Miten ihmiset rakastuu toisiinsa?
Millaisissa tilanteissa siis ihmiset siis rakastuu?
Kommentit (138)
Kun seurustelusuhteessa molemmat saavat voimakkaita orgasmeja ja vielä usein yhtaikaa, niin väkisihän siinä rakastuu.
Jonkinmoinen vesipäinen mielenhäiriö se on. Mutta ryhdytäänhän Persuksikin ja ohimenevää näkyy sekin olevan.
Jumalan rakkaus on todellista. Moni rakkaus on kulissi tai illuusio nykyään.
Kulissit ja illuusiot särkyvät, todellinen pysyy.
Vierailija kirjoitti:
Kun seurustelusuhteessa molemmat saavat voimakkaita orgasmeja ja vielä usein yhtaikaa, niin väkisihän siinä rakastuu.
Mikäs utopia tämä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastuin mieheen kun hän antoi minulle voimakkaita orgasmeja, useita peräkkäin.
Tuotin maksetulle naiselle useita orgasmeja peräkkäin. Hän varmaankin rakastui minuun.
Et tuottanut, sori siitä.
Niinhän sinä kuvittelet.
Nuorena rakastutaan hormonihuuruissa,kiiman ja himon ohjaamina ja saman hormonimyrskyn vieminä kiirehditään nopeasti yhteen ja naimisiin. Vanhempana elämää jo nähneenä voidaan ihastua ja tottua ihmiseen,jota nähdään vaikkapa jossain harrastuksessa useasti ja huomataan, että tämän seurassa voisi viettää enempikin aikaa ja ehkä asua yhdessäkin tai sitten asutaan omissa asunnoissa.
Itsellä rakastumiseen vaikuttanut miehen silmät, ääni, tuoksu, vartalon ja kasvojen miellyttävyys, kauniit kädet plussaa. Rakkaus on kestänyt noin kaksi vuotta. Sen jälkeen ystävyys tai ero. Koiriani olen rakastanut syvästi koko elämänsä.
Kun tarkasti katselee niin tässä meidän maailmassaan ei oo muuta järkee kuin rakkaus. Ollaan yleensä paras itsemme rakastaessamme.
Ja kuitenkin mun vastaus kysymykseen on, että eläin meissä rakastuu, eihän sekään ole useastikaan järkiratkaisu, koska aika tahdottomaksi sitä muuttuu ite kukanenkin sen tunteen kanssa.
Me rakastuttiin töissä, oltiin kollegoita pari vuotta ja tehtiin paljon töitä ja työmatkoja yhdessä. Meillä synkkasi heti alusta asti hyvin, oltiin jotenkin tosi samanhenkisiä ja huumorit osui yksiin. Pikkuhiljaa meistä tuli ystäviä ja lopulta tajusin rakastuneeni, panttasin tunteitteni tunnustamista ainakin puoli vuotta koska en halunnut riskeerata ihan mahtavaa ystävyyttä, kun vihdoin sain kerrottua, mies onneksi tunnusti tuntevansa samoin ja siitä reilun vuoden kuluttua oltiin jo naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Me rakastuttiin töissä, oltiin kollegoita pari vuotta ja tehtiin paljon töitä ja työmatkoja yhdessä. Meillä synkkasi heti alusta asti hyvin, oltiin jotenkin tosi samanhenkisiä ja huumorit osui yksiin. Pikkuhiljaa meistä tuli ystäviä ja lopulta tajusin rakastuneeni, panttasin tunteitteni tunnustamista ainakin puoli vuotta koska en halunnut riskeerata ihan mahtavaa ystävyyttä, kun vihdoin sain kerrottua, mies onneksi tunnusti tuntevansa samoin ja siitä reilun vuoden kuluttua oltiin jo naimisissa.
Jättidildo vai panokone?
Olen miettinyt tätä paljon. Mikä aiheuttaa yhtäkkistä ihastumista.
Ihastuin viime syksynä itse lähes 30 v jatkuneen parisuhteen (hetero) aivan yhtäkkiä, kesken ryhmäliikuntatunnin, tunnin naisvetäjään. En ollut yhtään ajatellut asiaa ennen kuin yhtäkkiä mahassa kouraisi ihanasti ja tajusin aivan salama kirkkaalta taivaalta, miten ihana, kivalla tavalla kaunis ja elämänkokemusta omaava hän on. Oikeasti hän on ihan tavallinen nainen. Kuten minäkin.
En ole tätä ennen ollut kiinnostunut naisista tällä tavoin lainkaan. Enkä kiinnittänyt häneen tässä mielessä huomiota vaikka olin käynyt hänen tunneillaan jo parin kuukauden ajan. Tämä ihastuminen/kiinnostuminen tapahtui aivan yhtäkkiä. Tunne oli ihan fyysinen ja kouraisu mahasta oli niin voimakas että oli viedä minua vähän kyyryyn. Outoa, että kouraisu mahasta tuli puolta sekuntia ennen kuin ajatus kirkastui: tuo nainenhan on aivan ihana!!
