Oletko sinä käynyt uskovien kasteella?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
En ole, mutta olen kyllä pohtinut asiaa. Toisaalta uskovien kaste, eli kaste jossa kastettava ilmaisee uskonsa ja halunsa tulla kastetuksi on Raamatun mukainen, toisaalta taas yksi kaste on jo.
Mut on kastettu sekä vauvana, että sitten aikuisena olen käynyt uskovien kasteella.ap
En voi sanoa "käyneeni". Minut on kyllä kastettu, mutta en tietenkään muista tapahtuneesta mitään.
Vierailija kirjoitti:
En voi sanoa "käyneeni". Minut on kyllä kastettu, mutta en tietenkään muista tapahtuneesta mitään.
Ei tässä tarkoiteta vauvana kastamista.ap
Joskus kuulee puhuttavan että joku henkilö olisi ns uudestisyntynyt kristitty kun tahtoo uuden kasteen.
Olen käynyt uskovien kasteella. Oli elämäni paras päätös lähteä seuraamaan Jeesusta. Minut on kyllä vauvanakin kastettu, mutta halusin tehdä myöhemmin tuon kasteratkaisun itse kun olin tullut oikeasti uskoon ja uudestisyntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä tarkoiteta vauvana kastamista.ap
No mutta enhän minä väittänytkään käyneeni.
En oo, enkä mee. Kerran on kastettu, se riittää.
Sieltä kastealtaastako sä sen miehenkin löysit?
Vierailija kirjoitti:
Sieltä kastealtaastako sä sen miehenkin löysit?
En, vaan samasta seurakunnasta.ap
Vierailija kirjoitti:
Jahas😂😂😂😂😂😂
Mitäs naurettavaa tässä on?ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole, mutta olen kyllä pohtinut asiaa. Toisaalta uskovien kaste, eli kaste jossa kastettava ilmaisee uskonsa ja halunsa tulla kastetuksi on Raamatun mukainen, toisaalta taas yksi kaste on jo.
Mut on kastettu sekä vauvana, että sitten aikuisena olen käynyt uskovien kasteella.ap
Ei ole uskovien kastetta. Se on ko seurakuntaan liittymis rituaali. Yksi kaste riittää minkä olet jo lapsena saanut.
En, mutta paljussa olen.
Ihana kokemus!
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt uskovien kasteella. Oli elämäni paras päätös lähteä seuraamaan Jeesusta. Minut on kyllä vauvanakin kastettu, mutta halusin tehdä myöhemmin tuon kasteratkaisun itse kun olin tullut oikeasti uskoon ja uudestisyntynyt.
Turhaan kävit uudestaan. Lapsikaste olisi riittänyt. Mitätöitkö lapsikasteesi?
Kaikki kristityt on Jeesuksen uskossa . Kaikki. Kaikkialla. Vainoa vaikka muslimeja . Käännytä Budhia thaikkuja älä kiusaa kristittyjä.
Kastakaa noita hindutemppelistä ja budhan luostarista . Turussa on budhaluostari.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kristityt on Jeesuksen uskossa . Kaikki. Kaikkialla. Vainoa vaikka muslimeja . Käännytä Budhia thaikkuja älä kiusaa kristittyjä.
Jospa ei kiusattais saati vainottais yhtään ketään, maailma olisi EHKÄ hieman parempi paikka...
Ja kannattaa muistaa, miten kristittyjä on vainottu ja vainotaan jossain vielä nykyäänkin.
Sikskö sulla on ollut sun siskoas "parempi" elämä?