä parta tai silmälasit. Mutta saatan tietää tarkkaan, mitä hän ajattelee monista asioista.
Puhut nyt eri asiasta. Mä ajattelin, että juuri tavattu mies on kiinnostava parisuhde- tai seksimielessä. Sä kuvailet jotain työkaveria tai vastaavaa tyyppiä, jonka olet tuntenut pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut nyt eri asiasta. Mä ajattelin, että juuri tavattu mies on kiinnostava parisuhde- tai seksimielessä. Sä kuvailet jotain työkaveria tai vastaavaa tyyppiä, jonka olet tuntenut pidempään.
Silti. Kaikki eivät pidä ulkonäköä tärkeänä. Sinä pidät, ja luultavasti moni muukin. Mutta ei lähellekään kaikki.
Paitsi jos tapaatte ensi kertaa Naked Attraction -ohjelmassa ja tyyppi seisoo siellä kaapissa :D