Sitten aloinkin ujostella seuraavilla tunneilla. Ettei hän vain huomaisi. Olenhan parisuhteessa ja olin ihmeissäni, että miten tällainen voi tapahtua. Ja nyt olen odotellut 7 kuukautta että tunne menisi ohi. Ei tunnu menevän. Huoh. Lisäksi strategia ei toiminut ja hän vaistosi pienen vetäytymiseni... Huoh uudelleen.
Olen monella tapaa kiitollinen, että olen saanut kokea tämän kokemuksen.. Olen saanut tuntea olevani elossa ja elämään tuli uutta pohdittavaa. Luin romanttisen lesboromaanin, parikin. Tunnustelen asiaa. Yllättäen netflix-sarjassa oli sykähdyttävää nähdä naispari... Mieli tekee arvaamattomia töitään: yhtäkkiä tajusin, että olisin halunnut olla läsnä hänen elämässään kun hän on synnyttänyt lapsensa ja imettänyt. Nähdä hänet noissa tilanteissa. Näihin ei liity mitään seksuaalista vaan nähdä hänet elämää mullistavissa tilanteissa, joissa hän on varmasti loistanut sisäistä hyvää oloa. Nähdä häntä arjessa ja jutella asioista, miten hän ajattelee tästä tai tuosta asiasta...
Jos tilanne elämäntilanteeni olisi toinen: olen edelleen niin kiinnostunut, että yrittäisin jo flirttailla hänelle. Harmittaa, etten voi. Kyynellyn, kun mietin, että joudun luopumaan tunne- ja ajatustasolla jostain noin tavallisesta mutta niin ihanalta vaikuttavasta ihmisestä.
Alkuperäiseen kysymykseen: ihastuminen näin on maagista, en osaa sitä selittää. En pääse omaan pään sisäiseen elämääni yhtään kiinni, että miten näin yhtäkkiä kävi. Luulin tuntevani itseni tältä osin.
- Nainen, 50 vuotta.
Minulle kävi niin että ensin tutustuttiin ja oltiin ihan kaveripohjalla porukassa ja käytiin monet hyvät keskustelut. Aina ilahduin kun kohdattiin. En edes tajunnut aluksi että olen vähän ihastunut koska olin varattu. Erosin ihan muista syistä. Tämä kiva mies sattui soittamaan ja koska olinkin vapaa niin hän pyysi minua syömään. Treffit kestikin koko viikonlopun. Ja olin ihan ihastunut. Ja parissa viikossa rakastunut. Muutimme yhteen 3 viikon seurustelun jälkeen ja yhä olemme yhdessä 35 vuotta myöhemmin. Ja yhä on rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus oli tiededokumentti ykkösellä rakastumisesta. On todettu, että ensin mielenkiinnon herääminen sen jälkeen ihastuminen ja sitten rakastuminen perustuu toisen ihmisen tuoksuun ja sen kemiallisiin reaktioihin, joka saa aikaan ihan oikean aivomyrskyn. Ihminen ei tiedosta välttämättä tätä tuoksua, ilmeisesti juuri feromoneihin se perustuu. Aivot siis jotenkin nyrjähtävät sekaisin toisesta ihmisestä, kirjaimellisesti. Näin luonto on sen homman järjestänyt. Kaiken takanahan on lisääntymisen varmistaminen.
Mutta entäs sitten, kun tämä nyrjähtäminen tapahtuu lähempänä 60? Tästä on lisääntymiset kaukana
Tämä on ihana.
Sä oot mun ex. Jätit mut hullu pöhkö. Pus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastuin mieheen kun hän antoi minulle voimakkaita orgasmeja, useita peräkkäin.
Tuotin maksetulle naiselle useita orgasmeja peräkkäin. Hän varmaankin rakastui minuun.
Mä olen kans ihmetellyt et mikä maaginen kyky mulla on kun maksulliset naiset huohottaa ja kouristelee orkun kourissa vaikken ole ehtinyt edes ekaa työntöä työntää loppuun mun 12cm mahtikikulillani.
Kai se on totta, et ei se koko vaan miten sitä käyttää 🤣
Arto52
Sattuu mahaan nauraminen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tuottanut, sori siitä.
Kertaakaan en saanut orgasmia. Sinua se ei vuosien mittaan tuntunut haittaavan.
Olin reikä.
Nyt on ihana mies. Puhuu nauraa suutelee rakastelee ..
Päätin hyväksyä sen joka hyväksyy ja haluaa minut. Kävin treffeillä ehkä noin 7 eri naisen kanssa ennen kuin tapasin tämän naisen joka halusi tavata myös uudestaan. Hän halusi pikaisesti naimisiin ja en estellyt. Tässä sitä taaplataan edelleen yhdessä. Rakastumisesta en niin tiedä.
Kohtalo niillä jotka oikeasti rakastuu.
Suomessa harvinaista sillä joka toinen avioliitto päätyy eroon.