Miten ihmiset rakastuu toisiinsa?
Millaisissa tilanteissa siis ihmiset siis rakastuu?
Kommentit (130)
Se on periytyvää.
Ei-rakastuvia putoaa pois ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Joku häiriö aivokemiassa, sitä se vaan on.
Itse tykkään vaan elefanteista.
En tiedä, ei ole omakohtaista kokemusta molemminpuolisesta rakastumisesta. N30+
Helpostihan se käy, ainakin nuorena. Ei tarvita kuin sopiva kohde, joka osoittaa sopivasti kiinnostusta.
Siinä, kun itse on kiinnostunut jostain ja huomaa että toinenkin katsoo ja käyttäytyy siten että olisi kiinnostunut. Se tosin ei ole vielä rakastumista, vain vasta ihastumista.
Kyllähän se on tavallaan myös päätös. Päättää rakastua nyt tähän ihmiseen, koska ylipäätään haluaa rakastua.
En tiedä voiko tuota tapahtua vasten omaa tahtoa, ihastusta ja fyysistä vetovoimaa toki voi kokea niinkin.
Ei naiset minuun ole rakastunut koska olen kiltti ja kunnollinen mies.
En ole kovin rakastuvaa tyyppiä mutta itseäni lähinnä kiinnostaa voiko rakastaa ilman että tulee se aivot sekoittava rakastumisen tunne.
Luulen että pysty rakastumaan. Siksi en varmaan koskaan löydä täysin tyydyttävää parisuhdetta.
M47
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti en tiedä miten. Rakastunut työkaveriin ja en tajua, miten se tapahtui, kun ei juuri edes nähty.
Pelkkä katse häneltä niin sulan, jalat vetelät, sähköä virtaa kropassa, päässä humisee..
Vierailija kirjoitti:
Aikaisemmin rakastumisia tapahtui paljon. Se oli aikaa ennen vihavasemmistoa ja miesvihafeminismiä.
Avioliitot kestivät, koska naiset olivat pakotettuja olemaan riippuvaisia miehistään. Aika nättiä jos sellaista ihailet.
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset minuun ole rakastunut koska olen kiltti ja kunnollinen mies.
No tuo ei ole kyllä se syy :DD
Rakastumisessa tapahtuu hengityksen liittyminen toisen hengitykseen pieneltä etäisyydeltä.
Sitten on tärkeää toisen oikea ominaishaju. Jos ei pidä toisen luonnollisesta ihon hajusta ei liitto onnistu.
Kuuman, monipuolisen ja toistuvan seksin jälkeen on muutaman kerran sielussa läikähtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Oikeanlaista kemiaa kahden ihmisen välillä. Oikeastaan ihastuminen perustuu tuoksuihin.
Ilmankos kukaan ei oo rakastunu muhun.
Kyse on alkukantaisista vaistoista. Kiima-aika ja pakottava tarve metsäsian hommiin. Röh
Ovulointi ja hormonimyrskyt ja taas mennään!
Vierailija kirjoitti:
Kuuman, monipuolisen ja toistuvan seksin jälkeen on muutaman kerran sielussa läikähtänyt.
3 MINUUTIN
Yleisellä tasolla en mitään osaa sanoa. Mutta mulle kävi niin, että tapasin tyypin ja tajusin tuntevani aivan erilaisia asioita kuin koskaan ennen. Ensiksi lähinnä ajattelin, että onpas kiva ääni. Sitten totesin, että onpas kuuma tyyppi. Ja sen jälkeen aloin mielessäni pohtimaan, että pitääkin hankkia toinenkin yöpöytä. Varmuuden vuoksi. Ja raivata tilaa vaatehuoneeseen. Varmuuden vuoksi. Ja loppuviimein jo ihan tosissani pohdin, että jos me mentäis joku päivä naimisiin, ketä kutsuisin häihin? Koskaan aikaisemmin en moisia ajatuksia ole päähäni saanut. Ikinä edes ole tullut mieleen, että jonkun kanssa haluaisin samassa kämpässä asua. Ja avioliittoa olen aina pitänyt suorastaan idioottimaisena keksintönä. Mutta niin vaan äkkiä yllättäen tuollaiset ajatukset putkahti mieleen jostain.
Miehellä on testotasot korkealla ja nainen kun kostuu niin sitä himot syntyy molemminpuolin.
Olen itse rakastunut muutaman kerran, mutta ne miehet eivät minua halunneet.
Minuun on myös ihastuttu pari kertaa aika tulisesti, mutta minä taas en halunnut niitä miehiä.
Miten ihmiset rakastuvat niin, että tunne on molemminpuolinen? En todellakaan tiedä, ei ole kokemusta tuollaisesta.