Mihin kiinnität huomiota kun arvioit, onko mies kiinnostava?
- Kasvot
- Vartalo
- Ilmeet
- Liikkeet
- Käytös
- Pukeutuminen
Vai mihin erityisesti?
Kommentit (127)
En koe arvioivani miehiä, enkä välttämättä osaa sanoittaa, miksi joku tuntuu kiinnostavalta tai ei. Varmaan yleinen olemus, rauha, katse. Ja tietenkin se lopulta, sujuuko juttu luontevasti.
Kyllä ebenpuun sävyinen hipiä kiinnittää heti huomion. Ja jos bänät tulee, vie lapset mennessään bingobangobongolaan, jolloin itse olen taas vapaa lähtemään radalle.
Katson kuinka pullea lompsa siellä farmarihousujen takataskussa nököttää.
Vierailija kirjoitti:
Äly.
Niin, kun sinulla ei sitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äly.
Miten sitä voi havainnoida?
Olemalla vuorovaikutuksessa. Tällä palstalla on esim. hyvin helppoa suorittaa empiriaa asian suhteen analysoimalla eri kirjoittajien tuotoksia. Psyk.sh.
Et pysty täällä ainakaan minun kirjoituksia analysoimaan. Olen kieku ja kaiku, osaan olla miellyttävä tai ilkeä. Metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.
Jokainen osaa tuon. Eihän siinä mitään järkeä olisikaan kaikkea analysoida. Välillä ainoastaan. Riippuu paljon fiiliksistä. Psyk.sh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun pääni kääntää keskiluokkainen charmantisti harmaantunut siisti mies.
Just tää, mut pituutta pitää olla vähintään se 180cm ja siisti pukeutuminen ja hyvä henk koht hygienia. Muuten ei tuu mitään fiboja.
Oletko mittanauhalla tarkistamassa, että on varmasti 180 cm eikä esimerkiksi 179 cm?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi ja sama mies hokee lompakosta. Oletko köyhä?
kai se on. ja jämähtänyt menneisyyteen. ei enää edes käytetä lompakkoja.
Ai missä ne luottokortit sitten pidetään?
Miksi naiset välttelevät rahasta puhumista? Tunnustakaa rehellisesti, että rikas mies kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Avaan housujen vetoketjun ja katson kuinka iso kulli miehellä on.👵
entä jos se on nysä? Mut sitten kasvaakin kunnolla, mitä et nää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tää, mut pituutta pitää olla vähintään se 180cm ja siisti pukeutuminen ja hyvä henk koht hygienia. Muuten ei tuu mitään fiboja.
Oletko mittanauhalla tarkistamassa, että on varmasti 180 cm eikä esimerkiksi 179 cm?
Pidän itse ainakin vaatteeni nurinpäin että naiset näkee kokoni.
t. Mies 181cm
Katson kummassa lahkeessa "se" on.
Ulkonäkö ihan ekaksi. Ei tarvi olla mikään komistus, mutta uroksen näköinen. Eli jos miehellä on paksut reidet JA paksu vyötärö JA paksu perä JA roikkuvat tissit JA kapeat hartiat JA olematon leuka niin en kyllä syty seksuaalisesti lainkaan. 1-2 asiaa listalta voin vielä hyväksyä, mutten kaikkia samaan aikaan missään nimessä.
Seuraavaksi ryhti ja tapa liikkua. Jos on epäryhdikäs lötkö pelokas kyyristyjä niin kiinnostus laskee.
sitten käytöstavat ja arvomaailma.
sitten työllisyys- ja rahatilanne.
Vikana vaatteet ja harrastukset.
Vierailija kirjoitti:
Housujen takamus.
Harmi ettei lompakoita enää ole. Takamuksen pullotuksesta pystyi päättelemään paljon.
Ominaistuoksu, luonne, käytös, äly, elämäntavat, arvomaailma, ulkonäkö
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Housujen takamus.
Harmi ettei lompakoita enää ole. Takamuksen pullotuksesta pystyi päättelemään paljon.
Mikä juttu tämä on ettei lompakoita enää ole? Ei kaikki maksa puhelimella...
Vierailija kirjoitti:
Olet mies🙄
Pituus, raamikkuus, tyyli, hyvä käytös ja tapa puhua, tuoksu, jos mennään lähemmäksi ja tutustuessa arvot ja kiinnostuksenkohteet sekä samanlainen elämäntapa. Aika harvassahan tuollaisia miehiä varmaan olisi, jos olisin sinkku. Jos yhtään.
Et pysty täällä ainakaan minun kirjoituksia analysoimaan. Olen kieku ja kaiku, osaan olla miellyttävä tai ilkeä. Metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.