Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ihmiset rakastuu toisiinsa?

Vierailija
14.06.2025 |

Millaisissa tilanteissa siis ihmiset siis rakastuu?

Kommentit (130)

Vierailija
101/130 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin mieheen kun hän antoi minulle voimakkaita orgasmeja, useita peräkkäin. 

Vierailija
102/130 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on testotasot korkealla ja nainen kun kostuu niin sitä himot syntyy molemminpuolin.

Mulle on kerran käynyt näin. Ihastuin ihan villisti ja meillä oli aivan hurja seksuaalinen kemia. Miehestä ei olisi ikinä ollut parisuhteeseen mun kanssa, mutta se kemia - huh huh. Vieläkin sitä muistelen, vaikka vuosia on kulunut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/130 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tuoksujuttu. Teininä rakastuin aivan totaalisesti ja olimme yhdessä kolmisen vuotta. Se tuoksu tai joku ihme sai pään ihan sekaisin. Erosimme ja tavattiin 23 vuotta myöhemmin. Yritettiin ensin vain jutella, eihän siitä mitään tullut. Suoraan sänkyyn ja taas, sama tunne. Tuon miehen tuoksu tuntui heti tutulta. Tuntui, että hänen kanssaan olen täydellinen.  Meni ihan järki kun rakastuin niin kovasti. No nyt mentiin naimisiin ja on oltu 17 vuotta yhdessä. Välillä on riitoja, suuri rakkaus ja viha on niin lähekkäin. Mutta jos eroaisimme en ikinä voisi olla toisen miehen kanssa. Ei kukaan tuntuisi samalta.

Tällainen suuri intohimo ja toisen rakastaminen on oikeasti aika kuluttavaa. Mutta toisaalta toivon, että jokainen kokisi kerran elämässään tällaisen järjen vievän rakkauden. On ainakin tuntenut elävänsä. 

Vierailija
104/130 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnettomasti. Sen olen huomannut. Moni katuukin katkerasti.

Vierailija
105/130 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa, miten on mahdollista rakastua syvästi naiseen, joka on luonteeltaan täysin sietämätön (eikä vain omasta mielestäni)?

Oletko rakastunut vai riippuvainen?  Vastakkainen luonne ja tarvitseva?  Karttelet vastakaikua?  Kyllä näillekin selitys löytyy kun hakee.

Entä mitä mieltä olet sietämättömästä naisesta?

Vierailija
106/130 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastuin mieheen kun hän antoi minulle voimakkaita orgasmeja, useita peräkkäin. 

Tuotin maksetulle naiselle useita orgasmeja peräkkäin. Hän varmaankin rakastui minuun.

Vierailija
107/130 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle nuo rakastumiset ovat tapahtuneet vähän kuin johonkin outoon tilaan menemisinä, muistan tarkkaan ajan ja paikan kun tajusin olevani rakastunut. Työkaverin kanssa oltiin oltu samassa työpaikassa kolmisen kuukautta, mies ei ollut mitenkään mun tyyppiä, eikä oltu erityisen läheisesti tekemisissä duunissa. Sitten joku kerta viikonloppuna en vain saanut tyyppiä mielestäni, ajattelin vain häntä ja olin kuin jossain psykoosissa tai "sumussa"...tajusin yhtäkkiä rakastuneeni. Tuo tunne oli ihan fyysinen. Tunne on kestänyt jo pitkään, ja työkaveruus on muuttunut ystävyydeksi, olemme eri työpaikoissa nykyään.

Vierailija
108/130 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei rakastunut minuun, kun en käynyt heti suoraan asiaan - kuten kaikki hänen aikaisemmin tapailemansa miehet kuulemma tekivät. Selvisi myöhemmin, että hän tapaili useita miehiä samanaikaisesti. 

Vierailija
109/130 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se on tavallaan myös päätös. Päättää rakastua nyt tähän ihmiseen, koska ylipäätään haluaa rakastua.

En tiedä voiko tuota tapahtua vasten omaa tahtoa, ihastusta ja fyysistä vetovoimaa toki voi kokea niinkin. 

On myös tunnekylmiä ihmisiä, joille parinmuodostus on vain liikeasia muiden joukossa.

Vierailija
110/130 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulussa ala-asteella rakastuin luokalle tulleeseen uuteen tyttöön. Seuraavan kerran rakastuin vasta yli 30 vuoden päästä naiseen, jonka tapasin juhlissa. Se oli rakkautta ensi silmäyksellä. Mutta ei siitä tullut mitään. Vieläkin kaipaan kuitenkin. Mielestäni voimakas rakastuminen ei ole edellytys parisuhteelle, mutta tässä iässä taitaisin tarvita sellaisen, jotta viitsisin luopua yksinelämisen eduista.

Itselleni voimakas rakastuminen on nuoresta lähtien ollut edellytys parisuhteelle. 

Vierailija
111/130 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin ihastutaan ja jos hyvin käy aletaan tutustua ja sen jälkeen tulee rakkaus tai sitten se ei tule.

No jaa, minä löysin mieheni baarista ja sieltä mentiin yhdessä hänen kämpilleen. Nyt 38 vuotta yhdessä. Ei sitä tarvitse väkisin pitkittää, oikea on oikea ensi hetkestä. 

Vierailija
112/130 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan aina vain osittain treffikumppanien ulkonäön.  Seuraavalla kerralla vähän hakusessa, kukahan noista oli, ennen kuin kuulen äänensä ja ajatuksiansa, joihin olin ihastunut ja lopulta rakastuin.

Vierailija
113/130 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeanlaista kemiaa kahden ihmisen välillä. Oikeastaan ihastuminen perustuu tuoksuihin.

