Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysyisin palstalaisilta neuvoja koskien tapailemani daamin käytöstä?

Vierailija
14.06.2025 |

Olemme yli viiskymppisiä. Kumpikin on avioitunut ja eronnut tahollaan. Lapsiakin on. Olemme tapailleet reilut puoli vuotta melkein joka viikonloppu, vuorotellen kummankin luona. Välimatka on pieni haaste, kun toinen asuu maamme länsi- ja toinen itäosassa.

Yhteiset viikonloput ovat olleet mukavia. Meitä yhdistää yhteinen harrastus, jonka parissa tapasimmekin. Mutta yksi asia hiertää minua kovasti. Ja se on syöminen ja suhde ruokaan, tai oikeammin asiat jotka liittyvät syömiseen ja ruokaan.

Tykkään itse ruuanlaitosta ja uskallan kehaista olevani hyvä kokki. Kun teen ruokaa minulle tärkeälle ihmiselle ajattelen sen lahjana ja yhteisenä seikkailuna. Minusta on mukava kokata keittiössä ja samalla jutella ihmisten kanssa, joille teen ruokaa. Saatan pyöräyttää siinä muun ohessa jonkun pienen herkun tai amuse bouchen ja annan ystävieni maistella keitoksiani kun valmistan niitä. Kerron ruuista ja niihin liittyvistä asioista. Olen tottunut tällaiseen jo lapsena, kun isäni valmisti meille itse pyydettyä kalaa tai saaristolaislammasta. Muistan aina ne illat mailla saaressa suvun ja perheen kanssa.

Laitan melkein aina ruuat kun vietämme viikonloppua uuden naisystäväni kanssa. Hän kyllä seuraa puuhiani ja keskustelee kanssani kun jutustelemme niitä näitä. Juomme viiniä ja maistelemme pikkupurtavia.

Mutta sitten hän keksii, että juuri nyt pitää laittaa astioita tiskikoneeseen tai imuroida lattia tai jotain muuta ihan älytöntä. Kesken mielestäni romanttista iltaa, hän äityy siivoamaan keittiötä. Vaikka vakuutan että tiskit pysyvät siinä missä ovat myöhempään iltaan tai vaikka aamuunkin asti, hänen on pakko siivota jokainen asia joka on näköpiirissään. Sama koskee itse syömistä. Kun lopettelemme ruokailua ja juomme viiniä, mikä minusta on mukava hetki leppoisalle rupattelulle tai syvällisemmällekin keskustelulle, seuralaiseni ryhtyy hetimiten siivoamaan pöytää ja korjaamaan astioita ja kaikkea muuta pois. Ootkos jo lopettanut et voisin korjata tän pois? on kysymys konka kuulen aivan liian usein.

Minun iltani on tämän myötä pilalla. Olen sanonut että siivoaminen ei ole prioriteetti vaan yhdessäolo, juttelu ja hyvä ruoka. Olemme vasta tutustumassa toisiimme ja puhuminen pöydän ääressä on tärkeämpää kuin siivoaminen.

Hänen vastauksensa on että ei ne astiat saa lojua pöydällä ja kattilat hellalla, on ne siivottava pois. Ja roskat vietävä ulos ettei ne haise. Ja kaikki laitettava jääkaappiin ettei ne pilaannu. Kun kaikki tämä on tehty ja ruuanmurutkin pyyhitti pöydältä ja imuroitu lattialta, ovat kynttilät jo palaneet loppuun ja keittiön taika kadonnur.

Se saa minut hyvin surulliseksi.

M54

Kommentit (129)

Vierailija
41/129 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin tuollaisen miehen mielelläni.. exä ei halunnut pysähtyä mihinkään yhyeisiin hetkiin, vain juttelemaan, olemaan, nauttimaan hetkestä. Koko ajan piti olla jotain oheistoimintaa ja jos ei ollut, niin ravasi vähän väliä vessassa tai keittiössä juomassa vesilasillisen.

Vierailija
42/129 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun taas sinä haluaisit tulisesti lempiä häntä ikean kennolevypöydällä niin että sekin on paskana.

Mikä vimma sulla on paskoa kaikki, ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/129 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Einarin Ruusu-novellit, osa 675

Vierailija
44/129 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Einarin Ruusu-novellit, osa 675

Vyöruusunovelli.

Vierailija
45/129 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono, sanoisin 0/5

Vierailija
46/129 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä jaarittelet. Miten esim teidän iät ja aiemmat suhteet tähän  liittyy, paitsi että hukutat meitä paskaan kioskipokkaritekstiin?

Olen ennenkin sulle sanonut, että kirjoita ruutuvihkoon. Älä kiduta ihmisiä millään näin huonolla.

Vierailija
47/129 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiivistä esim. näin:

"Tykkään kokata ja olla romanttinen, mutta naisystävä ei ole romanttinen ja tunnen itseni siivottomaksi pelleksi. Joka olenkin."

