Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhenevan naisen haluttavuus miesten silmissä, onko sitä?

Vierailija
14.06.2025 |

Täällä oli ketju, jossa viisikymppinen nainen kyseli, onko 50 vuotta täyttänyt nainen enää millään tavalla haluttava miesten mielestä.

Olen 48 enkä pidä itseäni haluttavana. Miestä ei kiinnosta. Todella harvoin enää kukaan muukaan mies katsoo sillä tavalla. Kun sitten katsoo, jaksaahan sillä kauan. Mutta en yhtään tunne itseäni haluttavaksi.

Kommentit (117)

Vierailija
61/117 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko olla haluttava, ainakin jonkun toisen miehen mielestä?

Vierailija
62/117 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehistä ei huomaa mitään..paitsi kalu ei jäykisty, tukka lähtee, kaljamaha kellottaa.....lääh puuh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/117 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap.: "Vanhenevan naisen haluttavuus miesten silmissä, onko sitä?"

Taatusti on ainakin minun silmissäni. Olen useaan kertaan kertonut, kuinka vaimoni kummityttö, 63 wee, on edelleen fantasioitteni ykköskohde.

Hän on kaunis kuin morsian ja vielä kauniimpi on hänen vittunsa, jota hän on itse halunnut näyttää aivan avoimena, kyykkypissalla käydessään jo riisuutuneena ennen saunaa.

Ja vieläkin suurempi kauneudenelämys lienee syntynyt siitä, että se on ollut tarkoituksellista ja se kertoo halusta olla herttainen. Kun nainen omasta aloitteestaan näyttää kauneintaan, se on suorin tie miehen sydämeen.

Kateellisten alapeukuttajien, jotka luulevat olevansa vähemmän viehättäviä, määrä on jo 2 päivässä 10. Tosin rohkenen epäillä, että osa on saman kävijän tekosia, kun on käynyt uudestaan kurkkimassa ja havainnut, että taas voi samalla koneella alapeukuttaa. Luultavasti tekin olette yhtä kauniita kuin muutkin siskot ja teidän vittunne yhtä kaunis, mutta ideologia ja asenne vain asettuu esteeksi sievyyden esittelylle. Kauneus valuu hukkaan. 

Vierailija
64/117 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on hauska kun siis olen itse 29-vuotias nainen ja saan eniten huomiota itseäni kymmenen vuotta nuoremmilta. Oma miehenikin on 25-vuotias. Itseasiassa iskin hänet ihan itse salilta! :D Flirttailimme katseillamme jonkun aikaa, ja sitten minä rohkenin mennä kysymään numeroa.

Kaikenikäinen nainen voi olla haluttava. Olen siis itse biseksuaali, tai en nyt sinänsä lokeroi itseäni. Olisi siistiä harrastaa kolmisin mieheni ja jonkun vanhemman naisen kanssa 

Vierailija
65/117 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffailin 48 v. naisen kanssa ja hän oli todella haluttava. Oli liikunnalla pitänyt itsensä kunnossa, mutta haluttavaksi hänet teki itsevarmuus ja elämänasenne. Tiesi ja näki, että miehet ovat hänestä kiinnostuneita. Oli nähty ja koettu avioliitot, lapset ja omakotitalot. Näki tulevaisuuden uusien asioiden seikkailuna, ei mummoutumisena.

M38

Vierailija
66/117 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset vanhenevat, ihan vaan tiedoksi.

Siksi kannattaakin naisen vanhetessa jättää se ja ottaa nuorempi tilalle,  ei tämä ole niin vaikeaa eikä edes tähtitiedettä.

Vierailija
67/117 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miehistä ei huomaa mitään..paitsi kalu ei jäykisty, tukka lähtee, kaljamaha kellottaa.....lääh puuh.

Sinulle totuus näköjään ottaa koville.

Vierailija
68/117 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 50 vuotias naisystävä. On oikein viehättävä ja seksuaalinen. 

Vierailija
69/117 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 50 vuotias naisystävä. On oikein viehättävä ja seksuaalinen. 

Aijaa,  sä oletkin lesbo.

Vierailija
70/117 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväni on puolivälissä seitsemääkymmentä. Hän on mielestäni kaunis ja haluttava. Olen häntä jokusen vuoden nuorempi, mies siis olen, ja saan nyt elämäni parasta seksiä. En olisi uskonut että näin käy minulle enää, mutta enemmän kuin mielelläni myönnän erehtyneeni. Ulkonaisesti näytämme hyvin tavalliselta vanhalta pariskunnalta ja sellaisia olemmekin, mutta näköjään tällä iälläkin voi olla seksuaalimielessä todella kivaa. Niin että vanheneva nainen voi olla, ja onkin, mielestäni oikein haluttava. Hän ainakin on.

Vierailija
71/117 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko: "Vanhenevan naisen haluttavuus miesten silmissä"

Parittomat miehet jotka etsivät kumppania eivät tietenkään edes vilkaise wanhusnaisia.

Osa niistä parisuhteessa olevista miehistä, joiden pitkäaikainen kumppani on muuttunut wanhusnaiseksi, ovat aika lailla sokeita. Pitkistä avioliitoista noin 40% päätyy eroon kun nainen on 40+ eli hyvin todennäköisesti siis vaihdevuosivaivojen aikaan kun nainen rupsahtaa niin fyysisesti kuin mielellisesti. Luultavimmin avoliitossa erotaan hanakammin.

Vierailija
72/117 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tunnet että et ole mielestäsi haluttava, tee asialle jotain. Ei miehesi tai miesten vuoksi vaan itsesi takia. Ansaitset parempaa kuin miehen jota ei kiinnosta! Uusi hiustyyli, uusia vaatteita ja ihan uusi asenne. Olet varmasti haluttava si un pitää vaan itsekin uskoa se

Vierailija
73/117 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stay uppeja, minimekkoja, hyvä huulipuna, seksikkäitä alusvaatteita päivittäiseen käyttöön. Näin pukeutuva vanhempikin nainen (>60v.) on paljon seksikkäämpi kuin tätimäisesti tai poikamaisesti pukeutuva 20v. nainen.

Vierailija
74/117 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluton haluaa olla haluttava?

Vierailija
75/117 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on hauska kun siis olen itse 29-vuotias nainen ja saan eniten huomiota itseäni kymmenen vuotta nuoremmilta. Oma miehenikin on 25-vuotias. Itseasiassa iskin hänet ihan itse salilta! :D Flirttailimme katseillamme jonkun aikaa, ja sitten minä rohkenin mennä kysymään numeroa.

Kaikenikäinen nainen voi olla haluttava. Olen siis itse biseksuaali, tai en nyt sinänsä lokeroi itseäni. Olisi siistiä harrastaa kolmisin mieheni ja jonkun vanhemman naisen kanssa 

Nuoret kollit tietävät että vanhoilta saa helpoiten kakkosta

Vierailija
76/117 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta ei ole koskaan elämäni aikana tullut kukaan nainen pyytämään puhelinnumeroa tai muuta yhteystietoa, ei edes vanhemmat naiset. Kuinka muilla miehillä?  / M1957

Vierailija
77/117 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta ei ole koskaan elämäni aikana tullut kukaan nainen pyytämään puhelinnumeroa tai muuta yhteystietoa, ei edes vanhemmat naiset. Kuinka muilla miehillä?  / M1957

Ei minullakaan ole käynyt. Bi-terve saattaa kyllä tehdä mitä vaan, niitä on vähän, ei satu jokamiehen kohdalle. Tosin, 25v sali-alfa katselee teininaisia eikä mitään puumia.

Vierailija
78/117 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitä vanhoja haaskoja kaipaisi? Vaihdevuosien alkaessa haaskat tulisi sulkea pois yhteiskunnasta ja erityisesti julkisen alan työpaikoista katkeroittamasta nuorempia naisia ja kiusaamasta miehiä, joita vihaavat. Erityisesti pätee sosiaalitoimeen ja lastensuojeluun.

Vierailija
79/117 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halukas 55+ nainen haussa, mielummin tku-seutu.

Yli 50v naiset yleensä kiihkeitä ja tietävät mitä haluavat ja kauniita

Vierailija
80/117 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halukas 55+ nainen haussa, mielummin tku-seutu.

Yli 50v naiset yleensä kiihkeitä ja tietävät mitä haluavat ja kauniita

Haluavat kiihkeästi varakkaan maksamiehen (tapailumiehen).