Juuri näin rakastuin naiseen joka on kaikin tavoin muuta kuin olin etsinyt. Tuoksunsa on huumaava enkä saa siitä tarpeekseni. Seksi on luonnollisesti kuin toiselta planeetalta. Tuoksut sen ilmeisesti kertoivatkin jo etukäteen. Kemiamme on jotain mitä emme ole aiemmin kokeneet. Alkuhuuma ei ole kadonnut aikojenkaan saatossa.

Vierailija
114/130 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikaisemmin rakastumisia tapahtui paljon. Se oli aikaa ennen vihavasemmistoa ja miesvihafeminismiä.

Avioliitot kestivät, koska naiset olivat pakotettuja olemaan riippuvaisia miehistään. Aika nättiä jos sellaista ihailet.

Kyllähän se oli keskinäistä riippuvuutta. Molemmat arvostivat toisiaan ja toistensa rooleja. Perhe oli yksikkö ja molemmat puolisot ymmärsivät tämän. 

Vierailija
115/130 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastumisessa tapahtuu hengityksen liittyminen toisen hengitykseen pieneltä etäisyydeltä.

Sitten on tärkeää toisen oikea ominaishaju. Jos ei pidä toisen luonnollisesta ihon hajusta ei liitto onnistu.

Minä hurahdin aikanaan ihan täysin mieheni ominaishajuun. Se on vieläkin kaikkien näiden vuosien jälkeen aivan ihana. 

Vierailija
116/130 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuotin maksetulle naiselle useita orgasmeja peräkkäin. Hän varmaankin rakastui minuun.

Et tuottanut, sori siitä. 

Vierailija
117/130 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin toisilla treffeillä miehen kanssa, joka ei ollut herättänyt kummoisia tuntemuksia, vaikka juttu luistikin. Olin sopinut treffit kertoakseni kasvotusten, etten halua enää nähdä tai pitää yhteyttä.

Ehkäpä hän aisti mielialani, sillä hän oli paljon edellistä kertaa vetäytyneempi eikä tuntunut uskaltavan katsoa minua edes silmiin. Mutta silloin kai sain ensimmäisen kerran katsoa häntä kunnolla, ilman että hän katseli minua. 

Ja silloin se tapahtui. Yhtäkkiä mies, joita oli kymmenen tusinassa, muuttuikin silmissäni maailman komeimmaksi mieheksi ja rakastuin päätä pahkaa. 

Vierailija
118/130 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kans ihmetellyt et mikä maaginen kyky mulla on kun maksulliset naiset huohottaa ja kouristelee orkun kourissa vaikken ole ehtinyt edes ekaa työntöä työntää loppuun mun 12cm mahtikikulillani.

Kai se on totta, et ei se koko vaan miten sitä käyttää 🤣

Arto52

Vierailija
119/130 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo tuoksujuttu. Teininä rakastuin aivan totaalisesti ja olimme yhdessä kolmisen vuotta. Se tuoksu tai joku ihme sai pään ihan sekaisin. Erosimme ja tavattiin 23 vuotta myöhemmin. Yritettiin ensin vain jutella, eihän siitä mitään tullut. Suoraan sänkyyn ja taas, sama tunne. Tuon miehen tuoksu tuntui heti tutulta. Tuntui, että hänen kanssaan olen täydellinen.  Meni ihan järki kun rakastuin niin kovasti. No nyt mentiin naimisiin ja on oltu 17 vuotta yhdessä. Välillä on riitoja, suuri rakkaus ja viha on niin lähekkäin. Mutta jos eroaisimme en ikinä voisi olla toisen miehen kanssa. Ei kukaan tuntuisi samalta.

Tällainen suuri intohimo ja toisen rakastaminen on oikeasti aika kuluttavaa. Mutta toisaalta toivon, että jokainen kokisi kerran elämässään tällaisen järjen vievän rakkauden. On ainakin tuntenut elävänsä. 

Tää oli ihan kuin mun kirjoittamaa! Mulla on aivan vastaava tarina sillä poikkeuksella, että ei olla menty naimisiin. Rakastuin silmittömästi tähän mieheen teininä, oltiin erossa yli 20 vuotta, tavattiin uudestaan ja taas yhtä voimakas tunne. Sanotaan ettei voi olla rakastunut samaan ihmiseen kuin kaksi vuotta. Mä en usko sitä. Nyt ollaan tunnettu toisemme vuodesta -99 ja edelleen meidän välinen kemia on aivan mieletön. Joka kerta, kun nähdään, rakastellaan ja joskus monta kertaa treffien aikana. Ja aina, kun tavataan, tuntuu samat perhoset vatsassa kuin vuonna -99. En vois kuvitella, että ikinä tuntisin näin ketään muuta kohtaan.

Vierailija
120/130 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus oli tiededokumentti ykkösellä rakastumisesta. On todettu, että ensin mielenkiinnon herääminen sen jälkeen ihastuminen ja sitten rakastuminen perustuu toisen ihmisen tuoksuun ja sen kemiallisiin reaktioihin, joka  saa aikaan ihan oikean aivomyrskyn. Ihminen ei tiedosta välttämättä tätä tuoksua, ilmeisesti juuri feromoneihin se perustuu. Aivot siis jotenkin nyrjähtävät sekaisin toisesta ihmisestä, kirjaimellisesti. Näin luonto on sen homman järjestänyt. Kaiken takanahan on lisääntymisen varmistaminen.

Mutta entäs sitten, kun tämä nyrjähtäminen tapahtuu lähempänä 60? Tästä on lisääntymiset kaukana