Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmiset rakastuu toisiinsa?

Vierailija
14.06.2025 |

Millaisissa tilanteissa siis ihmiset siis rakastuu?

Kommentit (130)

Vierailija
21/130 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastun miehiin, jotk suojelevat luontoa ja eläimiä ja ovat auttavaisia ja huomioivat kysymällä mitä toinen tarvitsee tai hauaa. Esim. auttaa vanhusta avaamalla oven tai kassin tai rollaattorin kanssa, niin huomioni herää. Rakastun myös en isävartaloisiin, vaan iskämiehiin, jotka ovat eronneita, mutta lapset ovat heille rakkaita ja tärkeitä. Sellaisiin, jotka puhuvat kauniisti muista ihmisistä ja keskittyvät muuhun, kuin laskemaan rahojaan ja taistelemaan asemastaan. Epäitsekkäisiin miehiin, jota tekee mieli hellitellä ja antaa takisin heille hyvää, koska he antavat itsestään hyvää muille. Toinen on tietysti luonteiden yhteensopivuus, eli sopiva sekoitus seksitöntä romantiikkahuumoria jne. Vetovoimaa, henkistä vetovoimaa.

Vierailija
22/130 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne huomaa, että yhdessä ollessa tulee semmonen lämpöinen fiilis ja haluaa jatkaa sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/130 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus siihen tarvitaan vain muutama sana että on rikas. Joskus siihen tarvitaan vain katse ja joskus joku huomioinosoitus. Ei sitä koskaan tiedä.

Vierailija
24/130 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ihastutaan ja jos hyvin käy aletaan tutustua ja sen jälkeen tulee rakkaus tai sitten se ei tule.

Vierailija
25/130 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän ne, jotka rakastuu, on vähän yksinkertaisia, eikä osaa oikein lukea ihmisiä. Kotikasvatus on jäänyt yleensä vajaaksi ja sitä mennään sitten kenen tahansa matkaan, joka osaa vähänkin manipuloida. Samat tyypit, jotka hurahtaa uskontoihin, hopeavesiin, poliittiseen populismiin yli puoluerajojen jne. 

Vierailija
26/130 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus siihen tarvitaan vain muutama sana että on rikas. Joskus siihen tarvitaan vain katse ja joskus joku huomioinosoitus. Ei sitä koskaan tiedä.

Rikkaat on kus ipäitä. Joka ikinen.

Vierailija
27/130 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tietoa, kun en ole koskaan kokenut. Muutaman kerran ihastunut saamatta vastakaikua ja siinäpä se tähänastinen rakkauselämä. 

Kai se niin menee että pitäisi jotenkin päästä tutustumaan ihmiseen, molemmat pitävät toisistaan ja haluavat lisää yhteistä aikaa jne. Käsittämätön konsepti minulle, kun tuntuu ettei juuri ketään, etenkään vastakkaista sukupuolta kiinnosta tietää yhtään mitään minusta. 

Vierailija
28/130 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ulkonäön ja kemian takia. Onko muka muita tapoja. Mies ja nainen tapaa, nainen katsoo miestä ja toteaa että mies on komea ja mienen pitää vaan sanoa naiselle että se on kaunis ja sitten nainen rakastuu.

Vierailija
29/130 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ulkonäön ja kemian takia. Onko muka muita tapoja. Mies ja nainen tapaa, nainen katsoo miestä ja toteaa että mies on komea ja mienen pitää vaan sanoa naiselle että se on kaunis ja sitten nainen rakastuu.

Voi hyvä isä, miten typerää.

Sinun on pakko olla todella nuori/lapsi tai sitten aivosi ei ole normaalisti kehittyneet.

Vierailija
30/130 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä nainen ja mies ei rakastu varaan toisiinsa.

Vierailija
31/130 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kännnissä varmaan naiset rakastuu miehiin. Ei naiset lähde treffeille selvinpäin.

Lähtisin jos joku edes pyytäisi treffeille, mua ei ole ikinä yksikään mies pyytänyt treffeille, joten lähtisin ihan minkä näköisen tyypin kanssa tahansa, ihan vain kokeakseni mitä on treffit. Täytyy varmaan ruveta puliämmäksi, niillä on aina vientiä.

Vierailija
32/130 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastun miehiin, jotk suojelevat luontoa ja eläimiä ja ovat auttavaisia ja huomioivat kysymällä mitä toinen tarvitsee tai hauaa. Esim. auttaa vanhusta avaamalla oven tai kassin tai rollaattorin kanssa, niin huomioni herää. Rakastun myös en isävartaloisiin, vaan iskämiehiin, jotka ovat eronneita, mutta lapset ovat heille rakkaita ja tärkeitä. Sellaisiin, jotka puhuvat kauniisti muista ihmisistä ja keskittyvät muuhun, kuin laskemaan rahojaan ja taistelemaan asemastaan. Epäitsekkäisiin miehiin, jota tekee mieli hellitellä ja antaa takisin heille hyvää, koska he antavat itsestään hyvää muille. Toinen on tietysti luonteiden yhteensopivuus, eli sopiva sekoitus seksitöntä romantiikkahuumoria jne. Vetovoimaa, henkistä vetovoimaa.

Sama juttu, lisäksi tilannekomiikka ja valoisa elämänasenne. Rakastun mieheen, jonka seurassa naurattaa usein. Ei tarvitse niinkään olla mikään vitsinvääntäjä, vaan oivaltava. Takakireää, maine ja mammona edellä menevää en jaksa.

Vierailija
33/130 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus on tunne, kun tuntee tunteen, jota ei ole ennen tuntenut.

Naiset ei anna ees mahista ellei ole se ihannemies kyseessä. Naiset on nirsoja nykyään. Some on sekoittanut heidän päänsä. Maailmankuva on epärealistinen. Pitäis olla milli tilillä ja ferrari sekä luxusta joka päivä. He eivät tahdo rakastua vaan rikastua.

Mitä jos tulisit itse pois sieltä somesta? Itse en missään sellaisissa edes ole ja miehet eivät lähesty tosielämässä ollenkaan. Voin hyvin kuvitella, että tuolla somessa on sama juttu kuin treffipalstoilla, että miehet parveilee niiden samojen naisten kimpussa ja sitten ulisevat kun ei anneta edes mahdollisuutta, naiset pilalla, yhyy uli ulii. Ei naiset ole muuttuneet ollenkaan, ihan täällä tosielämässä me ollaan samanlaisia kuin aina ennenkin.

34/130 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha sanoa, kukaan oo koskaan rakastunu muhun.

🥺

Vierailija
35/130 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nahkakompassit osoittaa toisiaan

Vierailija
36/130 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kännnissä varmaan naiset rakastuu miehiin. Ei naiset lähde treffeille selvinpäin.

Lähtisin jos joku edes pyytäisi treffeille, mua ei ole ikinä yksikään mies pyytänyt treffeille, joten lähtisin ihan minkä näköisen tyypin kanssa tahansa, ihan vain kokeakseni mitä on treffit. Täytyy varmaan ruveta puliämmäksi, niillä on aina vientiä.

Lähdetkö treffeille...?

Vierailija
37/130 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä, mie kun luulin notta munalla mennään töihin .  Vai tarkotikko ' mun alla ', eli ' sun alla ' .... MITÄÄÄÄ ... 

Vierailija
38/130 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi vaan, että niitä kohdellaan huonosti.

Vierailija
39/130 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään tietoa, kun en ole koskaan kokenut. Muutaman kerran ihastunut saamatta vastakaikua ja siinäpä se tähänastinen rakkauselämä. 

Kai se niin menee että pitäisi jotenkin päästä tutustumaan ihmiseen, molemmat pitävät toisistaan ja haluavat lisää yhteistä aikaa jne. Käsittämätön konsepti minulle, kun tuntuu ettei juuri ketään, etenkään vastakkaista sukupuolta kiinnosta tietää yhtään mitään minusta. 

Jep. Vaikea rakastua kun ei kukaan halua tutustua. Mä olen sen verran varovainen ja perusjärkevä tyyppi, että mun pitäis saada tutustua mieheen ensin. En ole niitä jotka rakastuu lennosta.  Joidenkin kanssa kyllä on sellaista luontaista kemiaa heti alussa jo, että kyllä mä sen kemian tunnistan. Että siitä se varmaan lähtisi, jos pääsisi tutustumaan. 

Vierailija
40/130 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeanlaista kemiaa kahden ihmisen välillä. Oikeastaan ihastuminen perustuu tuoksuihin.

Ei perustu. Ihastua voi etänä, ilman että koskaan on samassa tilassa ihastuksen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi