Nuori nainen hyppäsi taksiin tuntemattoman miehen kanssa koka jätti hänet Espooseen kadulle
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011301591.html
meni sitten nukkumaan omakotitaloon ihan outoon perheeseen
Kommentit (317)
Vierailija kirjoitti:
Melkoisen holtitonta käytöstä nuorelta naiselta, ei voi muuta sanoa.
Miksi erikseen täytyy sanoa nuorelta naiselta? Ihan kuin se olisi raskauttava tekijä.
Sohvalla yönsä nukkunut 13-vuotias poika kertoi, että hän oli avannut varhain aamulla oven. Hän oli kuullut koputuksia, ja koska luuli siskonsa ystävän tulleen heille kylään, päästi tytön sisään.
Tyttö meni vapaana olleeseen huoneeseen, ja poika palasi sohvalle jatkamaan uniaan.
Aamupäivällä herätessään tyttö luuli olevansa siellä missä pitikin eli ystävänsä luona. Huoneessa oli jotain tuttua, mutta kuka oli se nainen, joka herätteli häntä ja kutsui aamiaiselle?
Se oli kuin elokuvasta, naurahtaa mysteerinukkuja kertoessaan erikoisen yön ja aamun tapahtumista Iltalehdelle.
Oli onni että menin juuri Mian luo. Siinä oli riskit vaikka mihin, aamiaista ja huolenpitoa saanut 18-vuotias lukiolainen sanoo. Hän ei esiinny jutussa nimellään, mutta Iltalehti tietää tytön henkilöllisyyden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panemaan menossa?
Ehkä mies oli hyvä manipuloimaan kuten monesti nuo yökerhoissa hieman juhlatuulella olevia naisia saalistavat yleensä ovat.
Saattoi tytölle taksimatkan aikana valjeta miksi oltiin menossa jonnekin ja mitä tekemään.
Mitähän normaaliälyinen ihminen voisi kuvitella mahdollisesti tapahtuvan, jos lähtee miehen kanssa ravintolasta jatkoille?
Niinpä. Tuo tyttö ei ollu koskaan kattonu Sinkkuelämää. Olikoha se neitsyt?
Ai ihana. Säilyi edelleenkin vaikka lähellä taisi sen menettäminen ollakin.
Tyttö oli jutellut baarissa suunnilleen ikäisenä nuoren miehen kanssa, ja kohdattuaan tämän uudelleen lähti taksilla nuorukaisen matkaan. Tytöllä ei ollut tietoa, mihin he olivat ajamassa. Kello oli noin neljä aamulla.
Taksissa nuorille tuli riitaa, koska nuorukaisella oli sellaisia odotuksia, joihin tyttö ei ollut varautunut.
En tiennyt, mikä on agendana. Se mies tai poika heitti mut ulos taksista.
hehee
Vierailija kirjoitti:
Tyttö oli jutellut baarissa suunnilleen ikäisenä nuoren miehen kanssa, ja kohdattuaan tämän uudelleen lähti taksilla nuorukaisen matkaan. Tytöllä ei ollut tietoa, mihin he olivat ajamassa. Kello oli noin neljä aamulla.
Taksissa nuorille tuli riitaa, koska nuorukaisella oli sellaisia odotuksia, joihin tyttö ei ollut varautunut.
hehee
nuoren miehen vai "nuoren miehen"
Aamulla Mia Kavasto, 48, kuuli pojaltaan, että heillä on yövieras.
En hämmästynyt aluksi suuremmin, koska meillä käy paljon lasten kavereita, ja meillä on aina avoimet ovet. Sanoin, että mennäänpä katsomaan, Kavasto kertoo.
hyvä vinkki monikulttuurisille murtovarkaille
Kavaston ja tytön kohtaaminen oli luontevaa, sillä Kavasto on tottunut olemaan tekemisissä nuorten kanssa. Hän on ammatiltaan juristi ja hänellä on asianajotoimisto, mutta sen lisäksi hän on myös Helsingin teatterikoulun rehtori ja teatteriopettaja.
miten sattuikin, onneksi mia ei ollut esim siivooja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ku joku kauhistunu mummeli kirjottanu kommentteihin että miten se nyt tuntemattoman miehen matkaan lähti.
Missäköhän nunnaluostarissa se on kasvanu. Jo 20 vuotta sitten ku mä olin parikymppinen tuo oli todella yleistä.
Sinä oletkin ollut menevä, vähän tuhmakin tyttö.Minä olen ollut erittäin tuhma tyttö jo 70-luvulla. Mutta sinä et ole ikinä ollut nuori etkä humalassa.
Tuo oli vähättelyä ja loukkaus
melkoinen tulevaisuus edessä kun 18v viinankäyttö noin holtitonta
On kylläniin nollajuttu ku olla voi. Että ihan Helsingissä ilman kännykkää. Tervetuloa tunturiin ilman kånnykkää
Vierailija kirjoitti:
kunnon kännisekoilija ihanuus
Kyllä ihan kateeks käy
laittaisin tämän kategoriaan "läheltä piti"
eli hs-lehti olisi parin vuoden päästä tehnyt pikkujutun raiskauksesta itähesassa
Vierailija kirjoitti:
hehee
Aika inhottava mies. Vissiin tottunut tinder- treffeillä saamaan joka kerta ja sitten kun live-elämässä ei heti ollutkaan luvassa niin ei muuta yhteistä enään löytynytkään.
Tuleva elinikäinen sinkku?
Toisin toimien olisi saattanut saada tyttösestä kelpo elämänkumppanin.
valjaista päätellen ei ollut ihanuuden ensimmäinen kännisekoilu
eikä viimeinen
Päässä vikaa kaikilla asianosaisilla. Tyttö eniten hoitoa vailla.
ihana kännisekoilureissu
saa nähdä millä reissulla napsahtaa ja ollaankin malmin päivystyksessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ku joku kauhistunu mummeli kirjottanu kommentteihin että miten se nyt tuntemattoman miehen matkaan lähti.
Missäköhän nunnaluostarissa se on kasvanu. Jo 20 vuotta sitten ku mä olin parikymppinen tuo oli todella yleistä.
Sinä oletkin ollut menevä, vähän tuhmakin tyttö.Minä olen ollut erittäin tuhma tyttö jo 70-luvulla. Mutta sinä et ole ikinä ollut nuori etkä humalassa.
Että olet ollut vielä humalassakin, oletpa ollut todella hurja. Minäpä olen ollut vielä tuhmempi, olen polttanut tupakkaakin ja aamuisin rapularyyppyjä otettaessa on läikkynyt enemmän pöydälle kuin olet ikinä edes juonut. Niin tuhma minä olen ollut. Pistä paremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä saatanaa te täällä hyvesignaloitte? Muistelkaapa omaa nuoruuttanne.
Omassa nuoruudessani maailma oli turvallisempi. Taksiinkin saattoi mennä huoletta.
Mikä tässä ei nyt täsmää... Epäuskottava tarina, kaikki todella ihanasti, kertojan pr-kuvia lehdet täynnä... Tässä ei nyt ole kaikki niin kuin kerrotaan.
kunnon kännisekoilija ihanuus