Vierailija
48/129 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doris - reissunainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ei pysty olemaan romanttinen ennenkuin sotkut on siivottu pois.

Ja kynttilä sekä tunnelma sammunut. ..

Outoa käytöstä minusta

Nainen ei ole missään vaiheessa ollut romanttisella tuulella vaan lähinnä hädissään sotkun lisääntymisestä.

Miettikää nyt: äijä vetää itsekseen kokkiohjelmaa ja rakentelee PÄÄSSÄÄN tyhmää seksifantasiaa ja nainen haluais mieluummin heti sänkyyn tai mäkkärimättöä tai ties mitä muuta paitsi kokkishowta. 

Ap kuvittelee että hänen esityksensä on viihdyttävä, vaikka toinen nukahtaa istualleen. Aamulla töihin lähtö, mutta ap on kortistossa, ei hänellä ole mitään kiirettä kun muka keittiönkin ehtii siivota "myöhemmin".

Vierailija
49/129 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolinen Hyacinth Bucket. Ja rva on naispuolinen Onslow. Samaistun 😂

Vierailija
50/129 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miespuolinen Hyacinth Bucket. Ja rva on naispuolinen Onslow. Samaistun 😂

Tai ap on Onslow ja rouva Hyacinth

Vierailija
51/129 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoni on, ette sovi toisillenne.

Vierailija
52/129 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihanalta miheltä ja kyllä arvostaisin illallisiasi ja kokkauksiasi jos olisin tämän tapaamasi naisen kengissä. Mutta asiaan. Minulle tulee mieleen muutama juttu josta naisen käytös voi johtua.

-Voisiko hänen käytöksensä olla sijaistoimintaa stressaavassa tilanteessa. Muistan itse kun parikyt vuotta sitten olin opiskelija ja juuri tenttiviikolla tuli kova tarve siivota asunto lattiasta kattoon koska olin niin kovin stressaantunut ja tämä toimi sijaistoimintona sille stressille.

-Onnistuuko romanttiset tapaamiset muiden asioiden ympärillä kuin ruuan ja onko niitä. Jos naisella on välttelevä kiintymyssuhde niin taas tämä hänen toimintonsa toimii sijaistoimintona jolla hän vie suuntaa tunteensa ja ajatuksensa toiseen asiaan. Romantisointi rupeaa ahdistaa niin pitää laittaa toiminnaksi.

-Voisiko kyseessä olla kotoa opittu tapa esim jos hänen äitinsä teki näin samanlaisissa tilanteissa. 

Vierailija
53/129 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tragikoomista. Että muuten menee ihanasti paitsi että sä mokaat toistuvasti keittiössä?

Mahdatko loistaa makuukamarin puolella vai esiinnytkö sielläkin. 

Yleisön pakko teeskennellä nauttivaa ettet ala pillittää.

Vierailija
54/129 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako ap samalla liikaa vinkkua kun tekee niitä amusing pöperöitään ja alkaa sössöttämään, nainen on vaan kyllästynyt aina samaan showhun ja haluaa vain nukkumaan 

Vierailija
55/129 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää syömään romanttiseen ravintolaan niin ei tarvitse tiskata ja siivota 

Vierailija
56/129 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen haluaa erota 

Vierailija
57/129 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla oli myös lyhyt juttu tuollaisen ruokahifistelijän kanssa. Hyvä kalliit raaka-aineet, kalliit viinit, mahoton itsekehu kokatessa ja palvonnan odotus. Ruoka ei kuitenkaan vouhkaamisesta huolimatta maistunut miltään. En kyllä tiskannut, annoin miehen tiskata. Vähän tuli fiilis, että mies oli kaapissa eikä osannut tulla ulos.

Nykyinen mieskin kokkaa ja tiskaa, paremmin kuin tuo herttuakokki, eikä tee numeroo, pyytää vaan syömään. Ja ruoka on hyvää. Se ei kuitenkaan ole soidinmeno eikä jalustalle nousu vaan tapa saada ruokaa, osaan minäkin kokata. 

Mutta joo, on myös niitä naisia, jotka tykkää kun syötetään performanssina, suositan että etsit pitempään ja tarkemmin. Harvoin natsaa ekojen kanssa, voit joutua kokkaamaan monelle, mutta kun se oikea maistelija löytyy niin siitä se hurmio aukenee.

Vierailija
58/129 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanttista olisi jos aikuinen mies puhuisi asianosaisen kanssa, eikä kyselisi vauviksella.

Vierailija
59/129 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme sepustus. Saman olisit sanonut parilla virkkeellä.

Vierailija
60/129 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on valheellinen.

Et kysy daamin suhteesta syömiseen. Muutenkin aloitus on liirumlaarumia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan