Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmiset rakastuu toisiinsa?

Vierailija
14.06.2025 |

Millaisissa tilanteissa siis ihmiset siis rakastuu?

Kommentit (130)

Vierailija
1/130 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään käsitystä. 

Vierailija
2/130 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännnissä varmaan naiset rakastuu miehiin. Ei naiset lähde treffeille selvinpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/130 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku häiriö aivokemiassa, sitä se vaan on.

Vierailija
4/130 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot pojat ovat kertoneet, että jonkun kanssa vain nusaistaan ja sitten hengataan, että voidaan nusaista toisenkin kerran.

Vierailija
5/130 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Se on turhuutta. 

Vierailija
6/130 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitää ensin olla nainen ja miehen mies. Tarvitaan sitä eroa sukupuolten välille mitä nyt kaikin keinoin poistetaan feminimismin toimesta. Jopa samaa sukupuolta olevien suhteet perustuvat siihen maskuliinisen ja feminiinisen vastakkaisuuden luomaan kemiaan. Toinen niistä on miehekäs ja toinen naisellinen.

Vierailija
7/130 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen pitää ensin olla nainen ja miehen mies. Tarvitaan sitä eroa sukupuolten välille mitä nyt kaikin keinoin poistetaan feminimismin toimesta. Jopa samaa sukupuolta olevien suhteet perustuvat siihen maskuliinisen ja feminiinisen vastakkaisuuden luomaan kemiaan. Toinen niistä on miehekäs ja toinen naisellinen.

Pelkkää paskaa suollat.

Himo on fyysistä, mutta rakkaus on HENKISTÄ!

Vierailija
8/130 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkää paskaa suollat.

Himo on fyysistä, mutta rakkaus on HENKISTÄ!

Jos puhutaan rakastumisesta ihmisten välillä, sitä käytetään vain romanttisen rakkauden yhteydessä. Erikseen sitten se että rakastaa lapsia tai ystäviä yms.

Vierailija
9/130 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kännnissä varmaan naiset rakastuu miehiin. Ei naiset lähde treffeille selvinpäin.

Samankaltainen kokemus. Minuun on ihastuttu, jopa rakastuttu. Sitten kun asioiden pitäisi olla hyvin, (yhteisiä juttuja, päivittäistä hellyyttä, seksiä, keskustelua, jaettuja kokemuksia, ja vaikka mitä), yksi tyttöjenilta on muuttanut kaiken ja tulee kuin salma kirkkaalta taivaalta. Sama juttu pyörii aina vain uudestaan, paitsi että olen kyllästynyt. Omat tunteeni ovat olleet pysyvämpiä ikävä kyllä.

Vierailija
10/130 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on tunne, kun tuntee tunteen, jota ei ole ennen tuntenut.

Vierailija
11/130 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeanlaista kemiaa kahden ihmisen välillä. Oikeastaan ihastuminen perustuu tuoksuihin.

Vierailija
12/130 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei anna ees mahista ellei ole se ihannemies kyseessä. Naiset on nirsoja nykyään. Some on sekoittanut heidän päänsä. Maailmankuva on epärealistinen. Pitäis olla milli tilillä ja ferrari sekä luxusta joka päivä. He eivät tahdo rakastua vaan rikastua.

Vierailija
13/130 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeanlaista kemiaa kahden ihmisen välillä. Oikeastaan ihastuminen perustuu tuoksuihin.

Mä olen kyllä ihastunut monta kertaa ilman mitään tuoksuja. Olen monesti ollut ihastunut jo ennen kuin olen tavannut henkilön. Miljoonat ihmiset ihastuvat julkkiksiin yms.

Vierailija
14/130 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti en tiedä miten. Rakastunut työkaveriin ja en tajua, miten se tapahtui, kun ei juuri edes nähty.

Vierailija
15/130 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei anna ees mahista ellei ole se ihannemies kyseessä. Naiset on nirsoja nykyään. Some on sekoittanut heidän päänsä. Maailmankuva on epärealistinen. Pitäis olla milli tilillä ja ferrari sekä luxusta joka päivä. He eivät tahdo rakastua vaan rikastua.

Naiset ovat todella muuttuneet ja ovat aivopestyjä toimimaan täysin päinvastoin kuin pitäisi.

Vierailija
16/130 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha sanoa, kukaan oo koskaan rakastunu muhun.

Vierailija
17/130 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapahtunut mulle, olen 53-vuotias nainen. Ihastuksilta ei ikinä tullut vastakaikua.

Vierailija
18/130 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin rakastumisia tapahtui paljon. Se oli aikaa ennen vihavasemmistoa ja miesvihafeminismiä.

Vierailija
19/130 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kyllä ihastunut monta kertaa ilman mitään tuoksuja. Olen monesti ollut ihastunut jo ennen kuin olen tavannut henkilön. Miljoonat ihmiset ihastuvat julkkiksiin yms.

Niin minäkin olen rakastunut keskustelufoorumilla toisen luonteeseen, mutta se ei ollut "toisiinsa" 2-puolisesta rakkaudesta ei mitään tietoa. Sitä paitsi keskustelufoorumin tms. kautta oppii tuntemaan vain sen puolen ihmisestä mitä hän haluaa näyttää. Ei ole todellisuus. 

Anyways olen oikea foorumihuooohooo, koska olin palstanaimisissa ainakin kolmella palstalla...

:D

Vierailija
20/130 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan miehen pitäisi välittää naisesta ihmisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä