Naisen löytäminen ilman Tinderiä?
Kaikki vapaat naiset tuntuvat ooevan Tinderissä. Mutta samalla tuntuu, ettei Tinderissä ole ketään, ainakin jos yhteydenottojen määrää katsoo. Vai onko se vaan niin, ettei sen ilmaisen profiilin kanssa voi kerta kaikkiaan edetä tykkäyksestä pidemmälle? Kertokaa kokeneemmat uudelle käyttäjälle.
Olen itse tykännyt joistain profiilista ja minun profiilillani on tusìnan verran tykkäyksiä. Mutta tykkääjien kuvat on sumennettuja, enkä pääse lähettämään viestejä. Tässäkö tää oli?
Kommentit (291)
Vierailija kirjoitti:
FWB olisi muuten hyvä ratkaisu, mutta kun haluan myös tuntea jotain naista kohtaan ennen seksiä ja se sitten taas tarkoittaa usein, että tulee liikaa tunteita ja ihastun. Vaikeeta on, kovin vaikeeta...
Vm -73
Same, same. N
Tytär sai apua kavereiden kautta.
Kaveri valehteli yhdelle pojalle, että tyttäreni on sanonut, että on kiinnostunut (vaikkei ollut) Tuo poika, tai onhan 22-vuotias jo mies, sitten alkoi liehitellä tytärtäni ja tytär sitten lämpeni. Nyt ovat kuin paita ja peppu.
Tytär sai tietää tempusra myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta miksi se mies alkaisi jutella just sinulle? Tinderissä saattaa toisesta kuitenkin saada jotain tietoa, esim. harrastuksista, kiinnostuksenkohteista, yms. mutta siellä kahvilassa viereisessä pöydässä istuvasta tietää vain sukupuolen ja ulkonäön. Toivoisitko todella, että sen perusteella joku tulee juttelemaan sinulle, eli olisitko its
Ne harrastukset ja kiinnostuksenkohteet saa selville kun vähän juttelee. Ei ole paha rasti.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole kaikki vapaat naiset tinderissä, siellähän on oikeita naisia todella vähän. Itse liikuskelen paljon kesäisin ulkona, käyn kahviloissa, museoissa, toreilla ja puutarhoissa, missään ei miehet juttele, paitsi jotkut ihan laitapuolen kulkijat saattaa kerjätä lanttia tai tupakkaa. Että onko miehet kaikki tinderissä? Räpläätte tinderiä, vaikka viereisessä pöydässä istuu sinkku nainen.
Jutellaan luonnossa, ei normaalisti puhuminen mitään häirintää ole ja sen näkee kyllä jos toista ei yhtään kiinnosta jutella.
Pointti on, että mies ei voi mitenkään vieraasta naisesta tietää, että kokeeko tämä lähestymisen häirintänä vai ei. Eli toisin sanoen lähestyminen on todella iso riski.
Ei ulkonäkö vielä riitä suhteen perustaksi, mutta toisaalta "ulkonäön puute" estää tutustumisen, jos toinen ei yhtään ulkonäöllisesti kiinnosta. Sanokaa vaan pinnalliseksi jos haluatte, mutta näin se vaan kohdallani on. Kuitenkin noin joka toinen normaalipainoinen ikäiseni nainen läpäisee tämän ensimmäisen gaten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että miehellä on mitään mahkuja Tinderissä, jos käytössä on ilmaisprofiili. No ehkä, jos on joku Cruisen Tomppa. Mutta 5-kymppinen Ilkka Insinööri saa kyllä olla vailla pelkoavaisten häirinnästä. Olisihan se toki kiva olla kerrankin elämässään "Saletisti".
Yksi neliviisikymppinen työkaveri, peruspertti ulkonäöltään oli Tinderissä. Sanoi, että ainoat viestit, jotka miehenä sai naisilta, oli sellaisia, joissa tarjottiin seuraa maksua vastaan. Tyyliin 200e tunti.
Ottiko peruspertti tarjouksen vastaan?
Sitäpä,ei minulle kertonut.
Olen liikkunut viime aikoina viikonloppuisin klo 18-22 ikäiseni ikisinkkumiehen kanssa. Huomaan, että kyllä 40-60 v. naiset silmäilevät meitä niin baaripöydässä kuin keikoilla. Itselläni ei ole syytä mennä rupattelemaan noille naisille, koska olen varattu. Kaverini puolestaan on passiivinen, vaikka rohkaisen häntä. Aina nämä silmäilijät ovat kuulemma vanhoja ja rumia, vaikka satavarmasti kaveriani nuorempia.
Työelämässä moni varattu 40-60 v. nainen on ollut ihastunut minuun. Sinkkuja työkavereita olen joutunut silloin tällöin torjumaan. Kaverini ei tätä oikein usko, koska hänellä eriäviä kokemuksia. Nyt hän on ollut 2v työtön ja se kyllä heikensi hänen statustaan oikeasti.
Hymyä huuleen pojat. Jutelkaa naisille mukavia, ilman turhia paineita. Ja jättäkää p#rno pois niin saatta motivaatiota naisten viettelemiseen. Ja hakekaa mitä tahansa työtä, ettette syrjäydy.
Vierailija kirjoitti:
Olen liikkunut viime aikoina viikonloppuisin klo 18-22 ikäiseni ikisinkkumiehen kanssa. Huomaan, että kyllä 40-60 v. naiset silmäilevät meitä niin baaripöydässä kuin keikoilla. Itselläni ei ole syytä mennä rupattelemaan noille naisille, koska olen varattu. Kaverini puolestaan on passiivinen, vaikka rohkaisen häntä. Aina nämä silmäilijät ovat kuulemma vanhoja ja rumia, vaikka satavarmasti kaveriani nuorempia.
Työelämässä moni varattu 40-60 v. nainen on ollut ihastunut minuun. Sinkkuja työkavereita olen joutunut silloin tällöin torjumaan. Kaverini ei tätä oikein usko, koska hänellä eriäviä kokemuksia. Nyt hän on ollut 2v työtön ja se kyllä heikensi hänen statustaan oikeasti.
Hymyä huuleen pojat. Jutelkaa naisille mukavia, ilman turhia paineita. Ja jättäkää p#rno pois niin saatta motivaatiota naisten viettelemiseen. Ja hakekaa mitä tahansa työtä, ettette syrjäydy.
Outo aika hengailla ikisinkkumiehen kanssa joka viikonloppu ja tuossa iässä.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina välillä kokeillut deittiappeja ja poistanut ne. Tällä hetkellä ajattelen, etten niihin enää liity. Odotan siis, että joku mukava mies lähestyy livenä.
Deittiappien ja sinkkuryhmien paras puoli on, että ihmiset ovat niissä likkeellä suhtkoht samansuuntaisella agendalla. Reaalimaailmassa vaatii aika paljon työtä tutustua uuteen ihmiseen ja selvittää tämän parisuhdestatus ja se, onko mahdollisesti kumppania vailla.
On minulta joskus joku tullut parkkipaikalla kysymään, paljollako myyn kesäautoni, mutta kun laittaa ilmon Nettiautoon, niin yhteydenottojen määrä kasvaa. Sama koskee seuranhakua.
M52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta miksi se mies alkaisi jutella just sinulle? Tinderissä saattaa toisesta kuitenkin saada jotain tietoa, esim. harrastuksista, kiinnostuksenkohteista, yms. mutta siellä kahvilassa viereisessä pöydässä istuvasta tietää vain sukupuolen ja ulkonäön. Toivoisitko todella, että sen perusteella joku tulee juttelemaan sinulle, eli olisitko its
Ne harrastukset ja kiinnostuksenkohteet saa selville kun vähän juttelee. Ei ole paha rasti.
Missasit pointtini. Mikä olisi syy alkaa jutella juuri jollekin tietylle naiselle selvittääkseen, millainen ihminen tämä on? Jos kaupungilla liikkuu samaan aikaan vaikka 500 naista, niin olisiko tarkoitus pysäytellä heistä jokainen, jonka vaan ehtii, vai miten? Vai jokaiselle kohdalle osuvalle alkaa heittää juttua sillä ajatuksella, että jokainen on potentiaalinen kumppani? Joten: millä perusteella valita se, ketä lähestyy? Pelkkä ulkonäkö vai?
Vierailija kirjoitti:
No ei ole kaikki vapaat naiset tinderissä, siellähän on oikeita naisia todella vähän. Itse liikuskelen paljon kesäisin ulkona, käyn kahviloissa, museoissa, toreilla ja puutarhoissa, missään ei miehet juttele, paitsi jotkut ihan laitapuolen kulkijat saattaa kerjätä lanttia tai tupakkaa. Että onko miehet kaikki tinderissä? Räpläätte tinderiä, vaikka viereisessä pöydässä istuu sinkku nainen.
Jutellaan luonnossa, ei normaalisti puhuminen mitään häirintää ole ja sen näkee kyllä jos toista ei yhtään kiinnosta jutella.
Pitäisi olla niitä sinkkupinssejä tms. Jossain K-Marketeissa taisi olla sinkkukoreja, mutta ei siellä kaupassa koko ajan voi notkua sinkkukori kädessä.
02940 Espoo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te tapaa ihmisiä missään? Minä olen löytänyt seurustelukumppaneita tuttujen kautta, harrastuksista, matkoilta, opinnoista, töistä, ravintolasta ja kerran jopa lentokoneestakin.
Ainoastaan töissä. Mustasukkaisen ja "hullun exän" jäljiltä kaveripiiri ja harrastukset kutistuivat olemattomiin. Välillä tulee olo, että tulisipa kuula ja tappaisi. Tai rekkaa omalla kaistalla. Tää elämä tais olla tässä.
