Vanhenevan naisen haluttavuus miesten silmissä, onko sitä?
Täällä oli ketju, jossa viisikymppinen nainen kyseli, onko 50 vuotta täyttänyt nainen enää millään tavalla haluttava miesten mielestä.
Olen 48 enkä pidä itseäni haluttavana. Miestä ei kiinnosta. Todella harvoin enää kukaan muukaan mies katsoo sillä tavalla. Kun sitten katsoo, jaksaahan sillä kauan. Mutta en yhtään tunne itseäni haluttavaksi.
Kommentit (117)
Kyllä vanhakin kiinnostaa, varsinkin jos on kakkosta tiedossa
Vierailija kirjoitti:
Niin, mä en tiedä mikä on syy ja mikä on seuraus. Itsekin pidän itseäni rumana ja epäviehättävänä, eikä mun mies kykene enää seksiin. Mutta mä luulen että pidän itseäni rumana ja epäviehättävänä juuri siksi kun mun mies ei kykene enää seksiin. Vaikka hän kuinka sanoo että kyse ei ole minusta, että olen kaunis ja ihana ja viehättävä, vaikka hän ei pystykään omien terveysongelmien vuoksi enää suoriutumaan. Ehkä olen lukenut liikaa tätä palstaa kun silti huomaan ajattelevani että varmaan vika on silti minussa. Tiedän olevani hyvässä kunnossa fyysisesti, huomattavasti paremmassa kuin mieheni, mutta kyllähän ikä minussakin näkyy.
Surkeaa kuinka ihnisen itsetunto voi olla pienestä kiinni. Haluaisin olla sellainen johon ei miehen kykenemiset tai haluamiset vaikuttaisi.
Minulla on valitettavasti sama. Vaimo ei enää vaihdevuosien vuoksi pysty eikä halua seksiä ylipäätään. Ja vaikka sanoo, ettei syy ole minussa, niin kyllähän silti peilistä itse näkee lähinnä pehmenneen vatsan ja selvästi pienentyneet lihakset. Vaikka kuinka yrittäisi ajatella, ettei vaimo sitä sillä tavalla nää, mutta joskus haluaisi vain vielä kokea olevansa haluttu.
Kyllä ehdottomasti on vanhempikin nainen haluttava, pääasia että antaa. Tissit, pillu ja peppu se on vanhemmallakin naisella.
Edellinen tyttöystävä oli nuorempi mutta ihmeen harvoin oli seksiä.
Nyt on just 48 v. naisystävä ja itse olen 35 v. ja saan seksiä niin usein kuin haluan. Ja tosi hyvät tissit on naisella ja käyttää hienoja liivejä ja jopa stringejä kyllä kelpaa ai että
Fetissi mielessä nainen on aina haluttava. Mut kyllähän fakta on se että seurustelu mielessä vanhempaa naista hyvin harva ottaa. Mikäli on jotain muuta tarjolla. TAI vanhempi nainen ei tarjoa jotain muuta suhteeseen kuten raha
Kyllähän se on semmonen homma että iällä ei ole väliä vaan sillä haluaako nainen minua vai ei
Vierailija kirjoitti:
Fetissi mielessä nainen on aina haluttava. Mut kyllähän fakta on se että seurustelu mielessä vanhempaa naista hyvin harva ottaa. Mikäli on jotain muuta tarjolla. TAI vanhempi nainen ei tarjoa jotain muuta suhteeseen kuten raha
Oma stoori olin 20v sitten haastavassa elämäntilanteessa. Asunto oli menossa alta, rahat loppu, inttiin piti mennä 6kk päästä. Tapasin baarissa itseäni 9v vanhemman naisen. Naisella oma asunto, auto, hyvä työ ja rahaa. Nainen oli vielä suhteellisen kaunis ja aktiivinen sängyssä.
Kuukaudessa sain muuttaa hänen luokseen kaikki mun ongelmat hoitui hetkessä. Nainen veti kunnon äiti roolia, teki ruuat, siivosi, Antoi rahaa kun pääsi intistä lomille. Ajattelin että tää on ihan jees ei siinä mitään "mut samaan aikaan mietin että rakastanko häntä" vai sitä mitä saan?.. Muutama vuosi oltiin yhdessä ja itseä alkoi häiritä ikäero, nuoret häntä 10-15v nuoremmat naiset antoivat signaalia että mä kiinnostan. Ja tuossa vaiheessa "vaimolla" ei ollut mitään jakoa.. Petin häntä jatkuvasti ja jossain vaiheessa sit erottiin.
