Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olitko typerä ja ostit 4000 eur työsuhdepyörän?

Vierailija
15.06.2025 |

24000 mk fillariin!

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin 2700€ helkama e-jääkärin enkä enää sitä pois anna. Pyöräily on yhtä riemua 👍 

Vierailija
102/106 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun etu poistuu, sen saman 4 tontun fillarin saat 3 tontulla ja tulee osarillakin halvemmaks kuin työsuhdehimmelinä. Sen edun veti kauppiaat ja leasingyhtiöt härskisti omiin liiveihinsä. Miksi veronmaksajien pitäisi tuollaista tukea?

Juuri näin. Minä yli 70-v mummeli ostin sähköpyörän ihan omasta pienestä eläkkeestäni.  Jokainen muukin, joka haluaa sähköpyörän, niin olkoot hyvä ja ostakoot omilla rahoillaan. Naurattaa, kun sähköpyörästä on tehty joku hirveän kallis saavuttamaton unelma. Oma Crescent-merkkinen pyörä oli jossain tarjouksessa kolme vuotta sitten ja sain sen alle 2000 euron. Todella on hyvin toiminut ja muuta ei ole tehty kun vuosittain huollettu. Erittäin tyytyväinen olen sähköpyöräilyyn. Jos nyt just ei oo rahaa ostaa sähköpyörää, niin ajele vanhalla ja säästä, niin voit vuoden päästä ostaa. Sen olen pannut merkille kyllä, että sähköpy

No, me työssäkäyväthän maksetaan teidän vanhuuslomalaisten eläkkeet, että silleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko typerä ja ostit 4000 koslan yli 10 v vanha romu. Saastuttaa, kuluttaa, pitäs olla laittomia,

Vierailija
104/106 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

500€ saa jo hyvän fillarin,järjettömyyttää maksaa 4000€

500 eurolla saa pelkkää markettiromua.

Mulla kestänyt 500€ pyörä jo 12 vuotta ja ollut työmatka käytössä 12km suunta kesät/talvet.

Vierailija
105/106 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sata tonnia patteriautoon.

Vierailija
106/106 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pukumies menee töihin sähköpyörällä kesät talvet, satoi tai paistoi.

Jopa kymmenien kilometrien työmatkat. On se kätevä laite.

Itse tykkään kun tulee räntää vaakatasossa. Sähköpyörä on silloin parhaimmillaan. Lumimyrskykään ei haittaa koska sähkö avustaa kun polkee läpi paksujen hankien.

Luulenpa että mun parintonnin citikka on paljon mukavampi ja lämpimämpi noissa keleissä,,sori siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän