Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ylpeä kun olen taannut lapsilleni ydinperheen ja rauhallisen arjen

Vierailija
14.06.2025 |

Lapset 16v. ja 19v., saaneet elää yhdessä kodissa, käydä samat koulut ja elää rauhallisessa kodissa, jossa äidillä ja isällä on ollut molemmille aikaa jne.

Vakaa parisuhde ja turvallinen kasvuympäristö on parasta lapsille oikeasti. Kunpa useammat ymmärtäisivät tämän. 

Kommentit (166)

Vierailija
161/166 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mammat ovat tuolla huolissaan Karfien vanhemmista ja lapsista mutta muuankin ministeri juoksentelee huumapäissään maailmalla vaihdetaan miestä kuin paitaa ja jopa adoptoitu lapsia sen seitsemän miehen karuselliin :) Mutta tuo uskova perhe huolettaa jep jep- rahalla ei saa lasten terveyttä kyllä.

Vierailija
162/166 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molempien vanhempien pitää haluta taata lapsille rauhallinen ydinperhe. Ei siitä äiti voi yksin päättää!  

Kyllä se meillä äiti yksin päätti erota. Kärsin siitä lopun elämääni ja tietenkin se jätti lapsiinkin lähtemättömän jäljen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/166 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tämä provosoiva aloitus, mutta olen täysin samaa mieltä. Olen toki vela, mutta mitä sivusta olen seurannut.

Tämän pitäisi olla pääosin normitilanne ,ylpeitä olemme mekin, kolme kasvatettua ja koulutettua lasta yhteiskuntaan ja veronmaksajiksi ja tasapainoisiksi kansalaisiksi.

Vierailija
164/166 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että on kaksi vanhempaa samassa osoitteessa, ei takaa mitään vakautta. Yhden vanhemman perhe voi olla paljon vakaampi. Siksi esim adoptio ei ole sallittua avopareille, vaan vain aviopareille ja yksinhuoltajille, koska jälkimmäisten katsotaan olevan lapsen kannalta vakaampia olosuhteita.

Vierailija
165/166 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ylpeä, että olen kasvattanut lapseni tasapainoiseksi aikuiseksi yksin. Lapsi on menestynyt sekä opinnoissa että työelämässä ja lisäksi hänellä on itsellään vakaa, tosi hyvä parisuhde.

On ihan sallittua tuntea ylpeyttä lapsen saattamisesta aikuisuuteen, vaikka ap tahallaan provoisikin vanhanaikaisesti ydinperheen korostamisella. Lapsi on elämän tärkein asia. Seuraavaksi tulevat sitten lapsenlapset.

Vierailija
166/166 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että ei erota ja asutaan yhdessä ei lasten elämää pelasta. Omat vanhempani ei eronneet minun ollessani lapsi, koska kumpikaan ei halunnut toisen vievän lasta (minua). Lopulta erosivat, kun olin 35v. Parempi aika olisi ollut 30 vuotta aiemmin. Ei olisi tarvinnut pelätä milloin jompikumpi t*ppaa toisensa, laillinen asekin kun talosta löytyi ja muita välineitä. Opin millä kaikilla tavoilla ihmiset voi kiusata toisiaan ja tehdä toistensa elämästä vaikeaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme