Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen löytäminen ilman Tinderiä?

Vierailija
15.06.2025 |

Kaikki vapaat naiset tuntuvat ooevan Tinderissä. Mutta samalla tuntuu, ettei Tinderissä ole ketään, ainakin jos yhteydenottojen määrää katsoo. Vai onko se vaan niin, ettei sen ilmaisen profiilin kanssa voi kerta kaikkiaan edetä tykkäyksestä pidemmälle? Kertokaa kokeneemmat uudelle käyttäjälle.

Olen itse tykännyt joistain profiilista ja minun profiilillani on tusìnan verran tykkäyksiä. Mutta tykkääjien kuvat on sumennettuja, enkä pääse lähettämään viestejä. Tässäkö tää oli? 

Kommentit (291)

Vierailija
21/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole onnistunut löytämään kumppania tinderistä, tai Tinderin ulkopuolelta. 

M40

Naisia kyllä löytyy näiin sosiaalisena ekstroverttinä juttukaveriksi ja tapaamisìinkin. Mutta eronneet 5-kymppiset naiset, joilla on usein vielä jälkikasvua kotona, ovat niin vaativia tai heidän toiveensa parisuhteelle niin jäsentymättömiä, että työpaikanhakuprosessikin satojen muiden hakijoiden joukossa  tuntuu helpommalta rastilta. Edellinen yritys kaatui siihen, että tunsin olevani kuin silitysrauta, joka kaivetaan kaapista tarpeen tullen, eli kerran kaksi kuukaudessa.

M52

Vierailija
22/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Se on varmaan jotain kohtaloa koska edelliseen eikä nykyiseen puhelimeen (android) mulla ei pysty edes lataamaan sitä :D Sovelluskauppa ilmoittaa ettei sitä muka ole saatavilla, eikä muitakaan deittiappeja 😅 Ja mulla on siis ihan tänä vuonna ostettu puhelin, mut tää on joku ihan halpisandroid, et en tiedä vaikuttaako se siihen? Ei luulisi. N33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderin logaritmi toimii silleen, että sun on oltava kokonaisuus.

Linkitetty kaikki muut somet, joiden oltava aktiivisia ja täynnä tuoreita päivityksiä ja paljon seuraajia niissä.

Facebookissa oltava kavereina naisia ja ryhmäkuvissa kanssasi useita naisia.

Bion kuvissa tulee näkyä "huomaamattomasti" korkea tulotaso esim Porschen avaimenperä kuvan nurkassa, missä nautit lattea kahvilan terassilla.

Jos sulla on pelkästään kaksi kuvaa missä yrmyilet ja tekstinä "ota selvää", eikä minkäänlaista somehistoriaa, ei matcheja tule.

Vierailija
24/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkitetty kaikki muut somet, joiden oltava aktiivisia ja täynnä tuoreita päivityksiä ja paljon seuraajia niissä.

Bion kuvissa tulee näkyä "huomaamattomasti" korkea tulotaso esim Porschen avaimenperä kuvan nurkassa, missä nautit lattea kahvilan terassilla.

Jos sulla on pelkästään kaksi kuvaa missä yrmyilet ja tekstinä "ota selvää", eikä minkäänlaista somehistoriaa, ei matcheja tule.

Tinderin kehittäjillä on uskomaton valta nyky-yhteiskunnassa. Heidän luomansa algoritmi käytännössä päättää sen, että kuka voi pariutua kenen kanssa, ja sitä kautta myös sen, että keille ja minkälaisia lapsia syntyy.

Vierailija
25/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderin kehittäjillä on uskomaton valta nyky-yhteiskunnassa. Heidän luomansa algoritmi käytännössä päättää sen, että kuka voi pariutua kenen kanssa, ja sitä kautta myös sen, että keille ja minkälaisia lapsia syntyy.

No, pariutuu ihmiset ilman Tinderiäkin. Esim baarit, festarit, koulut, harrastukset, työt on mahdollisia paikkoja löytää puoliso.

Vierailija
26/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene kirjastoon tai kävelylle, naisia tulee vastaan jatkuvasti 

Outo ehdotus. Ihan kuin tuo olisi mitenkään mormaali tapa löytää kumppani - että alkaa pysäytellä random ihmisiä, joista todennäköistä ketään ei kiinnosta joku satunnainen ohikulkija.

Vierailija
27/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että miehellä on mitään mahkuja Tinderissä, jos käytössä on ilmaisprofiili. No ehkä, jos on joku Cruisen Tomppa. Mutta 5-kymppinen Ilkka Insinööri saa kyllä olla vailla pelkoavaisten häirinnästä. Olisihan se toki kiva olla kerrankin elämässään "Saletisti".

