Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori nainen hyppäsi taksiin tuntemattoman miehen kanssa koka jätti hänet Espooseen kadulle

Vierailija
15.06.2025 |

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011301591.html

meni sitten nukkumaan omakotitaloon ihan outoon perheeseen 

Kommentit (317)

Vierailija
181/317 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tääki johtuu rasismista

Vierailija
182/317 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ku joku kauhistunu mummeli kirjottanu kommentteihin että miten se nyt tuntemattoman miehen matkaan lähti.

Missäköhän nunnaluostarissa se on kasvanu. Jo 20 vuotta sitten ku mä olin parikymppinen tuo oli todella yleistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/317 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähti jatkoille jonku miehen kans mut ei halunnukaa antaa pimpsaa

Olikohan purraa mukaellen miehen antamassa informaatiossa tyttöselle parantamisen varaa ja siittä syystä tuollainen erilainen näkemys asiantilan suhteen.

En jaksa selata koko ketjua onkohan tää vasta eka viesti johon joku vammanen tulee öyhöttämään perussuomalaisista

Aiemmin vain ihmeteltiin, kun ei persuista ole vielä mainittu mitään.

Vierailija
184/317 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähti jatkoille jonku miehen kans mut ei halunnukaa antaa pimpsaa

Olikohan purraa mukaellen miehen antamassa informaatiossa tyttöselle parantamisen varaa ja siittä syystä tuollainen erilainen näkemys asiantilan suhteen.

En jaksa selata koko ketjua onkohan tää vasta eka viesti johon joku vammanen tulee öyhöttämään perussuomalaisista

Aiemmin vain ihmeteltiin, kun ei persuista ole vielä mainittu mitään.

PersuS on psras😅

Vierailija
185/317 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ku joku kauhistunu mummeli kirjottanu kommentteihin että miten se nyt tuntemattoman miehen matkaan lähti.

Missäköhän nunnaluostarissa se on kasvanu. Jo 20 vuotta sitten ku mä olin parikymppinen tuo oli todella yleistä.

ja nyt saa lisäjännityksen raiskaako taksikuski

Vierailija
186/317 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä oletkin ollut menevä, vähän tuhmakin tyttö.

Vierailija
187/317 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori nainen sanoi ettei löytänyt ystäviään, ei aamulla meinattu saada hereille, muttei varmastikaan haissut viinalle tai ollut humalaisen oloinen edes illalla 13-vuotiaastakaan. Olisiko nuori nainen kuitenkin huumattu jollakin tavoin baarissa. Taksimatka on saattanut ollakin juuri kyseiselle itähelsinkiselle alueelle eli ko. seuralainen asuu lähistöllä.

Vierailija
188/317 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja joku miehen nimellä kirjottava kyynelehtii et "maailma on todella julma paikka tytöille ja naisille" 😂 

Vierailija
189/317 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli tosi outo tarina. Tuon pääsankarin on täytynyt olla aika pierussa. Hyvä tietty, että ymmärsi hakea apua. Ja sai apua.

Niinhän hän olikin. Ihan normaalia sekoilua 18-vuotiaalta. Mutta sinähän et ole koskaan ollut 18 etkä kännissä.

Vierailija
190/317 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut erittäin tuhma tyttö jo 70-luvulla. Mutta sinä et ole ikinä ollut nuori etkä humalassa.

Vierailija
191/317 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut erittäin tuhma tyttö jo 70-luvulla. Mutta sinä et ole ikinä ollut nuori etkä humalassa.

huh kerros lisää sykkii

Vierailija
192/317 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja joku miehen nimellä kirjottava kyynelehtii et "maailma on todella julma paikka tytöille ja naisille" 😂 

Kyllä naisille tulisi antaa se arvostus, arvo ja kunnioitus jonka parempana puoliskona ansaitsevat.

Vierailija
193/317 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä saatanaa te täällä hyvesignaloitte? Muistelkaapa omaa nuoruuttanne.

Vierailija
194/317 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naisille tulisi antaa se arvostus, arvo ja kunnioitus jonka parempana puoliskona ansaitsevat.

Ai mä luulin et puoliskot on tasa-arvoisia

Vierailija
195/317 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tämä ihana tyttö olisi raiskattu monikulttuurisesti hs-lehti olisi vaiennut täydellisesti

Vierailija
196/317 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panemaan menossa?

Ehkä mies oli hyvä manipuloimaan kuten monesti nuo yökerhoissa hieman juhlatuulella olevia naisia  saalistavat yleensä ovat. 

Saattoi tytölle taksimatkan aikana valjeta miksi oltiin menossa jonnekin ja mitä tekemään.

Mitähän normaaliälyinen ihminen voisi kuvitella mahdollisesti tapahtuvan, jos lähtee miehen kanssa ravintolasta jatkoille?

Niinpä. Tuo tyttö ei ollu koskaan kattonu Sinkkuelämää. Olikoha se neitsyt?

Vierailija
197/317 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kerroin, että olen jonkun perheen luona Myllypurossa. Ne oli että voi ei sua taas, tyttö kertoo".

Kavereiden kommentointi kertoo, että tytön tapana on ryypätä perseet ja sekoilla.

Vierailija
198/317 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani sängyssä makasi nuori tyttö hyvin syvässä unessa kuin Kultakutri ja kolme karhua -tarinassa.

Vierailija
199/317 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäviensä kanssa iltaa viettänyt nainen oli lähtenyt jatkamaan iltaa entuudestaan tuntemattoman miehen kanssa. Matkalla mies oli ilmoittanut, että yhteinen taksitaival päättyisikin yllättäen keskelle Itä-Helsinkiä. Alue oli naiselle vieras, hän oli viileänä yönä kevyesti pukeutunut eikä hänellä ollut matkapuhelinta mukanaan.

ihana tarina ihana tyttö ihana mies ihana taksi ihana kaikki

Vierailija
200/317 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kerroin, että olen jonkun perheen luona Myllypurossa. Ne oli että voi ei sua taas, tyttö kertoo".

Kavereiden kommentointi kertoo, että tytön tapana on ryypätä perseet ja sekoilla.

Kerroin, että olen jonkun perheen luona Myllypurossa. Ne oli että voi ei sua taas, tyttö kertoo ja paljastaa ystäviensä suunnitelman: Kaverit ovat suunnitelleet, että ostavat minulle valjaat, hän nauraa. Kavasto puolestaan toteaa, että heillä saa edelleenkin ottaa vieraan vastaan yöksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi