Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmiset rakastuu toisiinsa?

Vierailija
14.06.2025 |

Millaisissa tilanteissa siis ihmiset siis rakastuu?

Kommentit (130)

Vierailija
41/130 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tapahtunut mulle, olen 53-vuotias nainen. Ihastuksilta ei ikinä tullut vastakaikua.

Sama. Olen sua muutama vuosi nuorempi nainen. Tiedän vain miltä tuntuu yksipuolinen rakkaus. Kukaan ei ole rakastanut minua.  Ja sellaista en enää kestä kokeilla, sentään jonkinlainen itsesuojelu toimii.

Vierailija
42/130 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä että kännissä naiset ei miestä halua eikä halua treffeille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/130 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua on osittain aika järkyttävää lukea.

Vierailija
44/130 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kännnissä varmaan naiset rakastuu miehiin. Ei naiset lähde treffeille selvinpäin.

Minä tapasin mieheni väkipaikassa, siellä ei juomia tarjoilla. Emme ole uskovaisia. Mieheni katse, kun kohtasin hänen silmät. Treffeillä ei käyty. Toki kävimme kahvilla toistemme luona. Vuosi meni tutustellessa ennen kuin mieheni antoi ensimmäisen suukon. Tästä aikaa 20 vuotta, joista naimisissa 18 vuotta. Vieläkin kosketus tuntuu kuin olisi ensimmäinen kerta.

Vierailija
45/130 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai miksi?

Vierailija
46/130 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miksi?

No siis hei.

Vierailija
47/130 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. En ole koskaan rakastunut.

Vierailija
48/130 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustumalla toisiinsa.

Vierailija
49/130 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa myöten kun tutustuu toiseen.

Ihastuminen on eri asia kuin rakastuminen. Rakastuminen ainakin itselle merkitsee sitä että haluaa jakaa tulevaisuutensa ihmisen kanssa ja elämä ilman häntä tuntuu jo ajatuksena ihan hirveältä.

Tämä ihminen johon olen yksipuolisesti rakastunut ilahduttaa huumorillaan joka kerta kun tavataan ja se ei ole jonkun ihmisen dissaamista tai alapääjuttuja. Valitettavasti en tarjoile hänelle sitä mitä hän kaipaa elämäänsä, joten se siitä sitten. En ole katkera tai mitään, ne asiat eivät ole minua varten. Toivon hänelle hyvää jatkoa.

Rakastuminen vaati noin pari vuotta aikaa ja tapaamisia keskimäärin kerran viikkoon. Meillä ei ollut seksiä mikä helpottaa irtipäästämistä.

Myöskin +50v nainen

Vierailija
50/130 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miksi?

No siis hei.

Niin? Mistä mä tiiän mikä asia sua järkyttää. Yksinäisten määrä? Trollikommentit? Miksei yksinäiset kohtaa toisiaan? Jokin muu asia?

Vierailija
51/130 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä pariskuntia jossa joudutaan jatkuvasti vakuuttamaan "rakastan sinua". Kymmenettä kertaa viikossa kun sanoo tuon niin.

Vierailija
52/130 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kännnissä varmaan naiset rakastuu miehiin. Ei naiset lähde treffeille selvinpäin.

Minä tapasin mieheni väkipaikassa, siellä ei juomia tarjoilla. Emme ole uskovaisia. Mieheni katse, kun kohtasin hänen silmät. Treffeillä ei käyty. Toki kävimme kahvilla toistemme luona. Vuosi meni tutustellessa ennen kuin mieheni antoi ensimmäisen suukon. Tästä aikaa 20 vuotta, joista naimisissa 18 vuotta. Vieläkin kosketus tuntuu kuin olisi ensimmäinen kerta.

Tuo olisi se kaikkein ihanteellisin tapa ainakin itselleni. Ongelma vaan on siinä ettei kukaan mies ole koskaan halunnut tutustua minuun. Seksiä kyllä olisivat halunneet, mutta kun haluaisin tutustua ensin, heitä ei sitten kiinnosta.

