Naisen löytäminen ilman Tinderiä?
Kaikki vapaat naiset tuntuvat ooevan Tinderissä. Mutta samalla tuntuu, ettei Tinderissä ole ketään, ainakin jos yhteydenottojen määrää katsoo. Vai onko se vaan niin, ettei sen ilmaisen profiilin kanssa voi kerta kaikkiaan edetä tykkäyksestä pidemmälle? Kertokaa kokeneemmat uudelle käyttäjälle.
Olen itse tykännyt joistain profiilista ja minun profiilillani on tusìnan verran tykkäyksiä. Mutta tykkääjien kuvat on sumennettuja, enkä pääse lähettämään viestejä. Tässäkö tää oli?
Kommentit (291)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että miehellä on mitään mahkuja Tinderissä, jos käytössä on ilmaisprofiili. No ehkä, jos on joku Cruisen Tomppa. Mutta 5-kymppinen Ilkka Insinööri saa kyllä olla vailla pelkoavaisten häirinnästä. Olisihan se toki kiva olla kerrankin elämässään "Saletisti".
Yksi neliviisikymppinen työkaveri, peruspertti ulkonäöltään oli Tinderissä. Sanoi, että ainoat viestit, jotka miehenä sai naisilta, oli sellaisia, joissa tarjottiin seuraa maksua vastaan. Tyyliin 200e tunti.
No naisena saan viestejä miehiltä, jotka olettavat mun käyttäytyvän kuin ilmaisversion maksullisesta. Enpä tiedä onko tämäkään niin kivaa. Ai niin, en olekaan enää Tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että miehellä on mitään mahkuja Tinderissä, jos käytössä on ilmaisprofiili. No ehkä, jos on joku Cruisen Tomppa. Mutta 5-kymppinen Ilkka Insinööri saa kyllä olla vailla pelkoavaisten häirinnästä. Olisihan se toki kiva olla kerrankin elämässään "Saletisti".
Yksi neliviisikymppinen työkaveri, peruspertti ulkonäöltään oli Tinderissä. Sanoi, että ainoat viestit, jotka miehenä sai naisilta, oli sellaisia, joissa tarjottiin seuraa maksua vastaan. Tyyliin 200e tunti.
No naisena saan viestejä miehiltä, jotka olettavat mun käyttäytyvän kuin ilmaisversion maksullisesta. Enpä tiedä onko tämäkään niin kivaa. Ai niin, en olekaan enää Tinderissä.
Jep ja vaikka mies haluaisikin seksin lisäksi suhteen niin yhteensopivuutta siihen suhteeseen aletaan selvittämään vasta seksin jälkeen. Eli ensin seksi, sitten katsotaan muita juttuja. Kuka nainen suostuu tällaiseen, miehet ovat kertakaikkisen mädäntyneet.
Vierailija kirjoitti:
@135 En koskaan tykkää / swaippaa oikealle rumille naisille. Mutta yhtä lailla paljon pahaa mieltä säästyisi, jos naiset laittaisivat kuvia, jotka ovat tuoreita/filtteröimättömiä/omasta naamasta. Hiljattain kävin "treffeillä" oman ikäiseni naisen kanssa, joka näytti enemmän äitini ikäiseltä.
Molempien sukupuolien pitäisi laittaa tuoreet kuvat. Ja kertoa ikänsä rehellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se työnantajaa koskettaa silloinkin, jos työkavereiden parisuhteen kariutumisen seurauksena toinen tai molemmat ovat nuppipuolen saikulla vaikka 6 tai 12 kk. Tai että eivät enää riitaisan eron jälkeen kykene tulemaan edes samaan työpalaveriin yhtä aikaa.
Mitä eroa tuossa on siihen, että jos he olisivat kumpikin tahollaan seurustelleet jossain toisessa työpaikassa olevan kanssa, ja sitten suhteiden mentyä pieleen olisivat mainitulla saikulla 6-12 kk?
Koita nyt vaan tulla toimeen sen asian kanssa, että työnantajalla ei ole mitään sanomista työntekijöiden henkilökohtaiseen elämään, ja koita hyväksyä sekin tosiasia, että ihmisille työ ei ole elämän ykkösjuttu. Se, että heidän suhteensa on työnantajan näkökulmasta "hankala" ei kiinnosta pätkääkään eikä sillä ole heille mitään painoarvoa. Kyseessä on vain työ, ja vain tylnantaja. Työnantajan intressi on aina toissijainen omiin intresseihin nähden.
Tekemisen myötä löytyy seuraa, kesätapahtumat, golfkurssi, crossfit, työkokoontumiset. Elinpiiri laajenee , tulee tuttuja, kutsuja illanviettoihin. Tätä kautta tapaa ihmisiä,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene kirjastoon tai kävelylle, naisia tulee vastaan jatkuvasti
Tulee toki. Mutta mitä sitten? Vaikka ekstrovertti olenkin, niin varmaan vähän pitkään katsovat, jos alan tuosta vaan puheille vastaantulijoiden kanssa. Teininä asiat olivat mutkattomampia, kun suunnilleen kaikista tytöistä tiesi, ovatko vapaita tai varattuja. Minuakin on aikanaan tyttö lähestynyt kioskin kulmalla sanoen "Alakko nää mua?" Ymmärrettävästi näin ei voi tehdä "aikuisena", eikä 5-kymppisistä vastaantulijoista ei tiedä parisuhdestatusta, eikä vasenta nimetöntäkään aina pääse tarkastamaan.
M52
Tämä on yksi asia suomalaisista naisista mitä en ymmärrä. Sosiaalista statusta piilotellaan viimeiseen ellei satuta olemaan naimisissa jonkin kuuluisan ja hyvännäköisen miehen kanssa. Sen varattu/vapaa/karannut statukse
Mistä tilanteista tässä nyt puhut? On aika normaalia, että ei kerro omia asioitaan kovin tuntemattomille, ja yksi keino pitää etäiset ihmiset etäisinä on juuri se, että ei kerro itsestään juuri mitään. Jos joku tuntematon tyyppi juttelisi minulle ja puhuttaisiin vaikka lomakohteesta, saattaisin kyllä sanoa käyneeni siellä, mutta en kertoisi, kenen kanssa. Ei minun suhdestatukseni yksinkertaisetsi kuulu kenelle tahansa, ja jos en ole toisesta suhdemielessä kiinnostunut, miksi hänen edes täytyisi tietää, että olen sinkku? Niin, yksi syy, miksi sitä sinkkuutta ei tuoda esiin, on juuri tuo, että se katsotaan epäolennaiseksi tiedoksi juuri sen kyseisen keskustelukumppanin kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Joo, aika sinisilmäisiä olette, jos kuvittelette, että kukaan työyhteisössä ei tiedä mitään toisten henkìlökohtaisista asioista. Kun itse liityin yhtenä lauantaina Tinderiin, niin tiistaina ruokiksen aikaan koko 18 henkilön tiimi tiesi että "Tiina on eronnut ja sillä on haku päällä."
Asutko jossain pikkukylässä tai onko työpaikallasi muuten vaan ihmisiä, joilla ei ole omaa elämää? En ymmärrä, miten ketään voi kiinnostaa muiden asiat noin paljon. Itselleni ainakin ihan samantekevää, kuka työkaveri on Tinderissä - ei kiinnostaisi kuulla näitä juoruja, ja jos itse törmäisin Tinderissä johonkin tuttuun, en todellakaan jaarittelisi siitä muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene kirjastoon tai kävelylle, naisia tulee vastaan jatkuvasti
Tulee toki. Mutta mitä sitten? Vaikka ekstrovertti olenkin, niin varmaan vähän pitkään katsovat, jos alan tuosta vaan puheille vastaantulijoiden kanssa. Teininä asiat olivat mutkattomampia, kun suunnilleen kaikista tytöistä tiesi, ovatko vapaita tai varattuja. Minuakin on aikanaan tyttö lähestynyt kioskin kulmalla sanoen "Alakko nää mua?" Ymmärrettävästi näin ei voi tehdä "aikuisena", eikä 5-kymppisistä vastaantulijoista ei tiedä parisuhdestatusta, eikä vasenta nimetöntäkään aina pääse tarkastamaan.
M52
No sen takia olisikin tärkeää jutella ihmisten kanssa ihan normaalisti kaikkialla. Mä itse, sua muutaman vuoden nuorempi nainen käyn paljon kulttuuritapahtumissa ja kesäisin rantakahviloissa, toreilla, museoissa, ruokaravintoloissa, kahviloissa, eikä mun kanssa juttele ikäiseni miehet missään koskaan. Vanhukset ja lapset kyllä. Olen kuiteniin silleen varmaan helppo lähestyä, että tykkään ystävällisesti jutella ihan kaikenlaisten ihmisten kanssa, outojenkin, jopa pultsareiden kanssa olen rupatellut. He ovat monesti ihan hyviä tyyppejä, joilla vain on elämä mennyt onnettomammin kuin minulla.
Ei tietenkään tutustuminen meidän ikäisillä tapahdu enää samalla tavalla kuin teininä, että kysytyään heti alatkos oleen mun kaa. Mutta kun puhuttais edes jotain? Siitä se tutustuminen saisi edes mahdollisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep ja vaikka mies haluaisikin seksin lisäksi suhteen niin yhteensop
Älähän yleistä. Edellisessä suhteessa seksiä meillä oli ensimmäisen kerran lähes kaksi kuukautta ensimmäisen tapaamisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se työnantajaa koskettaa silloinkin, jos työkavereiden parisuhteen kariutumisen seurauksena toinen tai molemmat ovat nuppipuolen saikulla vaikka 6 tai 12 kk. Tai että eivät enää riitaisan eron jälkeen kykene tulemaan edes samaan työpalaveriin yhtä aikaa.
Mitä eroa tuossa on siihen, että jos he olisivat kumpikin tahollaan seurustelleet jossain toisessa työpaikassa olevan kanssa, ja sitten suhteiden mentyä pieleen olisivat mainitulla saikulla 6-12 kk?
Koita nyt vaan tulla toimeen sen asian kanssa, että työnantajalla ei ole mitään sanomista työntekijöiden henkilökohtaiseen elämään, ja koita hyväksyä sekin tosiasia, että ihmisille työ ei ole elämän ykkösjuttu. Se, että heidän suhteensa on työnantajan näkökulmasta "hankala" ei kiinnosta pätkääkään eikä sillä ole heille mitään painoarvoa. Kyseessä on vain työ, ja vai
No vaikka se, että jos ollaan eri työpaikoissa, niin kummankin saikku ei sada samaan laariin. Jos tiimistä on 2/10 poissa rivistä määrittelemättömän pituisen ajan, niin se alkaa tuntua jo muidenkin tiimiläisten työkuormassa. Etenkin kun sitä saikkua yleensä tippuu pari viikkoa - kuukausi kerrallaan ja pomo sanoo, että muut paikkaavat sen aikaa ja kyllä sen/ne varmaan ihan kohta palaavat töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole kaikki vapaat naiset tinderissä, siellähän on oikeita naisia todella vähän. Itse liikuskelen paljon kesäisin ulkona, käyn kahviloissa, museoissa, toreilla ja puutarhoissa, missään ei miehet juttele, paitsi jotkut ihan laitapuolen kulkijat saattaa kerjätä lanttia tai tupakkaa. Että onko miehet kaikki tinderissä? Räpläätte tinderiä, vaikka viereisessä pöydässä istuu sinkku nainen.
Jutellaan luonnossa, ei normaalisti puhuminen mitään häirintää ole ja sen näkee kyllä jos toista ei yhtään kiinnosta jutella.
Pointti on, että mies ei voi mitenkään vieraasta naisesta tietää, että kokeeko tämä lähestymisen häirintänä vai ei. Eli toisin sanoen lähestyminen on todella iso riski.
Kukaan järjissään oleva ei häiriinny kohteliaasta SAMAN IKÄLUOKAN miehen lähestymisestä, josta pakit saatua perääntyy yhtä kohteliaasti, näin se on aina ihmiskunnassa mennyt, mikään ei ole muuttunut paitsi että suoranainen ahdistelu ja käsiksi käynti on kriminalisoitu. Miten te kuvittelette ihmisten tutustuneen ennen internettiä ja deittipalstoja? Sillon oli mahdotonta tutkia esimerkiksi netin kautta toisesta yhtiskä mitään, paitsi ehkä jos nimen tiesi niin puhelinluettelosta pläräämällä osoitteen.
Miehille naisten lähestyminen on aina ollut pakkien takia riski, mutta naisille on aina ollut vielä isompi riski se, että kenen matkaan suostuu lähtemään, joten sun pointtis on ihan täyttä paskaa. Metoo tarkoitti alunperin juuri sitä, että vanhat tai valtaa pitävät miehet hyödynsivät nuoria tyttöjä, joilla ei ollut muutakaan mahdollisuutta menestyä kuin jonkun ällöttävän limaisen setämiehen nukkena. Jotkut voi omasta halustaan tehdä sellaista edelleen, mutta se on sitten oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep ja vaikka mies haluaisikin seksin lisäksi suhteen niin yhteensop
Ja seksin jälkeen mies luulee, että jatkossa riittää ruoka, seksi ja netflix. Ja ilman sitoumuksia tietty.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tilanteista tässä nyt puhut? On aika normaalia, että ei kerro omia asioitaan kovin tuntemattomille, ja yksi keino pitää etäiset ihmiset etäisinä on juuri se, että ei kerro itsestään juuri mitään. Jos joku tuntematon tyyppi juttelisi minulle ja puhuttaisiin vaikka lomakohteesta, saattaisin kyllä sanoa käyneeni siellä, mutta en kertoisi, kenen kanssa. Ei minun suhdestatukseni yksinkertaisetsi kuulu kenelle tahansa, ja jos en ole toisesta suhdemielessä kiinnostunut, miksi hänen edes täytyisi tietää, että olen sinkku? Niin, yksi syy, miksi sitä sinkkuutta ei tuoda esiin, on juuri tuo, että se katsotaan epäolennaiseksi tiedoksi juuri sen kyseisen keskustelukumppanin kohdalla.
Kyllä se kaikissa tilanteissa näin on. Monessa maassa kun puhutellaan ihmistä, niin hänen siviilisäätynsä tulee esiin. Herra, rouva, neiti jne. Nämä olivat käytössä vielä Suomessakin, sanotaan nyt 1960 -luvulle asti, mutta sitten tasa-arvo, feminismi ja (vasemmisto)radikalismi hävittivät nämä käytöstä.
Sillä piti tasapäistää yhteiskunta vaikka oikeasti ihmisen siiviilisäädyllä on merkittävä vaikutus hänen toimiessaan osana yhteiskuntaa. Ei ymmärretty, että kyläyhteisöjen (pienten kaupunkien) kadotessa ei enää ollutkaan yleisesti tiedossa kuka oli naimisissa, vapaa tai jossain muussa "säädyssä". Ja tämä sitten alkoi hankaloittaa parisuhteiden muodostusta ja kulminaatiopiste lienee nyt saavutettu.
Lisäksi yhteiskunnassamme vallitseen kaksinaismoralismi naisten sinkkuuden osalta. Mediassa voimaantuneet naiset hehkuttavat ihanaa sinkkuuttaan vaikka oikeassa elämässä sitä yritetään piilotella ettei kukaan vaan paheksuisi.
Kyllä mua sais lähestyä asiallisesti samanikäiset ja samantyyppisellä ruumiinrakenteella varustetut miehet selvinpäin. En ymmärrettävästi lämpene, kun joku 10v vanhempi pallomaha yrittää tehdä tuttavuutta.
Pro tip: liity johonkin omalle tasollesi sopivaan kuoroon, ne ovat usein naisvoittoisia paikkoja.
Kuka helkkari on saikulla eron vuoksi 6kk? Kuulostaa kyllä nyt aavistuksen liioitellulta. Ymmärrän, jos max. 6 päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
@135 En koskaan tykkää / swaippaa oikealle rumille naisille. Mutta yhtä lailla paljon pahaa mieltä säästyisi, jos naiset laittaisivat kuvia, jotka ovat tuoreita/filtteröimättömiä/omasta naamasta. Hiljattain kävin "treffeillä" oman ikäiseni naisen kanssa, joka näytti enemmän äitini ikäiseltä.
Eikös voimakkaat filtterit ole helppo havaita kuvasta? Kannattaa swaipata vasemmalle sellaiset. Ja luulisi, että jos henkilö on ilmoittanut iäkseen vaikka 40, mutta kuvassa on huomattavasti nuoremman näköinen ihminen, jolla on 15 vuoden takaisin muodin mukaiset vaatteet, niin luulisi omankin epäluulon heräävän. Olen minäkin törmännyt Tinderissä miesten profiileihin, joilla on selvästi ollut tosi vanhat kuvat - miehen ikä on muka 47, mutta kuvassa omituisen nuoren näköinen, silmökulmissa ei merkkiäkään ikääntymisestä... arvaa vaan, menikö oikealle vai vasemmalle.
Huomasin, että monet miehet ovat kuvissa usein huomattavasti vanhemman näköisiä mitä profiilissa ilmoitettu ikä. Joko valehtelevat ikänsä isosti alakanttiin tai ovat rähjääntyneet epäterveellisestä elämästä. Anyway, vasuriin menevät.
Eri
Jaa. Itse mietin mitä taas selittäis parillekkin naiselle että me ei olla viettämässä yhdessä juhannusta eikä yhteistä kesää. Naisia ois vaikka kuinka, mutta mä en oo heidän kanssaan valmis.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Itse mietin mitä taas selittäis parillekkin naiselle että me ei olla viettämässä yhdessä juhannusta eikä yhteistä kesää. Naisia ois vaikka kuinka, mutta mä en oo heidän kanssaan valmis.
Mä voin huolia yhden, jos naama ei ole kuin petolinnun perse, kroppa ei ole kuin kantakirjaemakolla ja pillu ei ole kuin hirvellä.
T. Mieskarkki
196, Ai niinkö, että kun Matti on tullut taloon 2003 ja Päivi 2011, suhde on alkanut 2015 ja 2025 erotaan riitaisasti, niin HR:ssä ja rekrytoinnissa on vika?