Olitko typerä ja ostit 4000 eur työsuhdepyörän?
Kommentit (106)
Mä mietin tuota pitkään, mutta tulin siihen tulokseen, että järkevämpi ostaa itse suoraan. Se hinta leasing-pyörissä on niin taivaissa plus jos se ei olekaan mun juttu, niin oman pyörän voi aina myydä pois. Liisaria maksat tai itket ja maksat. En ottanut ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin tuota pitkään, mutta tulin siihen tulokseen, että järkevämpi ostaa itse suoraan. Se hinta leasing-pyörissä on niin taivaissa plus jos se ei olekaan mun juttu, niin oman pyörän voi aina myydä pois. Liisaria maksat tai itket ja maksat. En ottanut ja hyvä niin.
Ainakin meillä voi liisaripyörän lunastaa itselleen kesken kauden. Ja jos otat lopputilin, silloin joudut lunastamaan sen.
En. Ostin 3000 euron työsuhdepyörän, johon tulee avustusta vielä vuoden loppuun. Ei se senkään jälkeen ole kohtuuttoman hintainen, jotain 30 euroa kuussa tulee lisää kustannusta, mutta vaikutus terveyteen on todella iso. Sähköpyörä on kyllä hieno ylämäissä, siinä jää spandex-pyllyt ihmettelemään kun tällainen täti huristaa ohi.
Otin muutaman vuosi sitten, ihan hyvä ostos, ei tuollaista olisi tullut hankittua jos olisi pitänyt könttänä maksaa kerralla. Hintaa oli 4150€
Sähköavusteinen polkupyörä...Mikä ihmeen logiikka tuossa on ?
Ostaa polkupyörän jos haluaa polkea. Jos ei halua niin Sähkömopon.
Vierailija kirjoitti:
Vähän vastaava kuin Sähkövispain joka toimii sähköllä mutta joutuu kuitenkin veivata kammesta ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ostanut, vaan ostin alle 900 euron pyörän käteisellä. Onkin tullut pyöräiltyä sen jälkeen enemmän kuin vuosiin.
Kai siinnä oli sähköavustus ja varapyörät. Teline vaipoille ja Kori sipseille ja energiajuomille.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile, niin ymmärrät. Sähköavustus motivoi lähtemään ihan eri tavalla, kun tietää esimerkiksi, että pitää ehtiä aamulla kokoukseen, eikä ehdi käydä suihkussa.
Lisäksi pystyy pyöräilemään paljon kauemapana oleville kohteille. Tietysti sinnikkyys on kunnioitettava luonteenpiirre, mutta pystyn helposti peräkkäisinä päiviniä käymään 30 km ja 40 km päässä olevilla retkikohteilla sähkön avulla olematta reporankana seuraavana viikkona.
Olin itsekin skeptinen, mutta pyörän hankittuani täysi käännynnäinen. En millään jaksaisi pyöräillä joka päivä 2 x 12 km töihin ilman sähköä. Lähes kuuskymppisellä tulevat auttamatta kehon suorituskyvyn rajat vastaan, ja haluan jaksaa tehdä muutakin, kuten lihastreeniä salilla, puutarhanhoitoa ja seinäkiipeilyä.
Sähköavustetta ei muuten ole pakko käyttää. Silloin kun haluan enemmän vastusta, en pistä sitä päälle, ja koska Helkaman sähköpyöräni on aika raskas, vastus lisääntyy ihan kivasti.
Sähköavusteinen Akkupora. Sähkö avustaa veivaamisessa ?
Sähköavusteinen Soutuvene. Siinnä on moottori joka avustaa soutamisessa. ?
Kaikkea hullua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile, niin ymmärrät. Sähköavustus motivoi lähtemään ihan eri tavalla, kun tietää esimerkiksi, että pitää ehtiä aamulla kokoukseen, eikä ehdi käydä suihkussa.
Lisäksi pystyy pyöräilemään paljon kauemapana oleville kohteille. Tietysti sinnikkyys on kunnioitettava luonteenpiirre, mutta pystyn helposti peräkkäisinä päiviniä käymään 30 km ja 40 km päässä olevilla retkikohteilla sähkön avulla olematta reporankana seuraavana viikkona.
Olin itsekin skeptinen, mutta pyörän hankittuani täysi käännynnäinen. En millään jaksaisi pyöräillä joka päivä 2 x 12 km töihin ilman sähköä. Lähes kuuskymppisellä tulevat auttamatta kehon suorituskyvyn rajat vastaan, ja haluan jaksaa tehdä muuta
Onko Sähköpyöriesi myynti ollut heikkoa tänä keväänä.
Ja ikävähän sinne kokoukseen on mennä litimärkänä kun sattuikin sadekuuro kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin itsekin skeptinen, mutta pyörän hankittuani täysi käännynnäinen. En millään jaksaisi pyöräillä joka päivä 2 x 12 km töihin ilman sähköä. Lähes kuuskymppisellä tulevat auttamatta kehon suorituskyvyn rajat vastaan, ja haluan jaksaa tehdä muuta
40km päässä oleville retkikohteille olematta reporankana seuraavana viikkona ?
Auto on keksitty...
Ostin 100 eurolla Torista hyvin kulkee. Omalla lihasvoimalla.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea hullua...
Niin, kyllä on kyllä Esson baarin nurkkapöydässä kova puheenaihe kun nykynuoriso on niin pullamössöä että mennään sähköllä
tirsk
Vierailija kirjoitti:
En. Ostin 3000 euron työsuhdepyörän, johon tulee avustusta vielä vuoden loppuun. Ei se senkään jälkeen ole kohtuuttoman hintainen, jotain 30 euroa kuussa tulee lisää kustannusta, mutta vaikutus terveyteen on todella iso. Sähköpyörä on kyllä hieno ylämäissä, siinä jää spandex-pyllyt ihmettelemään kun tällainen täti huristaa ohi.
Näkee isoperseitä kaljamahoineen välillä ohittelemassa keskeltä niin että siitä on muille kulkijoille mahdollisimman paljon haittaa.
Ostettiin vaimon kanssa molemmille 4000 euron uudet maantiepyörät, mutta eivät ole työsuhdepyöriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun etu poistuu, sen saman 4 tontun fillarin saat 3 tontulla ja tulee osarillakin halvemmaks kuin työsuhdehimmelinä. Sen edun veti kauppiaat ja leasingyhtiöt härskisti omiin liiveihinsä. Miksi veronmaksajien pitäisi tuollaista tukea?
Aivan. Tulisiko seuraavaksi poistaa autoetu? Varmasti nostaa autojen hintoja. Ja lounasetu.
Totta kai, ei kai työssäkäynnillä missään nimessä saa saada mitään etuja verrattuna tukirahoilla elämiseen.
Oletko kuullut palkasta?
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea hullua...
Niin tai moottoriavusteinen henkilöauto tai bussi. Ihan sairaaksi mennyt tämä kun pitää jopa kaupungin sisäpuolella mennä joka paikkaan autolla tai bussilla.
Vierailija kirjoitti:
Vuoden turhake
Juuri näin eli autoilijat sieltä 2000 kg painavan teräskopin sisältä lihasvoimilla kulkevan pyörän selkään niin paranee kuntokin!
Totta kai, ei kai työssäkäynnillä missään nimessä saa saada mitään etuja verrattuna tukirahoilla elämiseen.