Vuosikymmen myöhemmin mun on tosi helppo tajuta mikä tuossa oli syy. Ihan puhtaasti se että hyödyin hänestä niin monella eri tapaa. Paljon seksiä, rahaa, koti, kotiorja, status " kaverit piti kovana kun panen vanhempaa". Mutta en kyllä koskaan tainnut rakastaa häntä. Ilman omaa ahdinkoa ei meidän suhde olisi tapahtunut.
Ilman muuta vanhemmat naiset kiinnostaa suuresti. Niillä on kokemusta ja tietävät mitä tehdä ja myös tohtivat sanoa että mitä haluavat. Nuoremmat lähinnä suorittaa ja näyttelee.
Kuka sitä vanhaan lehmään sekoamaan, niin ja eihän sellaiseen normaalilla terveellä miehellä edes ota eteen.
Puhdas perversiohan tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sitä vanhaan lehmään sekoamaan, niin ja eihän sellaiseen normaalilla terveellä miehellä edes ota eteen.
Hei Marko. Kiitos kauniista sanoistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole kauniita sanoja, niin vankkaa faktaa kuitenkin on. Gerontofilia on tieteellinen nimitys ja mies joka siitä kärsii on gerontoseksualinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole kauniita sanoja, niin vankkaa faktaa kuitenkin on. Gerontofilia on tieteellinen nimitys ja mies joka siitä kärsii on gerontoseksualinen.
Ensinnäkään, ei taida olla sukupuolesta riippuvainen. Sinun on ehkä parempi toivoa että on naisiakin joilla tuo perversio on. Koska, kappas, sinullekin sitä ikää tulee. Ja jos sitä ikää on jo nyt tuo kamala 50 joka aloituksessa mainittiin, se ei tee kenestäkään gerontofiilia jos kokee ihan ikäisensä haluttavana.
Mutta ehkä et osaa edes englantia.
Itse olen 51-vuotias ja minua eivät nuoret naiset, joiden 7kä alkaa 2:lla tai perheenperustamisiässä olevat 3:lla alkavat kiinnosta. Sanotaan, että 45-55v on sopiva, etenkn jos on hyvin säilynyt yli 50v. Suurimpana syynä ehkä se, ettei tarvitse pelätä raskautta. Teoriassahan joku 45v voi vielä tulla raskaaksi, muttei oikeastaan käytännössä. Ja voihan sitä oviksen tienoilla vetää uloskin ennen kuin laukeaa.
Vierailija kirjoitti:
No minua katsovat miehet yhä kauan, ja omakin mies sen huomaa. Olen myös saanut kalukuvia...vaikka eivät ne kyllä innosta yhtään! Olen jo yli 60, ja seksikkääksi ja kauniiksi mainittu.
Oma mies haluaa seksiä hyvin usein, ja kuulemma nauttii esim kaupassa kun miehet tuijottaa. En pukeudu kuten mummot, vaan persoonallisesti ja farkut ja silkkipaidat on mun juttu.
Farkkuihin pukeutuu suurin osa ikäisistäsikin naisista.
Inhoan miehiä. Näin ei ole aina ollut, mutta nyt kun olen alkanut vihdoin ymmärtää - yök.
Minulla on 50 vuotias naisystävä. On oikein viehättävä ja seksuaalinen.
On se yök... sori mut tämä on totuus. Vanhenevan naisen miehet katselevat nuorempia typyköitä.
Jälkeen kerran yksi ketju joka vahvistaa keski-ikäisiä miehiä kohtaan tuntemaani inhoa. Miksi yhdenkään nuoren naisen pitäisi alkaa suhteeseen yhdenkään miehen kanssa kun tulevaisuus on tämä. Ei kannata. Toivottavasti nuoret naiset lukevat näitä ketjuja ja tajuavat että miehet kollektiivisesti ovat vain harhaisia eläimiä.
Kaikki naiset vanhenevat, ihan vaan tiedoksi.
On biologiaa se että nuoruus viehättää miehiä enemmän koska se tarkoittaa että toinen on hedelmällinen. Ei siinä mitään outoa ole.
Haluaisiko miehesi edes niitä nuorempia vai liittyykö tämä enemmän hänen kuin sinun vanhenemiseen?