Minun eksä myös toimi noin. Haukkui kaikille kaveripiirin naisille, joten seuraa ei enää herunut. Onneksi löysin uudet piirit.
Minkä ihmeen takia se nainen pitäisi löytää? Elämä on paljon helpompaa kun ei ole naista riesana. Kyllä ne ruuan laitto, vaatteiden pesu ja siivous onnistuu poikamieheltäkin. Nainen vain sotkee miehen elämän, alkavat yleensä aina määräilemään uudet tavat, muovaavat miehen ulkoisen habituksen ja tavat, ja lopuksi suorittavat miehelle henkisen kastraation. Pääsääntöisesti aina toistuu tämä sama kaava. Pari ekaa kuukautta naisten kanssa on niin ruusuista ja muka onnellista, mutta kyllä se arki sieltä koittaa hyvin nopeasti kaikkine typerine kommervenkkeineen ja se totuus tosielämästä lävähtää hyvin äkkiä päin naamaa. Ja sitten ei naurata enää yhtään. Eikä se ole niin helppoa päästä niistä naisista edes eroon, vaikka äkkiseltään niin luulisi. Jos on pelkkä seksi mielessä, niin takuuvarmasti on halvempaa käyttää maksullisia.
Ja tämä tuli kahden avioliiton ja useiden seurustelu suhteiden kokemuksesta. Ja miehen on liian helppo on langeta naisten kanssa siihen samaan ansaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
<
Kesäisin on enemmän virtaa. Ainakin toistaiseksi. Yksi ilta viikossa ei ole pahakaan. Ja yritän ihan oikeasti saada kaverini liikkumaan kodin ulkopuolella, koska olen huolissani hänen syrjäytymisestään. Olemme tunteneet lapsesta saakka, yli 40 v. Ja kuten sanoin, lähden mukaan vain alkuillan ajaksi, koska viihdyn oman kultani kainalossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi olla niitä sinkkupinssejä tms. Jossain K-Marketeissa taisi olla sinkkukoreja, mutta ei siellä kaupassa koko ajan voi notkua sinkkukori kädessä.
02940 Espoo
Yksikään heteromies ei ota käteensä tuollaista sinkkukoria. Se nähtiin jo silloin, kun tuo sinkkukori ensimmäisen kerran lanseerattiin.
Vierailija kirjoitti:
Tytär sai apua kavereiden kautta.
Kaveri valehteli yhdelle pojalle, että tyttäreni on sanonut, että on kiinnostunut (vaikkei ollut) Tuo poika, tai onhan 22-vuotias jo mies, sitten alkoi liehitellä tytärtäni ja tytär sitten lämpeni. Nyt ovat kuin paita ja peppu.
Tytär sai tietää tempusra myöhemmin.
Kiitos kavereille! Kiva temppu.
Joo, Tinderin tehtävä on takoa rahaa sen omistajille eikä oikeasti saada matcheja aikaiseksi. Niille on parasta jos Tinderin käyttäjä käyttää appia mahdollisimman paljon päivän aikana ja jää siihen koukkuun. Parempi onni olisi löytää sopiva kumppani jos oikeasti maksaisi jollekin matchmakerille vaikka 200€ ja tämä hakisi vaikkapa 5 eri ehdokasta joiden kanssa treffeille kuin tuhlata aikaa ja rahaa Tinderiin. Uskon että sen aika oli ja meni jo.
Kannattaa oikeasti kokeilla uusia harrastuksia joissa on sekä naisia ja miehiä mukana ja löytää sopiva henkilö sen kautta live-tapaamisissa. Olen mukana kahdessa harrastuksessa joissa on 50/50 tai jopa 60/40 miehiä/naisia. Toinen on vesiurheiluun liittyvä harrastus ja toinen taidetyylinen. Olen nähnyt kun pareja syntyy harrastuksen kautta ja näyttäisi että nämä parit myös pysyvät yhdessä.
Mä en saa Tinderissä käytännössä yhtään mätsejä. En myöskään ole valmis lähestymään tuntemattomia naisia ruokakaupassa, kirjastossa tai puistossa.
Olen hyväksynyt sen että pelini on pelattu, mitä kumppanin saamiseen tulee.
Vierailija kirjoitti:
Mä en saa Tinderissä käytännössä yhtään mätsejä. En myöskään ole valmis lähestymään tuntemattomia naisia ruokakaupassa, kirjastossa tai puistossa.
Olen hyväksynyt sen että pelini on pelattu, mitä kumppanin saamiseen tulee.
Eikä naisia kannata noissa mainitsemissasi paikoissa lähestyäkään, ellet todella tiedä, mitä olet tekemässä. Tinderiin kannattaa mennä vain siinä tapauksessa, jos sinulla on myös live-elämässä arvoa niin paljon, että et periaatteessa edes tarvitsisi Tinderiä.
Useat naiskaverit ja useat ryhmäkuvat missä pääosin naisia on kyllä red flag.