Vierailija
53/130 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustumalla toisiinsa.

Mutta kun on ihmisiä, joihin kukaan ei halua tutustua. Ei vissiin sitten ole mitään mahdollisuutta rakastuakaan. 

Vierailija
54/130 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutustumalla toisiinsa.

Mutta kun on ihmisiä, joihin kukaan ei halua tutustua. Ei vissiin sitten ole mitään mahdollisuutta rakastuakaan. 

Mä tunnen olevani rakastettu, kun mulla on läheiset, mutta itsekin olen vailla lihallisia himoja. Tämä Suomi on vaan niin yksilökeskeinen maa.

Vierailija
55/130 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään tietoa, kun en ole koskaan kokenut. Muutaman kerran ihastunut saamatta vastakaikua ja siinäpä se tähänastinen rakkauselämä. 

Kai se niin menee että pitäisi jotenkin päästä tutustumaan ihmiseen, molemmat pitävät toisistaan ja haluavat lisää yhteistä aikaa jne. Käsittämätön konsepti minulle, kun tuntuu ettei juuri ketään, etenkään vastakkaista sukupuolta kiinnosta tietää yhtään mitään minusta. 

Samaan aikaan mm. työkaverit jotka ovat ihan yhtä hajuttomia ja mauttomia kuin itse olen, muuttavat yhteen kumppaneidensa kanssa ja yhdellä jatkuvasti mobiilipelejä pelaavalla mieslapsellakin on ollut ainakin kolme kumppania vuosien varrella, viimeisin jo useamman vuoden. Suht. turhauttavaa kuulla yli 10 vuotta nuoremman kollegan juttuja yhteenmuutosta, vanhempien kanssa illallistamisesta yms. Kun itse ei ole päässyt sitä koskaan kokemaan, mutta niin se vaan menee joidenkin kohdalla. En tiedä onko ulkonäkö vai luonne, vai molemmat jotka tökkää. Ja ennen jonkun näsäviisasta "no varmasti oot yksin ku oot noin katkera", niin en kyllä todellakaan tällaisia puhu tai voivottele irl, anonyyminä on hyvä välillä päästellä höyryjä. 

Vierailija
56/130 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään tietoa, kun en ole koskaan kokenut. Muutaman kerran ihastunut saamatta vastakaikua ja siinäpä se tähänastinen rakkauselämä. 

Kai se niin menee että pitäisi jotenkin päästä tutustumaan ihmiseen, molemmat pitävät toisistaan ja haluavat lisää yhteistä aikaa jne. Käsittämätön konsepti minulle, kun tuntuu ettei juuri ketään, etenkään vastakkaista sukupuolta kiinnosta tietää yhtään mitään minusta. 

Samaan aikaan mm. työkaverit jotka ovat ihan yhtä hajuttomia ja mauttomia kuin itse olen, muuttavat yhteen kumppaneidensa kanssa ja yhdellä jatkuvasti mobiilipelejä pelaavalla mieslapsellakin on ollut ainakin kolme kumppania vuosien varrella, viimeisin jo useamman vuoden. Suht. turhauttavaa kuulla yli 10 vuotta nuoremman kollegan juttuja yhteenmuutosta, vanhempien kanssa illallistamisesta yms. Kun itse ei ole päässyt sitä koskaan kokemaan, mutta niin

Joo,  en varmasti itsekään mikään saalis ole, mutta tulee sitä väkisinkin vertailtua itseään ihan toivottomiin tapauksiin ja silti niilläkin on ollut jo useampia pitkiä parisuhteita. Että ei nämä asiat ainakaan mitenkään järjellä perusteltavissa ole. 

Vierailija
57/130 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin rakastuin mieheeni, koska oli paljon taitavampi kullin käyttäjä kuin kukaan ennemmin. Monta piti testata ennen kuin huippupanija löytyi. 

Vierailija
58/130 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnon konsti saada ihmiset lisääntymään. Huijaus.

Vierailija
59/130 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on iso muna niin nainen rakastuu.

Vierailija
60/130 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni muna, iso sielu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi