Olitko typerä ja ostit 4000 eur työsuhdepyörän?
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Eikö ihan joku 1000€ sähköpyörä ole riittävän hyvä?
Tarve ja tarve esittää naapureilleen ja työkavereilleen ovat eri asioita,eikä siinä mitään, ostakoon ilman tukia mitä lystäävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti ainoastaan yksityisautoilu polttomoottorilla on Suomessa sallittua ja terveellistä!
T: Perussuomalainen
Onko polkupyörällä kulkeminen sinun mielestäsi siis kriminalisoitu? Oletko oikeasti noin tyhmä vai onko se sinun ylimääräinen kromosomisi ylitöissä?
Oletko koskaan kuullut autoedusta? Miksei sitä poisteta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ihan joku 1000€ sähköpyörä ole riittävän hyvä?
Tarve ja tarve esittää naapureilleen ja työkavereilleen ovat eri asioita,eikä siinä mitään, ostakoon ilman tukia mitä lystäävät.
Sama pätee myös asumiseen. Jos ei ole varaa asua ilman tukia niin voi asua vaikka katuojassa tai teltassa. Miksi minun pitää olla maksamassa muiden asumista?
En, mulla on ihan toisenlaiset työsuhdepyörät 🎡
Ja noiden pyörien huolto ja kaikki osat maksavat kolme kertaa enemmän kuin normipyörässä. Akun hinnasta puhumattakaan!
Lieköhän joku pintakäsittelijä oikealta kuka aloitti. Pyöräilyhän pitää lopettaa kun ne ei äönestä äörioikeaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti ainoastaan yksityisautoilu polttomoottorilla on Suomessa sallittua ja terveellistä!
Onko polkupyörällä kulkeminen sinun mielestäsi siis kriminalisoitu? Oletko oikeasti noin tyhmä vai onko se sinun ylimääräinen kromosomisi ylitöissä?
Koska KUKAAN ei polje helmikuussa 300 km työasioissa.
Vierailija kirjoitti:
500€ saa jo hyvän fillarin,järjettömyyttää maksaa 4000€
500 eurolla saa pelkkää markettiromua.
Vierailija kirjoitti:
Punikin spämmi,jota jo tiesi odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja noiden pyörien huolto ja kaikki osat maksavat kolme kertaa enemmän kuin normipyörässä. Akun hinnasta puhumattakaan!
Ja sinä murehdit sitä tarkalleenottaen miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähköavusteinen polkupyörä...Mikä ihmeen logiikka tuossa on ?
Ostaa polkupyörän jos haluaa polkea. Jos ei halua niin Sähkömopon.
No siinä on vähän sama logiikka kuin mopossa, moottoripyörässä ja autossa.
Eihän niitä tarvitse polkea. Niissä on Moottori...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Olisin ostanut noin 800 euron työsuhdepyörän- olisin ehtinyt maksaa sen takaisin ennen edun poistumista. Valitettavasti pyöräkauppa on perunut tilauksen. Olen tässä pari kk odotellut mutta päätin nyt jatkaa vanhalla ajamista. Sehän on järkevää.
Samalla tapahtunut kertoo siitä miten talous voi - hallituksen tekee ennakoimattomia kiristiäyksiä, yritykset peruu tilauksia katsottu investointeja, yksityiset jättää ostamatta. Juuri näin se talous supistuu ja kaikki tienaavat vähemmän.
Hyväosaiset ostakoon fillarinsa ihan itse ilman mitään tukia.
Jos on varaa ajaa polttomoottoriautolla, on kyllä varaa maksaa 5 euroa bensalitrasta.
T: Lulu
Punaspämmi 2
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen entisten ministereiden kaverit tuota pyöräbisnestä pyörittää?
Sitä parempaa ja oikeaa aatetta edustavien XD Punavihreää valheelista unelmaa.
Ainoastaan öljyteollisuuden tukeminen ja Venäjän rahoittaminen sallittu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pitkät välimatkat teillä siellä kehä I:n sisäpuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
melkoinen kilohinta
No jotkut ihan tavalliset maantiepyörät saattavat maksaa yli 10 000 euroa. Ei tuossa hinnassa ole mitään erikoista.
Itse ostin aikoinaan Helkaman 3-vaihteisen hyvin on palvellut ja pitkään.ja itse maksoin.
Pukumies menee töihin sähköpyörällä kesät talvet, satoi tai paistoi.
Jopa kymmenien kilometrien työmatkat. On se kätevä laite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autoedusta maksetaan veroa niinkuin muustakin tulosta. Polkupyöräedussa et maksa veroja fillarirahoista. Aikalailla erilainen periaate.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko, että aamuisin kaikki autoilijat ovat ajamassa 300 km reissua siellä kaupungin keskustassa? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
melkoinen kilohinta
No jotkut ihan tavalliset maantiepyörät saattavat maksaa yli 10 000 euroa. Ei tuossa hinnassa ole mitään erikoista.
Itse ostin aikoinaan Helkaman 3-vaihteisen hyvin on palvellut ja pitkään.ja itse maksoin.
Onnea ihan tosi paljon!