Yksi neliviisikymppinen työkaveri, peruspertti ulkonäöltään oli Tinderissä. Sanoi, että ainoat viestit, jotka miehenä sai naisilta, oli sellaisia, joissa tarjottiin seuraa maksua vastaan. Tyyliin 200e tunti. 

Ottiko peruspertti tarjouksen vastaan?

Vierailija
28/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole. Se on varmaan jotain kohtaloa koska edelliseen eikä nykyiseen puhelimeen (android) mulla ei pysty edes lataamaan sitä :D Sovelluskauppa ilmoittaa ettei sitä muka ole saatavilla, eikä muitakaan deittiappeja 😅 Ja mulla on siis ihan tänä vuonna ostettu puhelin, mut tää on joku ihan halpisandroid, et en tiedä vaikuttaako se siihen? Ei luulisi. N33

Minulla sama, mutta omalla kohdalla johtuu siitä, että Google-tilini ei jostain syystä ole rekisteröitynyt aikuisen tiliksi, eli Google ei muka pysty varmistamaan ikääni.

Vierailija
29/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan lukea naista kuin avointa kirjaa.

Vierailija
30/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee toki. Mutta mitä sitten? Vaikka ekstrovertti olenkin, niin varmaan vähän pitkään katsovat, jos alan tuosta vaan puheille vastaantulijoiden kanssa. Teininä asiat olivat mutkattomampia, kun suunnilleen kaikista tytöistä tiesi, ovatko vapaita tai varattuja. Minuakin on aikanaan tyttö lähestynyt kioskin kulmalla sanoen "Alakko nää mua?" Ymmärrettävästi näin ei voi tehdä "aikuisena", eikä 5-kymppisistä vastaantulijoista ei tiedä parisuhdestatusta, eikä vasenta nimetöntäkään aina pääse tarkastamaan.

M52

Niin ja kukaan fiksu ei ole kiinnostunut parisuhteesta kenen tahansa kanssa vain siksi, että ollaan sinkkuna. Senkään vuoksi tuollainen puskista tuleva "alakko nää mua" ei ole aikuisten ihmisten juttu, koska aikuisena sitä toivoo suhteelta jotain yhteensopivuutta, molemminpuolista kiinnostusta ja samanhenkisyyttä. Sattumanvaraisten ohikulkijoiden pysäyttely suhteen toivossa on aivan järjetöntä hakuammuntaa - ja mikä siinä edes olisi se syy, miksi muka jostain kiinnostuu? Ulkonäkö? Pitäisi sitten molempien olla yhtä ulkonäköpainotteisia, että moelmmille just se riittää suhteen perustaksi, ja sitten vielä kummankin sattua olemaan täysin sen toisen tyyppiä.

Eli ei, tuo ei ole missään tapauksessa toimiva taktiikka. Mutta esim. minua on pyytänyt treffeille työn puolesta tuttu mies ja toinen sellainen, jota oli tavattu muutaman kerran vapaa-ajan toiminnan merkeissä. Eli  vaikka kaikki sinkkunaiste olisivat Tinderissä, niin kyllä he samaan aikaan pyörivät myös muualla - heklin käyvät töissä, harrastavat, tapaavat ihmisiä, käyvät ehkä joskus baarissakin.... Että kyllä ihmisiin voi edelleen muuallakin törmätä kuin deittipalstoilla.

Vierailija
31/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen löytänyt paljon paremmin seuraa vaikka Facen sinkkuryhmistä tai suomi24-treffeiltä. Yksisarvinen on kuitenkin vielä kateissa, vaikka ihan kivoja mimmejä onkin tullut tavattua.

Vierailija
32/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kaikki vapaat naiset tinderissä, siellähän on oikeita naisia todella vähän. Itse liikuskelen paljon kesäisin ulkona, käyn kahviloissa, museoissa, toreilla ja puutarhoissa, missään ei miehet juttele, paitsi jotkut ihan laitapuolen kulkijat saattaa kerjätä lanttia tai tupakkaa. Että onko miehet kaikki tinderissä? Räpläätte tinderiä, vaikka viereisessä pöydässä istuu sinkku nainen. 

Jutellaan luonnossa, ei normaalisti puhuminen mitään häirintää ole ja sen näkee kyllä jos toista ei yhtään kiinnosta jutella.

Vierailija
33/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sieltä tinderistä löytäisi naisen.tavismieskin, kun laskee riman alas. Niitä eronneita usean lapsen.40+ äitejä.on tinder täynnä. Mutta jos etsit lapsetonta ja normaalivartaloista perusnättiä ja fiksua naista, sä tuhlaat vain aikaasi. 

Yksinkertaisinta mennä vain baariin juomaan viinaa ja kokeiltava siellä onnea. 

Miten Tinder voi olla täynnä usean lapsen äitejä, kun tilatojen mukaan suomalaisilla, suomalaistaustaisilla naisilla on yleisimmin 0-2 lasta? Jos siis lestadiolaiset lasketaan pois tilastojen sotkemasta.

Vierailija
34/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä käy flaksi niillä miehillä, joilla on käynyt flaksi oikeassakin elämässä. Olin suosittu parikymppisenä. Tumma ja komea. Aika köyhä kylläkin. Erosin melkein 25 v. liitosta viisikymppisenä. Olin yhä komeahko, vaikkakin pienituloinen ja semikalju. Tinderissä tuli kymmeniä tykkäyksiä ja osumia. Kävin Tinder-treffeillä n. 15 kertaa. Viimeisen treffikumppanin kanssa olen ollut yhdessä jo yli 3v.

Vierailija
35/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina välillä kokeillut deittiappeja ja poistanut ne. Tällä hetkellä ajattelen, etten niihin enää liity. Odotan siis, että joku mukava mies lähestyy livenä.

Vierailija
36/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

FWB olisi muuten hyvä ratkaisu, mutta kun haluan myös tuntea jotain naista kohtaan ennen seksiä ja se sitten taas tarkoittaa usein, että tulee liikaa tunteita ja ihastun.  Vaikeeta on, kovin vaikeeta...

Vm -73

Vierailija
37/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa työelämä on kaikkein potentiaalisin paikka löytää kumppani aikuisiällä. Ei kovin suositeltava vaihtoehto, mutta kyllä näitä työparisuhteita vaan aikuisille ihmisille jatkuvasti syntyy. Tällaiset "iske kirjastossa ja kaupassa" eivät ole tänä päivänä todellakaan suositeltavia vaihtoehtoja, ellet todella (miehenä) tiedä, mitä olet tekemässä. Baarit eivät myöskään ole enää mitään seuranhakupaikkoja, kuten joskus.

Ylipäätään jos pareja halutaan live-elämässä, niin naisten vastuu on paljon suurempi lähestymisissä ja kiinnostuksen osoittamisessa.

Vierailija
38/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole kaikki vapaat naiset tinderissä, siellähän on oikeita naisia todella vähän. Itse liikuskelen paljon kesäisin ulkona, käyn kahviloissa, museoissa, toreilla ja puutarhoissa, missään ei miehet juttele, paitsi jotkut ihan laitapuolen kulkijat saattaa kerjätä lanttia tai tupakkaa. Että onko miehet kaikki tinderissä? Räpläätte tinderiä, vaikka viereisessä pöydässä istuu sinkku nainen. 

Jutellaan luonnossa, ei normaalisti puhuminen mitään häirintää ole ja sen näkee kyllä jos toista ei yhtään kiinnosta jutella.

Mies ei voi tietää, että viereisessä pöydässä istuu sinkkunainen. Eikä Suomessa ole koskaan ollut normaalia selvinpäin lähestyä jossain museossa tai puutarhassa.

Vierailija
39/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama, mutta omalla kohdalla johtuu siitä, että Google-tilini ei jostain syystä ole rekisteröitynyt aikuisen tiliksi, eli Google ei muka pysty varmistamaan ikääni.

Ai joo, se johtuukin varmaan tosta :D Hah... Sama juttu kun Youtubessa ei nää kaikkea sisältöä kun eivät pysty varmistumaan iästä 😅 No, mut normielämässäkin mu luullaan usein nuoremmaksi joten samalla kaavalla sitten verkossa näköjään 🙈 N33

Vierailija
40/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta miksi se mies alkaisi jutella just sinulle? Tinderissä saattaa toisesta kuitenkin saada jotain tietoa, esim. harrastuksista, kiinnostuksenkohteista, yms. mutta siellä kahvilassa viereisessä pöydässä istuvasta tietää vain sukupuolen ja ulkonäön. Toivoisitko todella, että sen perusteella joku tulee juttelemaan sinulle, eli olisitko itse kiinnostunut miehestä, joka kiinnostuu sinusta pelkän sukupuolen ja ulkonäön perusteella? Tai sitten miehestä, joka lähestyy hakuammuntana kaikkia naisia sillä ajatuksella, että melkein kuka tahansa käy?

En ainakaan itse lähesty ikinä random miehiä, joista en tiedä mitään, vaikka toivoisinkin löytäväni kumppanin. Syy on se, ettei minun kiinnostukseni herää jokaisen random miehen kohdalla, eikä vielä KOSKAAN tämän 46-vuotisen elämäni aikana ole pelkkä ulkonäkö herättänyt kiinnostustani. Ehkäpä joillain miehillä on sama - ja uskoisin, että mitä fiksumpi ja syvällisempi mies, sitä epätodennäköisemmin hän kiinnostuu jostain random naisesta vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme