Ensi yö menee taas sätkiessä. Jalat niin levottamat. Auttaako teillä mikä levottomiin jalkoihin?
Mulla on jo tukisukat jalassa, mutta ei mitään apua nyt. Jalkoja vain pakotta. Tekee mieli jo nyt heilutella tässä sohvalla. Kohta pitäisi parin tunnin sisällä koittaa nukkua, mutta mitä tästä tulee.
Kommentit (62)
Savukkeita menee about 15-20 päivässä, alkoa en ole tänä viikonloppuna juonut. Mies kyllä.
Ap
Lapsesta asti vaivannut. Menen nukkumaan vasta niin väsyneenä, että tiedän nukahtavani heti. Ehkä sätkin unissani, mutta ainakaan en herää siihen.
Voisiko olla magnesiumin puute. Kokeile lisäravinteella, ei tietysti tulevaan yöhön ole apua mutta jatkossa.
Pistä joku aikaraja jalkojen heiluttelulle esim 15 min ja sitt päätät alkaa nukkuu, niin ei mene koko yö jalkojen heiluttelun kanssa.
Rautalääke, B12-vitamiini? Oisko näistä apua?
Pramipexole auttaa itselläni. Ei mitkään poppakonstit.
V***umainen vaiva.
Laita 100 kilon puntit niin et varmasti sätki.
Itse levitän lämmittävää voidetta kuten Tummeli tai vastaava. Villasukat ja pitkikset.
Vierailija kirjoitti:
Savukkeita menee about 15-20 päivässä, alkoa en ole tänä viikonloppuna juonut. Mies kyllä.
Ap
Miehen alkoholinjuominen ei sinun jalkoihin vaikuttane.
Kokeile sitä magnesiumia. Ja katokin, että purkissa lukee sitraatti, se on kalliimpaa, mutta imeytyy. Oksiditabletit auttavat vain ummetukseen...
Minä sätkittelen tässä sohvalla täydestä riemusta. Sitten nukkumaan mennessä jalat ovat niin väsyneet, että unohtavat sätkiä.
Mieheni väittää että on keksitty juttu ja ettei sellaista ole olemassakaan. Hän on sitä mieltä että ihan hänen kiusaukseen sätkin. Muut törmänneet tällaiseen asenteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Mieheni väittää että on keksitty juttu ja ettei sellaista ole olemassakaan. Hän on sitä mieltä että ihan hänen kiusaukseen sätkin. Muut törmänneet tällaiseen asenteeseen?
Kauheaa😱 otan osaa. Mun mies huomaa kun sätkin ja tarjoutuu hieromaan.
kaikki lääkäritkään ei tunnista, on olemassa lääkkeitä jotka todella auttaa. Mikään voide tai esim. mangesium hukkaan heitettyä rahaa. Neurologille vaan. Ja on olemassa monta muotoa tätä, liikuttelua ja kipua joka vetää käsivarsia kans
liikuttelun kans pärjää mutta kipu on raastava juttu ja miehelle terveiset kyllä tämä on aivan tosi vaiva ja pirullinen semmonen
Vierailija kirjoitti:
Ap
No voi jeesus! Kessuttelija eikä tajua edes sitä lopettaa.
Muut ovat varmasti myös sanoneet tämän, mutta oletko kokeillut Magnesiumia?
Kaikki keskushermoon vaikuttavat turhakkeet nyt ainakin kannattaa lopettaa. Kofeiini, tupakka, alkoholi. Katsoo pari kk auttaako ja sitä kautta eteenpäin.